*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pikkumyy: ainoastaan oireina oli/on:

-raudan maku suussa
-kohdunnipukka tiukasti supussa ja kova
-lämmöt pysyy korkealla
-ilmavaivat

muut puuttuu.. ei pahoinvointia, ei rintojen arkuutta, ei väsymystä, onkohan tuo oireettomuus ihan hyväksikään :/ muissa raskauksissa kuitenkin ollut juuri noita

Pikkumyy: Täällähän minä, nuhakuumeessa...ensin tauti kaato miehen, eilen pojan ja tänään minut...Mutta huomiseksi sain ajan verikokeeseen ja jopa ultraan, kun lekuri sitä ihan suositteli. Kai nää minun keskenmenot ja aikaisempi tuulimuna saa heidätkin uteliaiksi. Ja onha tää ikäkin, joka vaikuttaa........ :D

Annamanna: Onkyllä ihana juttu, kun plussasit :flower: Ennen kuin läksin reissuun, sinä tuskailit oviksesi kanssa ja nyt sitten saitkin plussan raskaustestiin. Olen monena päivänä ajatellut sinua. Kävin lukemassa miehesi ´plogin´ ja toivon monta paria tarrasukkia masuasukille!! Ja onnea!!

Karpalo: kiitos :flower: . juu se ovis oli kyllä hukassa, mutta ovuloin sit kuitenkin, vaikkakin vähän myöhässä, sit 10 päivää oviksen jälkeen sain haamun :heart: ja myöhemmin plussas kunnolla :D

mukava että oot käynyt lukemassa blogia :). muutkin kiinnostuneet: linkki löytyy profiilista!

pikkumyy: no tytteli oliskin kiva, kun meillä on ukkovalta :D

Ihana tuo sinun pupusi, minulla aivan samanlainen olo*hermostuttaa* Tällä hetkellä pitäisi olla rauhallista, kierto alussa, mutta kun ne kertakaikkiaan hävisi(ne menkat)

Testiä odotellessa siis;=)

Heippa pidän sinulle peukkuja pystyssä(että sinulla olisi masuasukki matkassa) :heart:

:D , :wave:

Enpä ole käynyt vähään aikaan täällä. On ollut taas niin älyttömän hektistä kouluhommien kanssa. Toisaalta se on ihan hyvä, saa aina välistä ajatukset pois tästä vauvakuumeesta. :)

Kiva kuulla sun mietteitä AnnaManna! Oikein hyvää odotuksen jatkoa, koita nyt vaan nauttia siitä "oireettomuudesta". :heart:

Mä pidän peukkuja karpalon ja myyn puolesta! b:)d

ON: Menkat loppui maanantai-illalla. Nyt sitten vaan ovista kohden... Pikkusiskot on tosin tulossa viikonloppuna käymään, joten voi olla vähän nihkeetä toi pupuilu. Tai sitten täytyy olla hyyyvin hiljaa ja toivoa, että siskokullat on sikeäunisia. :D Ai niin, ja sorruin sitten ostamaan Hulluilta Päiviltä elämäni ensimmäistä kertaa vauvan vaatteen. :heart: Ihanan yöpuvun. Onneksi oli jotain molemmille sukupuolille sopivaakin, melkein kaikki oli joko vaaleanpunaista tai -sinistä.

Torstai 11.10
meri-77................kp 5/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 5/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
nanna81..............kp7/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp8/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Karpalo67.............kp8/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 8/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp9/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp9/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp10/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp10/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp10/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp11/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel....................kp12/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 12/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp12/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp15/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp17/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

päiviä vaan tähänkin pinoon!! kävin kans vierailemassa tuolla viikon 41 pinossa ja siellä oli puhetta kemiallisesta raskaudesta.. alko kamalasti pelottamaan ettei ollakaan raskaana, kun eihän mulla edes mitään oireita ole :/

Heipsis...

no, eihän siellä masussa ketään ollut... Verikoe antoi pientä lukemaa, jota vähän ihmettelivät.... Minulla on kuulemma pari pikku myomaa kohdussa, ne saattavat antaa sen haamulukeman testiin ja vereen, ei ne muuta vastausta osannu antaa. Myomat eivät kuitenkaan ole liian suuria raskautta ajatellen vastaisuudessa....joten jatketaan kiertoa eteenpäin...

Ikävää Karpalo ettei salamatkustajaa löytynyt mahasta. Onnea uuteen kiertoon roppakaupalla!
Mikäs TöpöTupsukorvaa noin kovasti harmittaa? Muista että sateen jälkeen paistaa aina aurinko :)

Itselläni ovis lähestyy, ainakin uskoisin näin. Mahaa juilii välillä, mutta ei kovinkaan selkeästi kummaltakaan puolelta, vaan vaihdellen ja välillä ns. keskeltä. Outoa, mutta ehkä se vielä muuttuu selkeämmäksi, vai voiko ovuloida molemmilta puolilta samassa kierrossa?
Vessareissulla bongasin myös hyviä merkkejä..eikun peitto heilumaan illalla :D
Menisi nyt pari viikkoa nopeasti, niin pääsisi oikeen kunnolla jännäämään.
Niin, ja toivottavasti testaamaan ja saamaan sen kovin toivotun tuloksen.

Plussatuulia kaikille puhallellen,
Noomi kp10/27

Halaus Karpalolle myös minulta! :hug:

Taas hävisi äsken pätkä tekstiä bittiavaruuteen! :kieh: Onko muilla ongelmia palstan kanssa?

Myy: Hullut Päivät jatkuu vielä lauantaille. Olen muuten ollut töissä monen monet HP:t, Turussa. Onneksi tänä vuonna ei tarvinnut mennä. :) Se on ihan yhtä hullua siellä tiskin toisellakin puolella.

Ovisbongailuun onnea kaikille!

Nää sivut niin jumiii...kaikilla ilmeisestikin. Mie nukuin puolen tunnin tirsat kun niin väsyttää. Lämpö 36,5, ihanaa huomenna se apteekkiin meno päivä ja ensi tiistaina gyne! :D :heart:

Heiippa heissan ja kaikille onnea ovikseen jos on jo se aika, itsellä vasta ensi viikolla :D

:flower: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :flower:

:heart: -pikkumyy- :wave:

Mua on ruennu nippaileen tuosta oikealta puolelta. Kasvukipujako.. :)

Mä oon tässä miettiny ja toivonu, että oispa enneuni tää uni jonka näin viime sunnuntaita (kp 5) edeltävänä yönä. Synnytin siinä pojan, ja kaikki oli niin ihanaa ja onnellista. :heart:
Siinon semmonen jutsku, kun viime kierrossa näin kp 4 edeltävänä yönä unen, jossa sain testiin (ei selvyyttä oliko r- vai o-testi) plussan mutta se plussa katos. Ovistestiin siinä kierrossa sain elämäni ensimmäisen plussan. Jospa se unessa plussan saaminen ennusti sitä! Ja se plussan katoaminen taas sitä, että mun hormonitaso (progesteroni) ei ollu riittävä (ei edes varmaa tapahtuiko ovis ollenkaan), eikä siis tärpänny. Siksi olen miettinyt, jospa näinkin enneunen ja tästä kierrosta tärppää. :heart: :heart: :heart: Ois ihana!!

Tähän päivään kaiken kivan muodossa!
:flower: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :flower:

Heippa hei taas! :D , :wave:

Ja byan fare, unet on kyllä tosi kivoja!Itsekkin nähnyt unta jo neuvolasta ja sukutapaamisesta,jossa kuollut isoäitini ilmoitti koko suvulle, että olen raskaana :heart:

Yhteistyössä