Piikikorot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HraNro33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiva kiva jotain tuollaista ajattelinkin, nyt vain vielä toivon että tuulenpuuska nostaisi helmaasi jotta näkisn stringiesi värinkin, ja ajattelen samaa kuin sinäkin että kesä saisi jatkua vielä pitkään jotta voisin ihailla vaikkapa sinun käyntiäsi. taidanpa tulla vähän lähemmäs sinua takaa päin jotta voin ottaa sinusta kiinni jos vaikkapa horjahdat tai korkosi katkeaa..

Ooohhh.... tunnen vahvat kätesi, kaarevan lantioni ympärillä.
Tuntuu hyvältä ja varmalta.Haluankin nojata rintaasi vasten, kuuma hengityksesi niskassa saa kylmät väreet.;)

tunnut hyvältä rintaani vasten ja tunnen kuinka lantiosi painautuu ihan kiinni minuun ja vedän vielä itse sinua lähemmäs itseäni varmuuden vuoksi. hameesi on kivan lyhyt ja ohut tunnen kuinka takapuolesi painuu vasten minua. hajuvetesi tuoksuu hyvältä ja tunnen kuinka olet hieman jännittynyt..

pidän sinut tiukasti itseäni vasten ja ohjaan meidät jalkakäytältä viereiseen porttiholviin. maistut hyvältä ja tunnen kuinka hegityksesi kiihtyy. painan sinut seinää vasten ja suukottelen lisää niskaasi. laitan käden paitasi alle ja tunnen liiviesi alla kohoilevan povesi. hierot takamusta lisää minua vasten jolloin toisella kädellä hivelen reittäsi

Kätesi vaeltaa reittäni pitkin, pyöritän takapuolta ja hyväilen taipeitasi, samalla avaan vetskarisi jolloin koko komeus paljastuu ja pääsee vapaaksi.
Nännini ovat kovat ja pitävät puristelusta.;)Hyväilen klittaani, olen kiimanen;)

puristan nännejäsi samlla kun nostan toisella kädellä helmasi ylös. siirrän toisen käteni häpysi päälle oman katesi paikalle. olet ihanan märkä voihkaiset kun hellästi pyöritän sormea klitttasi ympärillä. painun kiinni sinuun ja ohjaan kaluni huulillesi. kuiskaan miten ihanat rinnat sinulla on samalla kun hieron kaluani huulillasi.

Alkuperäinen kirjoittaja m8:
puristan nännejäsi samlla kun nostan toisella kädellä helmasi ylös. siirrän toisen käteni häpysi päälle oman katesi paikalle. olet ihanan märkä voihkaiset kun hellästi pyöritän sormea klitttasi ympärillä. painun kiinni sinuun ja ohjaan kaluni huulillesi. kuiskaan miten ihanat rinnat sinulla on samalla kun hieron kaluani huulillasi.

Olen kuumissani ja valmis ottamaan kalusi vastaan. Kohotan pakapuoltani, pääset helposti sisääni. Ooohh voihkaisen ,kuinka ihanan kova kalusi onkaan. Painut sisääni ;.
Myötäilen;)

tunnen kuinka osaat supitella lihaksiasi ihanasti samalla kun hiiitaasti painan kaluni sisällesi. painaudun ihan sinuun kiinni ja olen hetken liikkumatta. voihaiset samalla kun alat hieroa itsäsi minua vasten. rupean liikkumaan ees taas hitaasti .

Tuntuupa hyvätä kun kova kalusi on sisälläni. Liikutat hitaasti edestakaisn. Vastaan liikkeisiin ja kalusi sykkii sisälläni, pilluni on ihanan liukas. Onpa taivaallista;)
Rytmi kiihtyy..

kiihdytän hiukan tahtia ja painan koko kaluni mitalla sinua. olet ihanan tiukka vaikka suorastaan valut minua vasten. otan kaluni pois ja käännän sinut minua vasten .otan pakaroittesi alta kiinni ja nostan sinut syliini ja painan taas seinää vasten. ohjaat kaluni sisällesi samalla kun suutelen ensi kerran sinua suulle. kuiskaan miten ihanalta tunnut samalla kun olet ohjannut minut taas huulillesi ja painan kerralla koko kaluni sinuun vavahdat ja alat taas hieroa siistittyä häpyäsi minua vasten.

mehusi kastelee meidät molemmat mutta se saa minut vain haluamaan sinua lisää. nostat paitaasi sen verran että rintsikkasi tulevat esille ja saat toisen rintasi niistä ulos otan nkovan nännisi suuhuni. pyöritän kieltäni sen ympäri ja sitten puristan sen huulieni väliin. tunnut tosi hyvältä kun supistelet häpyäsi kaluni ei ole ollut pitkään aikaan näin kovana tunnen sen itsekkin. haluan lisää sinua..

olet vaativa ja kuiskaat että lisää lisää. muutan hiukan asentoa jotta voisin tuntea sinut lähelläni kuiskaan sinulle miten hyvältä tunnut painun ihan sisällesi ja pysähdyn. suuten sinua ja kuiskaan korvaasi mitä tunnen . haluaisin sinut päälleni jotta voisin puristella ihania rintojasi samalla kun ratsastaisit. katson ympärille mutta sopivaa paikkaa ei näy. kysyn asutko lähellä jotta voisimme mennä sisälle. samalla rupean taas vetämään kaluani ihan huulillesi. otan sen pois ja hieron sillä klittaasi..haluatko vielä sen sisällesi kysyn sinua kiusoitellen.

Yhteistyössä