Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minä yritin pitkästä aikaa tehdä voisilmäpullia, mutta siinä kävi niin että voi "hukkui" sinne pullan joukkoon eikä jäänyt silmäksi siihen päälle. Missä vika? Voisinkin tänään leipoa pullaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:Muistelen että joskus o mullakin kadonnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minä yritin pitkästä aikaa tehdä voisilmäpullia, mutta siinä kävi niin että voi "hukkui" sinne pullan joukkoon eikä jäänyt silmäksi siihen päälle. Missä vika? Voisinkin tänään leipoa pullaa![]()
Laitoitko sä sokeria ollenkaan, vai pelkkää voita? Sokeria pitäs olla paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minä yritin pitkästä aikaa tehdä voisilmäpullia, mutta siinä kävi niin että voi "hukkui" sinne pullan joukkoon eikä jäänyt silmäksi siihen päälle. Missä vika? Voisinkin tänään leipoa pullaa![]()
Laitoitko sä sokeria ollenkaan, vai pelkkää voita? Sokeria pitäs olla paljon.
Raesokeria laitoin siihen päälle, mutta en varsinaisesti sinne koloon. Sekö siinä sitten mätti?