Pika apua,kuinka toimii huutiksen korotusautomaatti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuto.net
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huuto.net

Vieras
Siis joskus kun on huutanut jotain on samantien tullut teksti: toisen käyttäjän huuto ylittänyt oman ja jos on vielä huutanut senkin jälkeen niin se on voinu tulla uudelleen.

Eli ilmeisesti sen saa jotenkin niin että voi laittaa sen huutamaan vaikka 3* aina jos joku sitä huutaa.Onko näin???

Miten se onnistuu? Pitääkö olla tunnistautunut?

Mä oon lähdössä töihin ja yksi kohde sulkeutuu ja olisin sitä ainakin 3* sen verran mitä siinä sitä korotusta on niin valmis huutamaan.Töissä mulla vaan ei oo mahista päästä koneelle:(

Ruksi siihen korotusautomaatti kohtaan ja summa ruutuun. Jos joku toinen on laittanut korkeamman summan, niin silloin se antaa tuon tekstin.

Ei tarvi tunnistautumista.

Jos vaikka kohteen hinta on 1€ ja siinä on 1€:n korotus. SSä voit klikata rastin siihen korotusautomaattiin ja laittaa summaksi vaikka 10€ sit se korottaa aina euron per kerta jos joku muu huutaa sinne kymppiin asti. Jos saman summan huutaa kaks eli sinä ja joku muu niin sinä tod.näköisesti voitat jos olet hinnan aiemmin määritellyt. Kone hoitaa huudot sun puolesta siihen asti kun olet sille luvan antanut.
Ymmärsitköhän...aika vaikea selittää...
Ei tarvii olla tunnistautunut.

Yhteistyössä