Pikavippi joka firmasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Money Money!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Money Money!!!

Vieras
Mitä jos ottaisi pikavipin niin monesta firmasta kun antavat ja jättäisi maksamatta?

Onko tietoa kuinka monesta voisi saada jos tiedot on puhtaat ja olisiko mahdollista saada joitakin kymppitonneja työttömänä?

Voisit varmaan saada jonkun verran, satoja euroja, tonneja tuskin (uusille asiakkaille pienemmät lainat kuin vanhoille). Mutta miksi? Kohta olet sekä työtön että luottotiedoton ja sitten tuskin naurattaa. Been there, done that, enkä suosittele!

Miksi et tee töitä että saat kymppitonnin äkkiä? :) Itse olen loppuraskaudessa ja to alk. tein 2t liikevaihtoa eli 2ssa päivässä, vaikka kipeä olen ja kuulun äitiyslomille. Miksi myös teet tosille yrityksille vaikeuksia? Minkälainen ihminen oikein olet kun mietit sellaista? Luuletko se on helppoa? Ehkä ajatus on helppo, mutta tiedätkö mikä helvetti sua odottaa lähitulevaisuudessa?

Niin tai siis järkevintä on ottaa vaikka nyt tonnin vippi paikasta X ja kun eräpäivä lähenee, niin ottaa vippi paikasta Y. Sitten kun paikan Y eräpäivä lähestyy, niin ottaa taas vippi paikasta X. Sen jälkeen voikin ilmoittaa paikoille X ja Y, että vaihdelkaa te nyt sitä rahaa keskenänne, mutta jättäkää mut tästä ulos.

Yhteistyössä