P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78::wave: Mä en asu, mutta olin tänään kylässä siellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Me ollaan ihka uusia Piikkiöläisiä, viime syyskuussa muutettiin tosta naapurista(=Littoinen)
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No hyvä =) . Me asutaan rivarissa ja tullaan varmaan aina asumaan. Ainoa mistä vähän voisin purnata, niin ruotsinkielisiä hoitopaikkoja ei oo ja bussit kulkee aikas harvoin. Mutta nuo molemmat on vaan nieltävä kun kyseessä kuitenkin on pieni kunta.
Alkuperäinen kirjoittaja moikka:Täällä yks Piikkiön naapurista eli Liedosta! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja moikka:Täällä yks Piikkiön naapurista eli Liedosta! :wave:
Mä olen sitten taas liedossa töissä =)
Alkuperäinen kirjoittaja moikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja moikka:Täällä yks Piikkiön naapurista eli Liedosta! :wave:
Mä olen sitten taas liedossa töissä =)
Voi kun mäkin olisin, niin olis lyhyt työmatka. Saako udella mitä teet työksesi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No hyvä =) . Me asutaan rivarissa ja tullaan varmaan aina asumaan. Ainoa mistä vähän voisin purnata, niin ruotsinkielisiä hoitopaikkoja ei oo ja bussit kulkee aikas harvoin. Mutta nuo molemmat on vaan nieltävä kun kyseessä kuitenkin on pieni kunta.
Niin, saa nähdä mitä sitten vaikuttaa, kun liitytään Kaarinaan?
Teilläkin ollaan kaksikielisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Kerran vuodessa meidän perhe käy Piikkiössä. Kesäkuussa tractor pulling kisoissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moikka:Täällä yks Piikkiön naapurista eli Liedosta! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No hyvä =) . Me asutaan rivarissa ja tullaan varmaan aina asumaan. Ainoa mistä vähän voisin purnata, niin ruotsinkielisiä hoitopaikkoja ei oo ja bussit kulkee aikas harvoin. Mutta nuo molemmat on vaan nieltävä kun kyseessä kuitenkin on pieni kunta.
Juu kaksikielisiä ollaan. Tai siis mies on ja poika olis jos ei tuo mies olis sohlannut :kieh: :kieh: . Kyselin kyllä kovasti ruotsinkielistä hoitopaikkaa silloin kun muutettiin, mutta mulle kerrottiin että Kaarinakin joutuu ostamaan Turusta paikkoja. Eli enpä tiedä sitten vaikuttaako edes Kaarinaan liittyminen asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No hyvä =) . Me asutaan rivarissa ja tullaan varmaan aina asumaan. Ainoa mistä vähän voisin purnata, niin ruotsinkielisiä hoitopaikkoja ei oo ja bussit kulkee aikas harvoin. Mutta nuo molemmat on vaan nieltävä kun kyseessä kuitenkin on pieni kunta.
Juu kaksikielisiä ollaan. Tai siis mies on ja poika olis jos ei tuo mies olis sohlannut :kieh: :kieh: . Kyselin kyllä kovasti ruotsinkielistä hoitopaikkaa silloin kun muutettiin, mutta mulle kerrottiin että Kaarinakin joutuu ostamaan Turusta paikkoja. Eli enpä tiedä sitten vaikuttaako edes Kaarinaan liittyminen asiaan.
Täällä kaikki on kiven alla... Niinkuin muuallakin.
Meillä erityislapsi, ja kova homma saada terapiat sun muut toimimaan!
mutta missä nyt tilaa olis...joka paikassa sama juttu. joten tätäkään ei voi laskea PIIKKIÖläisten ongelmaksi pelkästään.
Alkuperäinen kirjoittaja niiltä main myös:Nythän on jotain suunnitteilla ton Kaarinan kaksikielisten koululaisten suhteen ainakin. Ellen nyt ihan väärin muista... Käykääpäs Kaarinan sivuilla lukemassa vai mistäs mä sitä luin...
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja niiltä main myös:Nythän on jotain suunnitteilla ton Kaarinan kaksikielisten koululaisten suhteen ainakin. Ellen nyt ihan väärin muista... Käykääpäs Kaarinan sivuilla lukemassa vai mistäs mä sitä luin...
Juu. Siellähän ne tappelee että saako ruotsinkieliset oman koulunsa vai ei. Ilmeisesti eivät saa, vaan saavat oman luokan/siiven/jotain yhteen kouluun. Aika kurjaa sinänsä että Kaarinassa on tosi paljon ruotsinkielisiä. Vois alkaa pikkuhiljaa myös heidät huomioimaan :kieh: