***Piinaviikon 44 jatkot***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
töpökkä - juuh, vaihetaan sun nikki uuteen uskoon :D

emppu - vielä ei juu toivoa täysin menetetä, mennään nyt päivä kerrallaan ja katotaan mitä sunnuntaihin mennessä tapahtuu, teen sit r-testin uuelleen jos tarvetta vielä on :saint: :saint: mites sulla oloilut.. ;) päivät jo mukavan pitkällä! :heart:

arabel - ainakin on uimareita ollu teillä liikenteessä, joten nyt toivotaan kovasti parasta!! :heart: odottavan aika on niiiin mielettömän pitkä mut ootas vaan ni pian on aika jännäillä.. :D

Uudessa yrityksessä: :flower: :flower:

amalia81.............1/28-(40)......yk7.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel.................17/25............yk8.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................19/30-32......yk13.....1. haaveissa
meri-77...............22/28-30......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................24/28-35......yk5........1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................24/26-32......yk4........1. haaveissa
Emppu80............25/25-30.......yk4.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............27/26-33......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........35/16-29......yk58.....1.haaveissa
töpökkä..............38/28-33......yk7.......6. haaveissa
Pantalaimon........39/29?.........yk3.......1. haaveissa, Lounais-Suomi

Plussanneet::heart: :heart: :heart:

Rouva Pikkumyy.......yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2..........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Amalia - no juuh oloja on mutta ota näistä nyt selvää... Ainakin tunteet tuntuu olevan jotenkin tooosi pinnassa. Hermostun nopeeta ja itku on herkässä. Ens maanantaina testaan jos tarvetta on. Siihen on 4 pitkää kokonaista päivää....

Arabel - eiköhän me plussat napata tästä kierrosta kumpikin :D Niin ja kaikki muut kanssa!!

:wave:

:D Miehän oonkin pupukka :whistle: ...Täällä yhä kärvistelen...Ei oikeestaan sen kummempia oireita..Välillä päätä särkeny ja viluttanut, mutta niin tekee ennen menkkojakin...

emppu, arabel ja töpökkä - toivotaan kovasti että saisitte niitä kovasti odotettuja plussasia tänne meijän pinoon!! :heart: pian pian jänskätään!!

tänne tuli tänään tätsy puolen päivän jälkeen joten uutta kiertoa kohti lähdettävä taas.. noh, kokeillaan joskos sais sen oviksen nyt sit noilla luiskoilla bongattua kun ei oo vielä päässy niitä siihen "oikeaan" tarkoitukseen kokeileen. meinaa alkaa tulemaan oloja ettei tää kyllä onnistu mut en anna niien ajatusten tulla kyläilemään vaan pystypäin eteenpäin! kyllä me vielä naiset haikara saahaan tännekkin laskeutumaan, vai mitä! :heart:
tulkaahan kertoilemaan oloistanne - tulen kyllä lueskelemaan kuulumisianne!! :heart:

Mut voi sit potkasta pellolle..Tät alkaa tulemaan...Asemalla jo seisoskeli..
Päätä särkee ja viluttaakin, että oli tiedoskin tää...
Ens viikolla soitan vihdoin gynelle!!Se on jo lähs pakko :kieh: ..

Voi ei! amalia ja töpökkä: :hug: jospa seuraavassa kierrossa sitten? *tilaa haikaran valmiiksi* :hug:

ja amalia vielä tosta tikuttelusta: on se kyllä kierron puolivälissä lohduttavaa kun saa oviksen bongattua! meillähän on melkein samanverran yritystäkin takana... epätoivo välillä iskee, mutta mehän ei lannistuta! d :) b

Ja mulla ei edelleenkään oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Viikon päästä selviää onko hyvä vai huono asia.. ;)

töpökkä..............1/28-33.........yk8.......6. haaveissa
amalia81.............2/28-(40)......yk7.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel.................18/25............yk8.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................20/30-32......yk13.....1. haaveissa
meri-77...............23/28-30.......yk30.....2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................25/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................25/26-32.......yk4.......1. haaveissa
Emppu80............26/25-30.......yk4.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81.............28/26-33.......yk14.....1. haaveissa, Lappi
Tinttara84...........36/16-29.......yk58.....1.haaveissa
Pantalaimon........40/29............yk3.......1. haaveissa, Lounais-Suomi

RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

arabel - nyt kun haikara tilattu niin ei voi enää erehtyä osoitteesta :laugh: juuh, itelle tullu oloja et jääköhän mulla ovis näinä muutamina venähtäneinä kiertoina välistä ja ovuloinkin tyyliin kaks kertaa kolmesta.. mut jos näin on niin ens kierron luulis jo olevan taas ihan normi, joten tilasin just lisää noita ovistestestejä että saa alottaa jo ajoissa ja tarvittaessa jatkaa monta päivää sitä bongailua :D kattelin just tuolla toisessa ketjussa kun siellä kehuttiin kovasti sellasta ovismonitoria (hinta 100-200e) jolla saa kierron kaikki hedelmälliset päivät tarkkaan laskettua ja on kuulemma tosi hyvä ja luotettava ollu! mut tosiaan tuo hinta on kyllä ihan liikaa, joten liuskoilla mennään! toivotaan et sun oireettomuus ois kuitenkin hyvä merkki ja vielähän niitä oireita saattaa lähipäivinä alkaa tulemaankin.. ;) toivotaan nyt kovasti kovasti et saisit tähän pinoon taas plussauutisia, peukut ja varpaat kovasti ylhäällä sun puolesta!! :heart:

töpökkä - iso :hug: , itekkin mietin et pitäsköhän soittaa aikaa gynelle ja käyä tarkistuttaan missä kunnossa limakavot yms. on ja pyytää jos sais vaiks niitä paljon kehuttuja limakavon paksuunnuttaja puikkoja, jotta tuo kohtu ois sit mahollisimman paksu ja vastaanottavainen, mut me katotaan vielä tää kierto ja sit otan yhteyttä gynelle jos edelleen ei mitään. voimia kovasti sinnekkin päin, kyllä me vielä onnistutaan!! :heart:

emppu - vieläkös meinaat jaksaa ootella maanantaihin.. ;)
kovasti :heart: +++++++++ :heart:

Amalia ja töpökkä :hug:

Juu ja kiitos kysymästä - tässä maanantaita odotellessa... :D Ei oo enää kun kolme päivää!!

Niin ja amalia laitatko listalla nannan tonne plussanneisiin?

Eipäs muuta tänään :wave:

Täällä taas :D

Jes Emppu, nyt tarvitaan se jatkaja tolle nannan plussalle! Vielä kaksi pitkää päivää! *elää mukana* :D

Kyl amalia mustakin tuntuu että jotain puikkoja pitäs saada.. olen jo ihan varma ettei taaskaan tärppää, naamaan alkaa pukkaamaan "menkkafinnejä" ja muutenkin kun kaikki sanoo et sen vaan tuntee kun on raskaana. ..ei vaan tunnu siltä. Nyt jos ei tärppää kevään aikana ni meen ainakin eka tutkituttamaan itseni. No, mennään kumminkin kierto kerrallaan :laugh:

Viikonloppu edessä, eikä mitään suunnitelmia! Olemista vaan! =) Mites teillä muilla?

:wave: palataan taas! :heart:

Ja vielä menkkafinneistä! Minulla ei ole koskaan ollut finnejä oikeastaan tälleen urakalla aina välillä, nyt tämän raskauden aikaan! Ja ihan ihmeellisissä paikoissakin välillä! :laugh:

Meidän Tiuhti-Viuhtimme on tarkka, ei anna minun kantaa mitään painavaa, ja jos kannan tulee alavatsakivut, tänään taas koettu! :/ Nukuin 3 tuntia töistä päästyäni ja lämpöäkin on vähän yli 37 astetta, toiv menee ohi nopeasti!

Maanantaina siis npultraus rv 12 tasan silloin, nopeasti on mennyt aika! :D

3 vkoa hiihtolomaan aikaan , silloin lapsivesinäyte ilm sillä viikolla, se vähän jännitää! :ashamed:

Mutta kyllä tämä tästä, kunhan muistan suojella Tiuhti-Viuhtiamme! :heart:

Heippa kaikille ja onnea raskauksiin! Siis , että plussaa alkaisi satelemaan! :heart: :flower:

Rva ja pikku Tiuhti-Viuhtimme (mini-ihminen) jo :heart:

töpökkä..............2/28-33.........yk8.......6. haaveissa
amalia81.............3/28-(40)......yk7.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
arabel.................19/25............yk8.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................21/30-32......yk13.....1. haaveissa
meri-77...............24/28-30.......yk30.....2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................26/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Hanni..................26/26-32.......yk4.......1. haaveissa
Emppu80............27/25-30.......yk4.......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Tinttara84...........37/16-29.......yk58.....1.haaveissa
Pantalaimon........41/29............yk3.......1. haaveissa, Lounais-Suomi

nanna81..................yk14.......1. haaveissa, Lappi
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

emppu - juuh, laitoin nannan tuonne plussanneisiin, mulla toisinaan nuo hoksottimet vähän reistailee.. ;) olet kyllä aikamoinen kun jaksat odotella tuonne maanantaihin, minä jo täällä ihan täpinöissäni sun puolesta.. :D se on erittäin hyvä että sulla olot ok eikä mitään tätituntemuksia, toivottavasti se tätsy pysyykin nyt seuraavat 9 kk teiltä poissa!! :heart:

arabel - toisaalta ne finnit voi olla myös merkki alkaneesta raskaudesta, joten peukut asennossa :laugh: milloin muuten aijot uskaltautua testaamaan.. ;) ihan mielettömän paljon plussatuulia sinnepäin!!!! täällä vietetään viikonloppua huomen aamupäivä raksalla ja iltapäivällä alotellaan illanistujaisilla miellä kun kaiffari tulee tuolta pohjoisesta kylästämään, iltasella lähetään sit laittaan jalalla koreasti, tai minä ainakin :laugh: sunnuntai taitaakin mennä sitten ihan "hyväntekeväisyyteen" eli pizzaa syödessä ja tv:tä töllätessä.. :D

rouva pikku myy - mukavaa kuulla sinustakin :heart: pieni taitaakin kaivata nyt kovasti äidin hellää huomiota ja haluaa sinun siksi lepäilevän.. ;) tosi pian on kyllä tuo 12 maagista viikkoa menny, tuntuu ku vasta just iloittiin täällä sun plussasta! voi kumpa päästäisiin pian sun mukaan tuonne odottajien puolelle!!

nyt taitaa suihku huhuilla mua, ja sen päälle taitaakin jo uni maistua, joten god natt ja huomisiin! :heart:

Onneaonneaonnea!! :hug: *halii ja rutistaa* :heart: ihanaa! Mä oon ihan täpinöissäni täällä sun puolesta! Jeee!

Me yritetään amalian ja töpökän kanssa tulla täältä perässä... hitaasti mutta varmasti, eikö vaan tytöt? ;)

Amalialle ihanaa bile-iltaa, tanssaahan koko baari pyörryksiin :D

Ja kiitoksia tsempityksestä, yritän vaan pitää jalat maassa täällä.. perjantaina olis the päivä, jos nyt sinne asti ainakin odotellaan. Hassua miten aika kuluu, Rouvamyylläkin jo maanantaina 12vko:a täynnä! Onnea! :heart: Pikkuinen taitaakin laittaa äidin ojennukseen jo nyt :heart: Ja kuten amalia jo tokaisi: kyllä me perästä tullaan! :D

Ja nyt paljon tarrasukkia ja suojelusenkeleitä pienelle mukaan masumatkalle! :flower: :heart:

Kyllä on ihanaa, aina kun joku saa plussaa, jo silloin haveiluaikana kun itse odotti ja toivoi, että joku saisi plussaa oli aina niin mukavaa , kun joku plussasi! :heart:

Kyllä se ilo teille kaikille tulee aikanaan! :hug:

Ps täällä nyt oikein hyvä olo, kaikki taas ok! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 11+5 :heart:

Hei kaikille!
Paljon onnea Empulle ja Nannalle Ihanaa, kun saatiin pitkästä aikaa plussia tähän pinoon! :flower:
Mukavaa kuulla myös rouva Pikkumyyn kuulumisia.
Minä olen pitänyt hiljaiseloa täällä. Olen koittanut saada ajatuksia muualle. Lähipiirin jatkuvat vauva-uutiset eivät kyllä ole tehneet sitä helpoksi, nyt olen kuitenkin rauhallisella mielellä.
Tällä hetkellä ei ole mitään oireita. Oviksesta ei taas mitään tietoa, kierron pituus vaihtelee viikolla ja mitään oireita en tunne ja en ole testannut ovistesteillä, koska en niihin en ole saanut koskaan plussaa aikaiseksi. Joskus alkuviikosta testaan jos on tarpeen.
Paljon plussatuulia kaikille, pidän peukkuja =)

Moikka!
Minulle saa vaihtaa päivät: eli tänään lauantaina on jo kp 4 menossa. Eli tulikin tosi lyhyt kierto :o Olen ihan ihmeissäni asiasta.
Muutenkin on ollut aika kiireistä, joten ei edes ole oikein ehtinyt kuumeilemaan.
Tsempityksiä kaikille!

:flower: Iso kiitos kaikille onnitteluista!! Ja nyt sitten arabel, amalia ja töpö ja kaikki muutkin plussa hanat auki!!!!

Tänään tein vielä toisen testin ja uskottava se on - raskaana ollaan! Varovaisin mielin liikkeellä kun muistissa on vähän liian hyvin se mitä edellisellä kerralla kävi...

:heart: :heart:

voi emppu!!!!!!!! :heart: ihanaaaaa!! onnea onnea onnea ihan hirmuisesti!!!!! :heart: :heart: vitsit että oli ihanaa nähä tuo sun plussatesti, ja ihan selkeä sellainen!! :flower: amalia toivottelee täältä pikkuiselle kovasti vauvaliimaa tulevalle yhdeksälle kuukaudelle ja sinulle emppu mitä ihaninta ja jännittävintä matkaa tuonne odotuksen ihmeelliseen maailmaan!! :flower:
ja tiiättekös mitä, mehän veikkailtiin täällä tälle kierrolle kolmea plussaa joista kaksi on nyt siis jo saavutettu - hyvä tytöt!!!! :heart: saas nähä jos me vaiks viel saataiskin se kolmas vaiks tuosta meijän arabelista.. ;)
ja juuh, me kyllä kovasti koitetaan tulla perässä, täällä otetaan tässä kierrossa ovistestit käyttöön ja some serious sänkybisnes sen jälkeen.. :laugh: taitaa joutua niska taas tässäkin kierrossa koville.. ;) tuuhan empuska kertoileen aina meille sun kuulumisiasi ja sydänlämpöiset onnittelut vielä sinulle ja perheellesi :heart: oli ihanaa jännitellä täällä sun kanssasi!

töpökkä................3/28-33........yk8.......6. haaveissa
amalia81..............4/28-(40)......yk7.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Hanni...................4/26-32........yk5........1. haaveissa
arabel..................20/25............yk8.......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion...................22/30-32.......yk13.....1. haaveissa
meri-77................25/28-30......yk30......2. haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor.................27/28-35.......yk5.......1. haaveissa, Pk-seutu
Tinttara84...........38/16-29.......yk58......1.haaveissa
Pantalaimon........42/29............yk3........1. haaveissa, Lounais-Suomi

Emppu80..................yk4..........2. haaveissa, Etelä-Suomi