pika apuja: onko tyhmää.. vaatepaketista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ääh, minun pitäis laittaa nuoremman pieneksi jääneet vaatheet huutikseen mutta en vain jaksa alkaa kuvaamaan kaikki. koot 62-80cm n 100-130kpl vaatteita. osa ollu kahella lapsella ja yhellä ja muutamia ihan uusiaki mukana..ap:. mutta tuomosen paketin voisin huutaakki :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
Kaikkia vain 1kpl? Mä kyllä pakettiin laittaisin useamman.. mutta jos teet useamman tuollaisen paketin niin ehkäpä joku ostaa sitten samalla kertaa useamman paketin.. sitten vaan postareita yhdistelemään =)

no tollasia paketteja tulis 86cm 5kpl
mä mietin vain noita postareita että miten se olis kustannustehokkainta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Kaikkia vain 1kpl? Mä kyllä pakettiin laittaisin useamman.. mutta jos teet useamman tuollaisen paketin niin ehkäpä joku ostaa sitten samalla kertaa useamman paketin.. sitten vaan postareita yhdistelemään =)

no tollasia paketteja tulis 86cm 5kpl
mä mietin vain noita postareita että miten se olis kustannustehokkainta :ashamed:

Kustannustehokkainta on laittaa kaikki yhteen ja samaan :D :whistle:
Mutta tosta määrästä mitä tuolla aikasemmin luettelit niin tekisin kaksi pakettia: 80cm yhteen ja 86cm toiseen =)

Esillepanosta vielä, niin kuvaa aina yksi kokonaisuus kerrallaan ja sitä rataa..

niin ja mitä oon huutista katsellut niin noi isot vaatepaketit tuppaa olemaan aika pitkälti ilman huutoja... siksi aattelin että kun noista sais tollasia settejä niin vois houkuttaa enempi.. kun mulla on kaikki noi vaatteet suht tummia.. löytyy mustaa, ruskeaa etc. niin kaikki ei halua lapselleen kaikkia vaatteita sitä väriskaalaa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja varova:
Älä kuitenkaan laita juuri tuollaista pakettia, koska muuten sinut tunnistetaan, huutistunnuksesi kaivetaan esiin ja riepotellaan palstalla.

Juu näistä teksteistä voi olla se haittapuoli taas että aletaan kaivaa ja ja :kieh: :headwall: |O

Et en itse ihan just tänään niitä laittelis myyntiin :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
niin ja mitä oon huutista katsellut niin noi isot vaatepaketit tuppaa olemaan aika pitkälti ilman huutoja... siksi aattelin että kun noista sais tollasia settejä niin vois houkuttaa enempi.. kun mulla on kaikki noi vaatteet suht tummia.. löytyy mustaa, ruskeaa etc. niin kaikki ei halua lapselleen kaikkia vaatteita sitä väriskaalaa... :ashamed:

Kyllä ne isommatkin paketit kaupaksi menee jos vaan on hyvin esitelty paketti. Esmes mä en edes lue ekaa riviä pitemmälle jos teksti sekavaa, kuvat sikin sokin, kuvissa miljoona vaatetta yhdessä kuvassa jne.. Ja muista kuvailla vaatteet tarkasti ;) :whistle:

Ja käytä suht` isoja ja selviä kuvia, että vaatteen kunto näkyy myös kuvissa: erikseen mieluiten kuvat vielä vioista :)

Alkuperäinen kirjoittaja varova:
Älä kuitenkaan laita juuri tuollaista pakettia, koska muuten sinut tunnistetaan, huutistunnuksesi kaivetaan esiin ja riepotellaan palstalla.

Juu näistä teksteistä voi olla se haittapuoli taas että aletaan kaivaa ja ja :kieh: :headwall: |O

Et en itse ihan just tänään niitä laittelis myyntiin :whistle: ;)

:D no tänään en edes ehdi... pitää kaivelal ne tunnuksetkin jostain :D
ja jos jotakuta haluttaa niitä riepotella niin siitä vaan.. perusvaatetta,perus hintaan, perus mammalta :snotty:

Yhteistyössä