pikainen home-made naamiaisasu tytölle (5v ja 2v) vinkkejä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Reilunkokoisiin t-paitoihin kiinnität liioitellun isoilla pistoilla kirjavakankaisia "paikkoja", köydenpätkästä häntä ja tupeeraa hiukset, kasvoihin ruskeaa värivoidetta ja kajalilla pisamia sekä karvaisennäköiset kulmakarvat. Jalkoihin riittää legginsit tai sukkahousut ja jalkineiksi jotkut karva-tai jumppatossut.

Voi luoja mitä vinkkejä, myötähäpeä on suuri :) Ihan oikeasti miksi helvetissä et ole ajoissa ollut liikenteessä ja tilannut/ostanut kunnon oikeita naamiasiasuja lapsille. Yleensä naamiaiset on vain kerran vuodessa joten ei ihan hirveä kustannuskaan ole ja asut voi käytön jälkeen vaikka myydä pois tai käyttää uudestaan.

[QUOTE="Liisa";26144547]Voi luoja mitä vinkkejä, myötähäpeä on suuri :) Ihan oikeasti miksi helvetissä et ole ajoissa ollut liikenteessä ja tilannut/ostanut kunnon oikeita naamiasiasuja lapsille. Yleensä naamiaiset on vain kerran vuodessa joten ei ihan hirveä kustannuskaan ole ja asut voi käytön jälkeen vaikka myydä pois tai käyttää uudestaan.[/QUOTE]

Ei minulla koskaan ollut tilattua naamiaisasua ja ihan onnellinen lapsuus oli. Itselle tulisi ensimmäisenä mieleen jonkinlainen inkkarijuttu, sulat saa joko askarreltua tai sitten pääsiäispoistoista puoleen hintaan, johonkin kankaaseen kiinni. Ja sitten muut releet.

[QUOTE="Liisa";26144547]Voi luoja mitä vinkkejä, myötähäpeä on suuri :)[/QUOTE]

Minä ihmettelen suuresti myötähäpeääsi koska aloittaja kyseli vinkkejä nimenomaan kotitekoisiin asuihin ja niitä hän myös on saanut. Ilmeisesti sinulla on myös vaikeuksia ajatella asiaa niin että joku jopa saattaa nauttia itse omin käsin tekemisestä, ompelusta, askartelusta ja sen sellaisesta.

legginssit ja trikoopaita alle ja kääri lapsi siteisiin jotak olet paikoin värjännyt punaiseksi, (huomaa että suu ja silämt jää vapaaksi ja pääsee vessaan) = zombi

Niin ja meillä ainakin aina päiväkodista kerrotaan tulevista naamiaisista mukavasti pari päivää ennen tapahtumaa, niin on kiva sit yrittää keksiä naamiaisasua äkkiä..

EI helvetti mä mietin aivan kohtuuttoman pitkään otsikkoa lukiessani, että eikö nyt kotoa tosiaan muuta löydy kuin madetta ja hometta lapsen naamiaisasuun, lieköhän taas jotain sossutapauksia.

[QUOTE="Liisa";26144547]Voi luoja mitä vinkkejä, myötähäpeä on suuri :) Ihan oikeasti miksi helvetissä et ole ajoissa ollut liikenteessä ja tilannut/ostanut kunnon oikeita naamiasiasuja lapsille. Yleensä naamiaiset on vain kerran vuodessa joten ei ihan hirveä kustannuskaan ole ja asut voi käytön jälkeen vaikka myydä pois tai käyttää uudestaan.[/QUOTE]

Kaikkein kaameimpia ovat valmisnaamiaisasut, nuo räikeät ja roikkuvat polyesterihirvitykset. Ehdottomasti enemmän myös naamiaisten henkeen sopii itse tehty ja/tai tavallisista vaatteista muokattu asu. Mistä lie Suomeenkin pesityneet nuo ns. OIKEAT naamiaisasut myös lapsille......

Yhteistyössä