P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Siis miksi piilarit ois vähemmän vahvat kuin rillit?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Kyllä mun piilarit on ainakin samanvahvuiset kuin rillit. Enhän miä muuten näkis niillä mitään
Alkuperäinen kirjoittaja opt:-3,50
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Siis miksi piilarit ois vähemmän vahvat kuin rillit?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Kyllä mun piilarit on ainakin samanvahvuiset kuin rillit. Enhän miä muuten näkis niillä mitään
Etkö nää liian hyvin? Mulla ainakin tulee niin jos laitan vääriin silmiin, niin tuo toteutuu, että samanvahvuset, ku rillit. Alkaa kuvottaan, ku kaikki liian tarkkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen:Vaihtelee eri ihmisillä... Kun saattaa olla niitä sylintereitä ja muita tarkenteita rilleissä. eli optikolta kannattaa kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja opt:Alkuperäinen kirjoittaja opt:-3,50
Piilarihin tarvitaan -0,25 vähemmän voimakkuutta, koska ovat lähempänä silmää kuin silmälasit. t.optikko
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Sori, mä luin ton avauksen ihan väärinTai hutiloiden. Luulin, että ap hankkii piilareita vahvuudella -0,25 :headwall:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Sori, mä luin ton avauksen ihan väärinTai hutiloiden. Luulin, että ap hankkii piilareita vahvuudella -0,25 :headwall:
![]()
![]()
niin miäkin. Enkä tajunnut sitä edes itse :ashamed: Pitäisköhän niitä kakkuloita sittenkin käyttää koko ajan
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on toinen silmä -3,25 ja toinen -3,75, kummankin silmän piilarit on kuitenkin -3,5 ja optikko ne on mulle valkannut.
En tiedä ovatko hyvät, mun mielestä kaikki näyttää piilarit päässä isommalta kuin ilman niitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on toinen silmä -3,25 ja toinen -3,75, kummankin silmän piilarit on kuitenkin -3,5 ja optikko ne on mulle valkannut.
En tiedä ovatko hyvät, mun mielestä kaikki näyttää piilarit päässä isommalta kuin ilman niitä![]()
Tuleeks sul pää kipeeks? Tuntuu et silmä kääntyy kieroo tai väsyy jos oot koneel?
Toisen linssil pitäis kyl sul olla -3,00 ja toisen -3,50
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on toinen silmä -3,25 ja toinen -3,75, kummankin silmän piilarit on kuitenkin -3,5 ja optikko ne on mulle valkannut.
Tuleeks sul pää kipeeks? Tuntuu et silmä kääntyy kieroo tai väsyy jos oot koneel?
oikeasti? Ihan Nissenillä mä kävin ja tuon vahvuiset linssit se optikko mulle myi.. joo, silmät väsyy kyllä mutta mä luulin että se johtuu siitä että mun silmät aan ei ole tottuneet piilareihin ja ne kuivattaa silmiä tai jotain :ashamed:
Voiskohan asiasta valittaa, kun meni viisi kymppiä ihan kankkulan kaivoon kun ei noita pysty paria tuntia kauemmin pitämään silmissä
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on toinen silmä -3,25 ja toinen -3,75, kummankin silmän piilarit on kuitenkin -3,5 ja optikko ne on mulle valkannut.
oikeasti? Ihan Nissenillä mä kävin ja tuon vahvuiset linssit se optikko mulle myi.. joo, silmät väsyy kyllä mutta mä luulin että se johtuu siitä että mun silmät aan ei ole tottuneet piilareihin ja ne kuivattaa silmiä tai jotain :ashamed:
Voiskohan asiasta valittaa, kun meni viisi kymppiä ihan kankkulan kaivoon kun ei noita pysty paria tuntia kauemmin pitämään silmissä
no joo mee valittaa. ku just sen takii ne on laimeammat molemmat, kun ne on siinä silmässä kiinni, ja muuten väsyy silmä heti jos on liian vahva. niin että lampsi sinne nissenille vaan ja käske tunkee pyllyysä tollaset kierosilmälinssit
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on toinen silmä -3,25 ja toinen -3,75, kummankin silmän piilarit on kuitenkin -3,5 ja optikko ne on mulle valkannut.
no joo mee valittaa. ku just sen takii ne on laimeammat molemmat, kun ne on siinä silmässä kiinni, ja muuten väsyy silmä heti jos on liian vahva. niin että lampsi sinne nissenille vaan ja käske tunkee pyllyysä tollaset kierosilmälinssit
ehkä mä hoidan homman vähän asiallisemmin kuitenkin![]()
Mutta eikö optikon pitäisi tietää tollanen asia![]()