Pikku hätä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIIVILIINA-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

VIIVILIINA-

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
2 374
0
36
Mun astma lääke (siis avaava lääke), ainoa vekotin on hävinny.. :o Sitä ei löydy mistään.. Mies lähti juur apteekkiin ostamaan mulle lisää.

Ja näköjään mun ei tarvii kun tiedostaa että, lääkettä ei ole niin hiipuvasti alkaa henkeä kuristaa vielä nopeemmin..

Tulis jo äkkiä..

mulla on astma lääkkeistä avaava että hoitava ja otan niitä kun muistan eli tosi harvoin mutta hyvin pärjään ilmankin mutta lääkärit piti mumlle saarnan niiden käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
mulla on astma lääkkeistä avaava että hoitava ja otan niitä kun muistan eli tosi harvoin mutta hyvin pärjään ilmankin mutta lääkärit piti mumlle saarnan niiden käytöstä.

Okei.. Mulla on vaan sellain astma että pari päivää ilman seretideä niin oon päivystyksessä ja osastolla tipassa..

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:

Okei.. Mulla on vaan sellain astma että pari päivää ilman seretideä niin oon päivystyksessä ja osastolla tipassa..

flunssan aikaa käytän tiheämmin ettei kävis niin kuin viime vuonna ja saa keuhkokuumetta joulunpyhiksi.

Miehellä on kanssa astmaa ja meille kävi kerran noin keskellä yötä. Siinä sitten juteltiin mukavia ettei ihan hermostuttais, kun apteekki aukes vasta monen tunnin päästä. Joskus aamuvarhasella keksittiin sitten mennä oikeen kuumaan suihkuun "höyrystymään" ja se helpotti siihen hengen ahdistukseen sen verran, että pärjättiin aika normaalisti siihen asti, kun päästiin apteekkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pirpana:
Mulla on sama juttu, se jotenki vaikuttaa psyykkisesti, jos lääke loppuu, niin varmasti rupeaa ahdistamaan. Mulla kyllä on säännöllinen ja tarkka lääkitys.

Kyllä aika herkäs tää on.. Keuhkoja painaa ihan kivasti.. Miestä ei näy eikä kuulu.

Mä huomaan sen itekki kuinka mä oikein "ruokin" koko ajan tätä ajatusta..ei ole lääkettä, ei ole lääkettä..

Nyt meen rauhottuu tonne sohvalle..Lepäämään :ashamed:

Sain hoitavan ja kohtauslääkkeen reseptin. Avaavaa kannattais joo olla väh. 2. Mullakin yleensä toinen kulkee mukana ja toinen on kotona yöpöydällä. On ollu astmaepäilys jo vuoden verran, mutta nyt se vasta selvitettiin kunnolla, että se se on. Toivotaan ettei kovin pahaksi äidy olo vanhemmiten... Hoitavasta lääkkeestä sanottiin mulle ainakin tänään, että sen sovittu/säännöllinen (ei liiallinen ettei tuu resistenttii) käyttäminen on hyvän omahoidon a ja ö. Et silleen. Sairaalaan sieltä, jos ei äijä palaa tarpeeksi nopeasti! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
juu ja miehesikö ei sitt töis oo ollenkaan ku sun asioita jaksaa juosta..huoooh mikä palvelu.aikuinen ihminen ja hävittää lääkkeensä..

On se töissä.. Ja jaksaa se juosta..
Mä en ymmärrä et mihin se hävis... Se oli eilen viel tallessa..

:|

Yhteistyössä