Pikaien kysymys! Kilpirauhaskokeet aamulla ja mieletön nälkä nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilpparivaivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kilpparivaivainen

Vieras
Elikkä mulla on aamulla kilpparikokeet (kärsin vajaatoiminnasta ja arvoja tarkistetaan välillä lääkityksen takia). 12h syömättä on sääntö, tiedän, mutta mietin että uskaltaako jotain pientä syödä nyt vielä ennen nukkumaan käyntia, miten se vaikuttaa arvoon? Olen ollut koko päivän niin huonovointinen etten ole saanut syötyä ja illalla piti syödä väkisin mutten ehtinyt :( Nyt pyörryttää ja heikottaa ihan hirmuisesti ja mietin että uskaltaisinko syödä vaikka yhden omenan.. Voi kökkö, toivottavasti joku osaisi kertoa mitä haittaa siitä on?

Ei kai se nyt 12 tuntia ollut, vai oliko?? Joka tapauksessa, älä syö mitään. Tai jos syöt niin ei kai sinne kokeisiin kannata mennä. Meet joku toinen kerta.

No tuota juuri meitinkin että jos kokeet menee pilalle :( Mulla usein on tajunnan menetystä syömättömyydestä ja aamulla kävellessä saattaa tajunta alkaa heittelehtiä koska tänään ollut ravinnotta (kokemuksesta tiedän) ja se vähän pelottaa koska tuo pyörtyily ja heikotus mulla aika iso ongelma ollut lähiaikoina. Toisaalta en kyllä tiedä uskallanko ottaa riskiä kokeiden suhteen koska saattaahan olla että pysynkin tajuissani.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Mene nukkumaan. Tylyä, jos kokeet menee persiilleen yhen omenan takia.

Juu, nukkumaan vaan eikä mitään suuhun että saat oikeat arvot. Kyllähän 12h menee syömättä kun siitä osan nukkuu. Mulla tylee paljon enemmän kun syön iltapäivällä viimeisen ruoan,

Viisainta se varmaan on että en syö nyt kokeita ennen yhtään mitään, kokeethan saattavat näyttää vaikka mitä ja se taas vaikuttaa pidemmällä aikavälillä vähän enemmän.
Kyllähän se 12h menee kevyesti syömättä mutta kyllä mulla jo pyörtyminen on monesti tullut jos syömättä olen ollut 1,5 vuorokautta, minkäs sille voi :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Viisainta se varmaan on että en syö nyt kokeita ennen yhtään mitään, kokeethan saattavat näyttää vaikka mitä ja se taas vaikuttaa pidemmällä aikavälillä vähän enemmän.
Kyllähän se 12h menee kevyesti syömättä mutta kyllä mulla jo pyörtyminen on monesti tullut jos syömättä olen ollut 1,5 vuorokautta, minkäs sille voi :(

Hmmm... puolitoista vuorokautta on hieman eri kuin puoli vuorokautta...

KILPIRAUHASKOKEISIIN EI VAIKUTA SYÖMINEN MILLÄÄN LAILLA, AINOASTAAN LÄÄKKEENOTTO!!
Ja sitähän ei saa ottaa sinä aamuna jolloin kokeet otetaan!! HYvää ruokahalua.

Yhteistyössä