Pikaista apua, miten saan maksukuitin lähetettyä sähköpostilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Eli miten saan todistettua myyjälle että verkkopankin kautta olen maksanut tilauksen. Pitäisi lähettää kuitti maksusta sähköpostilla, eli miten saan sen maksutositteen liitettyä sähköpostiin? Ohjeet for dummies, koska en osaa yhtään käyttää tietokonetta. Osaan sentään lähettää säpoa, mutten tiedä miten liitän tuon tositteen maksusta siihen
Kiitos paljon avusta.

Minä teen niin että menen verkkopankkiin, avaan sen suorittamani maksun jonka tapahtumasta tarvitsen tositteen, sitten kopsaan sen ja liitän sähköpostiin ihan normaalisti.
Enkä osaa selittää tämän paremmin, olen aivan tumpelo tietokoneen kanssa.

Eli tarkoitatko että copypastetat sen vain, ja liität vastaukseen? Riittääkö se, olen luullut että se pitää jotenkin "hienosti" liittää koko sivu siihen...?

[QUOTE="vieras";26513456]Ja minä kyllä ihmettelen kuka tuollaisiin sähköposteina lähetettyihin kuitteihin uskoo. Niitähän voi editoida ihan miten vaan ennen lähettämistä.[/QUOTE]

Varsinkin jos sen vaan kopioi ja liittää siihen voi tehdä itse sitten muutoksia saman tien. Kuvakaappaus on hieman luotettavampi jos ei osaa käsitellä kuvia kunnolla.

Nettipankissa on joka laskun kohdalla kohta jossa lukee että kopioi laksun tiedot jnejne.. Siitä kun painaa se ottaa siitä laskusta tarvittavat tiedot ylös ja sen voii pasteta sp:iin liite tiedostoksi. Ainakin op:n sivuilla on näin.