Pikku-kakkonen tai kolmonen vuodelle 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyttöjenäipälle toivotan onnea tutkimukseen pääsyyn. Puoli vuotta on tosiaan aika lyhyt aika ja varmaan siinä tutkimuksessa tulee uutta myös raskauteen liittyen. Ehkä :)

Tänne ei mitään ihmeellistä. Pms-hirviö taas vauhdissa, tai jotain sen suuntaista. Kummallinen kierto takana ja menossa olevakin outo. Viime kierrossa rinnat oli tosi kipeet ja nepä ei rauhottunut vaikka menkat alkoi, edelleen oli tosta alta kipeet. Ja taas kipeyty ihan mahottomiks. Mahaa vihloo ja jomottaa, samoin alaselkää. Ovis oli aika selkee tossa alkuviikosta, joten ärsyttää ihan suunnattomasti tämmönen. Tällä kertaa mahakipu on enemmän sellasta kuukautiskivun tapaista jomotusta, iltaisin aina pahempaa. Miksei olo vois olla normaali kun en varmasti raskaanakaan ole eikä tässä kierrossa tainnu ajoitus osua nappiin. Ja silti illat on menny googlatessa kaikkea mahdollista, kumma että väsyttää :)

Tänään pitäs siis ukkostaa kovasti. Mä pelkään ukkosta, samoin pikkuneiti. Pitää koittaa näyttää pelotonta naamaa, ettei pieni ihan paniikkiin mee. Vapaapäivä kuitenkin, pyykkipäivä toisin sanoen. Ja mies tulee alkuviikosta kotiin :)

Huhheijaa ja letkeää sunnuntain jatkoa!

Pampulalla kaksosvaara - aika hurjaa :) Mä kävin myös viime viikolla akupunktiossa. Toivon siitä apua verenpaineeseen, päänsärkyyn ja menkka/PMS-kipuihin. Puhuin sille myös raskaustoiveista. Mä otan nyt kolmen kerran kuurin tässä lomarentoutta maksimoidakseni. Päänsärkyyn ja ummetukseen tuntui tulevan heti apu, yhdestä kerrasta.

Reissumiehen vaimo: Joo hirviöolo kovasti tuttu täälläkin suunnalla. Viime kierrossa oli kaikenmaailman kipua (varsinkin rinnat ihan törkeen kipeet), nyt toivon, että ei tulisi tavaksi.

Tyttöjenäippä: Tsemppiä tulevaan. Mulla on sama elämänasenne ohjenuorana - asioilla on tapana mennä niin kuin niiden kuuluukin mennä.

Täällä muuten ollaan jo tukevasti lomalla. Häihin kaksi viikkoa aikaa ja valmistelut on sen verta pitkällä ettei kiire tule. Olen myös yrittänyt olla tietoisesti "vauva-asialomalla", jottei menis kaikki tämä ihanuus ohi itsetutkiskelun kourissa. En siis ole seurannut edes kiertopäiviä, lomaläheisyyttä on harrastettu sitä mukaa kun on siltä tuntunut ja onhan tämä rakkauselämä aika paljon aktiivisempaa näin, kun on vapaa-aikaakin enemmän. Pari päivää on ollut ovislimaa ihan kunnolla, sitä ei oikein voi olla huomaamatta, vaikkei tarkkailisikaan. Menkkojen alku olisi sitten sopivasti hääjuhlien jälkeen, täytyy tosiaan toivoa, ettei tule yhtä pahaa PMS:ää kuin viimeksi, ettei hirviömorsian tule ja kaappaa juhlia ;)

-MeeJoo-

Tyttöjenäipälle peukkuja, jotta pääsisit tutkimusryhmään. Ja niin kuin jo on edellä todettukin, niin puoli vuotta menee nopeaan ja asiat kyllä järjestyvät omalla tavallaan :).

Reissumiehen vaimolla kuulostaa mielenkiintoiselta, kroppa pistää jekkuja nyt urakalla. Toivotaan, että olisi kuitenkin positiivisia oireita ;).

MeeJoolla mukavat pari viikkoa tiedossa. Häiden odottelu on kyllä niin ihanaa ja toivotaan nyt ettei pahasti pms iske, kun muutenkin jännittää hääpäivänä, niin sitten mukavat oireet siihen päälle ;). No eiköhän kaikki mene ihan hyvin. Onhan sitä euforiaa ihan riittämiin siinä päivässä jo itsessään niin, että endorfiinit antavat piut paut muille hormoneille!

Me tultiin nyt jo mökiltä, koska lupasi sen verran kamalaa keliä. Vettä alkoi tulla jo ihan kunnolla, kun lähdettiin. Olisi aika pian mökin seinät kaatuneet päälle näiden kahden rasavillin kanssa. Kp 30/30? meneillään, menkkoja odotellessa...

Moikka.

Saanko liittyä seuraanne? Olen kolmekymppinen (vasta) vajaa kolmekuisen pojan äiti ja haaveissa olis toinen vauva heti perään tai ainakin mahdollisimman pienellä välillä.

En tiedä, saatan olla hullu kun haaveilen toisesta heti ensimmäisen perään, mutta vauvakuume se on vaan iskeny. Ja jotenkin mietin et olis kiva jos sisaruksilla ei olis kauheesti ikäeroa. Ymmärrän toki et on varmasti rankkaa kahden pienen kanssa. Onko teillä kokemuksia asiasta?

Menkkoja mulla ei oo vielä ollu. Jälkivuotokin loppui vasta. Joten yhtään en tiedä mitä odottaa ja milloin. Mutta yritän nyt ottaa rennosti ja katsoa saisiko toinen vauveli alkunsa ihan sen suurempia yrittämättä.... ekaa yritettiin viisi kuukautta, joten ei siis sitäkään kovin pitkään.... :) Nyt vaan haaveillaan ja nautitaan poitsusta.

Miimaa

Tervetuloa, Miimaa.

Mulla on yhdellä kaverilla tosi pienellä, noin vuoden ikäerolla lapset, jotka on nyt jo isoja. Hän on tykännyt että alun rankkuuden (erosi vielä lasten isästä, kun pienempi oli parikuinen) jälkeen pieni ikäero on ollut iso etu. Toisaalta nyt kun nuo isommat lapset ovat menossa yläkouluun, hän odottaa muutaman vuoden haaveilemaansa iltatähteä ja odottaa kovasti vauva-aikaa, koska toivoo pystyvänsä nauttimaan siitä nyt eri tavalla, koska esikoisen vauva-aika meni sitten kuitenkin jotenkin ohi uuden raskauden myötä ja sitten kakkosen vauva-aika oli kuulemma yhtä sumua. Kaikella on puolensa.

Minä olisin toivonut sitä vähän alle kahden vuoden tai noin kahden vuoden ikäeroa, mutta sitä ei nyt saatu. Vähintään 2,5 vuotta tulee. Toivon kovasti ettei venyisi kolmeen vuoteen, ihan sen takia että itselläni on isosiskoon 3 vuotta ikäeroa ja oma tuntuma ei ole siitä hyvä. Mutta aika vähän tälle voi itse vaikuttaa.

Mulle ei kuulu uutta. Toinen piinaviikko on meneillään ja olen vakaasti päättänyt etten testaa ennen kuin ensi viikon loppupuolella ellei menkkoja kuulu. Niiden pitäisi alkaa siis aika tarkkaan viikon päästä.

Hullun energinen ja touhukas kausi on meneillään. Olen siivonnut kaappeja ja laatikoita ja karsinut turhaa roinaa mielettömällä urakalla. Ihana tunne, kun tietää, että kaikki kaapit ja laatikot alkavat olla täydellisessä järjestyksessä ja erityisesti ettei niissä ole mitään turhaa ryönää.

Keskiviikkona lähden pojan kanssa Linnanmäelle ja perjantaina anopin luo yöksi ja siitä matka jatkuu mökkeilemään mun siskojen ja heidän perheidensä kanssa. Hyvään saumaan tulee kaikenlaista ohjelmaa niin ei koko ajan mieti oireita ja testaamista. Tosin oireita ei nyt ole kyllä ollutkaan, paitsi tajuton nälkä koko ajan. Kävi miten kävi, kohta olen joka tapauksessa paksu tällä menolla!

Tervetuloa Miimaa minunkin puolestani :) Mun lapsilla on ikäeroa 1v10kk, toivottiin toista melko heti esikoisen perään, mutta mulla alkoivat kuukautiset vasta reilu 7kk synnytyksestä kun imetin niin tiuhaan. Olen kokenut tuon ikäeron ihan hyväksi, meillä ei ole ollut mustasukkaisuutta lainkaan, vauva oli isosiskolle alusta asti rakas ja nyt kun tytöt ovat 2v ja 4v niin touhuavat paljon keskenään ja ovat todella läheisiä :) Kolmas tuleekin sitten pidemmällä ikäerolla jos on tullakseen, alle 3v ikäero oli tarkoituksena mutta nyt on yritystä jo reilut 10kk takana. Hyvin ainakin opin sen että turha suunnitella liikaa kun näihin asioihin ei voi vaikuttaa.

Tänään kävin siellä esitutkimuksessa, ja oli nopea reissu. Muutaman kokeen jälkeen selvisi että en sovellu tutkimukseen. Tilanne on kehittynyt jo lapsena sellaiseksi että minun kohdaltani ei voi saada tarkkoja tutkimuksia. Mutta oli se silti mielenkiintoista ja voihan olla että tutkimus antaa hyviä tuloksia ja uusi hoitomenetelmä kehitellään joka kenties joskus hyödyttää minuakin :) Toisella lapsellani on sama sairaus, mutta hoito on onneksi tehonnut hyvin hänen ollessa pieni, joten hänelle ei tule koitumaan samanlaista "harmia" kuin minulle.

Meilläkin meni viikonloppu mökillä järvestä ja auringosta nauttiessa ja tänään hain lapset kotiin. Ensiviikonloppuna olisi tarkoitus suunnata sinne taas :)

Miimaa: Tervetuloa! Mun eka lapsi syntyi jo 2003, joten lyhyestä ikäerosta ei ole henk-koht kokemusta. Mulla myös pitkään kestänyt imetys teki sen, että menkat käynnistyivät vasta kun poika oli melkein vuoden. Sen sijaan kummityttöni on vain 1,5v isoveljeänsä nuorempi. Ensimmäistä tekivät pitkän kaavan mukaan hoitojen kera ja toinen lähtikin sitten tulemaan yllättäen ihan itsestään ensimmäisen ollessa vielä vauva :) Rankkaa on heilläkin ollut kahden vaippaikäisen kanssa, mutta on siinä pienessä ikäerossa puolensakin.

Nyt tässä uusperheessä kun on ensimmäinen yhteinen lapsi toiveissa, niin täytyy myöntää, että takaraivossa jossain kolkuttelee toive, että vielä yksi saisi siihen perään tulla, mikäli on tullakseen (edes tämä yksi). Mutta ei näitä voi tietää etukäteen, toivoa vaan voi, ja ottaa vastaan sen mitä tulee :) Me ollaan oltu ilman ehkäisyä nyt 3kk, neljäs kierto menossa. Ekat kaks kiertoa meni tosi hiljaisesti petipuolella kun oli sairastelua, kolmannessa kierrossa oli jo vähän yritystäkin ja nyt ollaan sitten lomailtu ja nautittu ihan muuten vaan. Jouluun mennessä jos ei ala mitään kuulua, niin sitten voisi lähteä juttelemaan johonkin, nyt tuntuu vielä että aikaa on, vaikkei nuoria enää ollakaan. Tätä se lomailu teettää :D

Ainiin, näyttää siltä, että häämatkakohde syksylle alkaa löytyä... Pitkään kaikki muut valmistelut ovat olleet jo kondiksessa, mutta matkasuunnitelmat ovat olleet täysin lähtökuopissaan. Vaikka ei se äkkilähtökään ole huono idea!

Tervetuloa joukkoon Miimaa!!

Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne kun olen pyrkinyt siihen etten stressaa tästä yrittämisestä. Ovulaatiosta on nyt reilu viikko ja saattaa olla että keksin kaikenlaisia oireita itse mut elättelen toiveita. Yritän olla kuuntelematta kehon jokaista poikkeavaa tapahtumaa jotten ala ns. hysteeriseksi tän asian kanssa. Alavatsaa juilii aikas hyvin. Se on sellaista vihlontaa ja menkkamaista kipua ihan kuin menkat alkais ihan just. Rinnat on kummallisen arat mitä ei mulla yleensä ole, ainakaan tällaista. Niin ja välillä rintoja särkee. Alaselkä on ajoittain kipeä. Rinnoista tulee sellaista maitomaista nestettä puristaessa. Välillä oon todella kiukkuinen ja sitten taas kaikki on hyvin. Varmaankin on normaalit oireet ennen kuukautisia mut kyllä sitä aina alkaa kuvittelemaan että mitä jos oliskin tärpännyt. Nyt kp 22/28.

JEEEEEEEEEEEEE :D!!!!!! Se on PLUSSA!!!!!! Hahaa!!!!!! Nyt ei tarvi edes epäillä onko haamu, vaa se ON plussa!!!! Kuudennella kierrolla puraisi kunnolla :)!

Siis IHAN tajutonta ja uskomatonta! Tein noin 20min sitten testin ja siihen pärähti viiva. Eilen oli pari kertaa samanlaisen tapaisia viiltelyjä masussa kuin on ollut edellisten raskauksien alussa ja lämmöt oli 37.2 asteessa, joten aloin epäillä olisiko sittekin käynyt näin onnellisesti. Lisäksi rinnat tuntuneet kolmisen päivää raskailta ja tänään aamulla etoi aamupalan syömisen jälkeen siihen malliin, että tein päätöksen testin ostamisesta/tekemisestä. Hittolainen! Oon ihan sekaisin ;D! Nyt vaan täpöllä peukut pystyyn, että pitää pikkuinen lujasti minusta kiinni. Mut nyt mä nautin vaan ja hymyilen kuin Naantalin Aurinko :). Nyt Pampula ja Jenni mukaan plussajunaan ja tietty muut kanssa!!!! Taisi juhannusyössä olla sittenkin sitä kuuluisaa keijupölyä mukana ;).

Niin ja mukava kun tulit juttelemaan Miimaa. Toivotaan pikaista tärppiä! Meidän pojilla on ikäeroa 1v 7kk ja olihan se aluksi aika raskasta olla kahden vaippaikäisen kanssa, mutta nyt heillä on jo paljon seuraa toisistaan. Ovat nyt 2v ja 3v7kk ikäisiä. Yöunien puute ehkä oli se kaikkein rankin juttu itselle silloin kun toinen pojista tuli perheeseemme. Mutta kyllä sitä ihmeesti kuitenkin aina jaksaa :).

Ihanaa! Voi kun tämä fiiliksen sais purkitettua ja säilöttyä jonnekin :)!

Mahtavaa Malviina!!! Oli ihan pakko tulla kattomaan mitä tänne teille kuuluu ja mahtavaa luettavaa heti kärkeen. Paljon onnee odotukseen. Millon sulla olis mahdollinen la?

Tsempit kaikille muillekin. Nyt olis plussajunaan paikkoja, toivottavasti tärppää useammalla.

Kiitos teille kovasti onnitteluista ja mukana elämisestä <3. Olen ollut koko päivä ihan ihmeellisessä euforisessa höryssä :D. Mieskin oli tosi iloinen ja oli ihana nähdä toisen aito ilo asian suhteen. Varovaisesti kuitenkin edetään asian kanssa, koskaan kun ei tiedä mitä tapahtuu. Mutta nyt ollaan positiivisella mielellä :).

Habibati kyseli mahdollisesta lasketusta ajasta ja nettilaskurin mukaan se olisi 17.3. Sullakin ilmeisesti kaikki sujuu edelleen hyvin ja laskettu aika taitaa sijoittua tammi/helmikuun puolelle?

Varailen varmaan varhaisultra-ajan jossain vaiheessa. Koin sen mieltä rauhoittavaksi molempien poikien kohdalla, kun oli ollut se keskenmeno joskus aiemmin. Ajattelin hengailla täällä mahdollisesti siihen saakka ja käydä kurkkimassa teidän kuulumisia. On kuitenkin niin aluillaan tämä odotus vielä. On tämä ihmeellistä...

Hurjasti onnea Malviina!! Ihanaa plussata just häiden alla ja viel "juhannusvauva" :D Heh, mun esikoisella oli kans LA 17.3. Jospa jotain taikaa tästä tarttuis!

Tervetuloa mukaan Miimaa!

Täällä mies palasi taas kotiin, vähäks aikaa, uudesta reissusta melkeen putkeen kuulemma oli puhetta :( Toivottavasti ei. Vaikka kummasti tohon poissaoloon tottuu, ihanaa kun mies tulee kotiin mut hyvin viihdytään lapsenki kans kahdestaan, touhutaan kaikkee äiti ja tytär -juttuja. Tällä viikolla ihana pitkä putki vapaata, ollaan vaan (ja vähän siivotaan). Kovasti tekis mieli ruveta ompelemaan, ois kasa kankaitakin ja kone, se hetken rauha vaan puuttuu. Ai niin ja näyttäs siltä et hetkeks ainakin vaippa-aika ois ohi! Tänä aamuna neiti ilmoitti ettei aio enää pissata vaippaan, on siis yöllä vielä pitänyt vaippaa :) Yövaippa olikin ihan kuiva. Ens yöks siis kosteussuoja sänkyyn ja katotaan mitä tulee.

Toiveita plussan suhteen on ehkä, katsellaan (eli testaan taas tällä viikolla hullunlailla vaikka vielä kp22/26 menossa...). Oireita on eikä niitä voi unohtaa, mahaa juilii ja mahallaan ei voi nukkua, rinnus ja maha niin kipeet. Toivotaan parasta :)

Upeeta Malviina!!! Ihan älyttömän ihanaa :) Ison isot onnittelut ja kaikkea hyvää matkaan!

Kiitti tyttöjenäippä toivotuksista! Ne tuli perille näinkin...

Toivotaan tästä nyt oikein plussa-tsunamia ketjuun porukalle :D

-MeeJoo-

Ja nyt mä sekoilin --- piti siis kiittää (erityisesti) Reissumiehen vaimoa hääylläritoivotuksista, vaikka puhuinkin "tyttöjenäipästä"... Vuoroin sekoillaan näköjään :D

-MeeJoo-

Onnea plussasta Malviina! :)

Täällä taitaa alkaa menkat.... jalkoja särkee, alavatsassa nipistelee, päätä särkee ja oksettaa (oksetusolo ei oo ennen liittyny menkkojen alkuun). Vuotoa ei vielä tule, mutta valkovuotoa kylläkin ja väsyttää ihan kamalasti. Nää olis nyt ekat menkat sitten jälkivuodon loppumisen ja ollaan tasan kerran ehditty/jaksettu sänkypuuhiin joten raskaana en voi olla, en ainakaan usko (vaikka mieleenhän se heti pilkahti, vaikka vannoin itselleni etten ala heti ekoista muka oireista jännittämään raskauden mahdollisuutta vaan otan extra rauhallisesti). Mutta mietin että voisko noi olla ovulaation merkkejä vai menkkojen alkua..? Mulla ei oo mitään mielikuvaa oviksen tuntemisesta aikaisemmin, joten oon vähän hoopo sen asian kanssa. :)

Vauveli nukkuu rauhallisesti vaunuissa pihalla, joten voisin ehkä vähän siivoilla......

Miimaa

Pikainen päivitys tänne ennen kuin tänään lähdemme mökkireissulle viikoksi. Kiertopäivä 25/23-29 on menossa, ovulaatiosta joko 12 tai 14 päivää. Eroa aikaisempiin kiertoihin se, että tiputtelusta ei ole merkkiäkään, jee!

Muutaman kerran vetänyt suonta jaloista, joka oli aikoinaan mulle merkki esikoisen odotuksesta ennen testin tekoa. Mulla todella harvoin vetää suonta ja nyt on joka päivä jossain tilanteessa käynyt niin. Muuten ei kyllä olotila ole mitenkään erikoinen.

Monitori on ollut aivan sekaisin tässä kierrossa ilmeisesti Clomifenin takia ja koska jouduin avaamaan kesken kaiken uuden testitikkupaketin. Se näytti 19 päivää "high fertility". Tänään sitten se kysyi viimeistä tikkua (kysyy aina enintään 20) ja vaikka monitori nyt sitten antoikin lukemaksi "low" niin testitikussa on kyllä älyttömän selvä LH-viiva verrattuna edellisiin... eli sehän voisi reagoida myös hcg-hormoniin. Iiks. Mutta maltan vielä sinne ensi perjantaihin, olen sen vakaasti päättänyt. Jos ei siihen mennessä ole menkat alkaneet, käytän tuon varastoista löytyneen digitestin. :-)

Nyt käväisen vielä akupunktiossa ennen lähtöä. Mukavia kesäpäiviä kaikille!

Täällä alkaa olee kuumat paikat. Muutaman päivän ku jaksais vielä kärvistellä niin sais jotain tietoa tilanteesta. Koko ajan tuntuu varmemmin et olis tärpännyt. Joko menkat alkaa tai sit tulis plussa. Kaikenlaiset oireet vaivaa. Kauheet ilmavaivat on kiusannut jo viikon joka ei ole normaalia mulle. Kovia vihlaisuja tulee alavatsassa silloin tällöin. Alaselkä särkee aina välillä. On kuumeinen olo ja flunssaakin hieman jota jatkunut jo pari päivää. Eilen tuli hirvee raudan maku suuhun. Mielialavaihtelut vaivaa aika kovin. Väsymys iskee usein. Niin ja ihmeellinen siivousvimma tullut. Pahoinvointikin on nyt muutamana päivänä kolkutellut ovelle. Vessassaki oon joutunut ravaamaan ajoittain todella tiuhaan. Osa on normaaleja menkkaoireita mut kyllä on oikeesti vähän alkanu epäilyttää ku niin ihmeellisiä oireita osa
ja kaikkea vaan tuntuu tulevan kokoajan lisää. Nyt kp 25/28. Tekis mieli tehä jo testi...

Hui kylläpä jännittää Pampulan puolesta! Jennilläkin jo kovasti lupaavia oireita :) Pidän peukkuja pystyssä!

Täällä alotettiin tänään uus kierto, edellinen jäi tosi lyhyeks, 25 päivää. Ja voi morjens mikä pms... Koko eilisen päivän ihan tappava masennusolo (koko viikon muutenkin pahalla päällä), rinnus oli oviksesta saakka tuskasen kipee, mahaa nipisteli ja ties mitä. Ja kaikki tämä vaan parin surkean vuotopäivän takia. Alkaakseen taas reilu viikon päästä alusta. Nyt kyllä päätin et mitään oireita ei ole, eikä tule, siis raskausoireita. Esikoista odottaessa mulla ei ollu mitään muuta kun että nännit tuli kipeis viikko oviksesta ja siihen luotan jatkossakin, koska se ei kuulu mun pms-repertuaariin. Ja sillon tein yhden ainoan raskaustestin, kun menkat oli pari päivää myöhässä. Miten mä oon voinu kestää sitä jännitystä?!?

Jei ens viikonloppuna on tän kesän toisen häät ja meidän prinsessa menee ihan yökylään kummien luo. Saadaan miehen kanssa viettää ihana hotelliyö ;) Onneks kerkiää menkat pois alta! Kivaa säätäkin tuntuu lupailevat viikonlopulle, jospa sunnuntaina ehdittäis vielä koko perheen voimin rannalle.

Mukavaa viikon alkua!

Menkat pitäis alkaa huomenna. Eilen kävin ostaa testin ja kärsimättömänä tein sen heti enkä edes aamuvirtsasta ja ylläri ylläri tuli nega. Eilen oli menkkajomotusta ja illalla tuli valko vuodon seassa hieman verta jota tuli myös aamulla. Se ei ole normaalia mun kierrossa. Joko menkat alkaa tai sit on joku hiiva tai jotain. Tää on kyl todella ärsyttävää kun joka kierrossa sama juttu. Kaikenlaisia oireita tulee ja vaikka tietää et ne menkat tulee niin silti jaksaa toivoa että olis raskaana. No, huomista ootellessa...

Mulla on olleet toiveet korkealla, mutta ilmeisesti turhaan. Eilen tuli pari pisaraa verta, mikä säikäytti, mutta kun se jäi siihen, ehdin jo taas alkaa toiveikkaaksi. Tänä aamuna lämmöt kuitenkin romahtivat eli eiköhän se uusi kierto tänään siis ala armotta. Masentaa kieltämättä.

Onpahan ollut aika mallikierto. Kierto 27 päivää, luteaalivaihe 14 eikä yhtään tiputtelua. Iloitsen nyt siitä vaikka laiha lohtu onkin.

Pampula ja Jenni88: Tulinkin juuri katsomaan tänne, miten teillä menee jännäpäivien keskellä. Pampula, tiputtelun poissapysyminen on hyvä uutinen, vaikka nyt ei sitä parasta uutista tästä kierrosta annettaisikaan. Ja Jenni88:lle myös tsemppiä, nega on aina tylsä tulos, mutta voihan vaan olla, että testasit liian aikaisin...?

Reissumiehen vaimo: Jos nyt jotain hyvää, niin menkkojen alku on PMS vaivojen loppu. Ja uusi kierto on aina uusi mahdollisuus :) Hotelliyöt on munkin mielestä yks parhaimmista jutuista, varsinkin noin aikuisten kesken... Mukavia juhlia!

ON: kp23/30 ja vähän alakuloinen fiilis jostain syystä tänään. Ollaan vietetty tosi ihanaa lomaa ja rauhassa valmisteltu häitä ja nyt yhtäkkiä iski masis. Jotenkin takaraivolta joku huutaa, että ei vielä tärpännyt ja sääkin näyttää vähän huonolta. Perus-loppukierron meininkiä, alavatsalla jotain painon tunnetta, ja rinnat vähän hellänä, kuten joka kierrossa. Toivon mukaan ei tulis tän pahempaa tällä kertaa. Kaipa tää on sitä normaalia naisen elämän vuoristorataa, hormonit prkl. No, huomenna lähdetään hääpaikkakunnalle panemaan mestat kondikseen, joten ei tässä tämän enempää ehdi itsesäälissä rypeä! Meillä on tulossa ulkohäät, joten katoksia saadaan viritellä pihaan sadetta varten. Eiköhän se juhlamielikin sieltä löydy :)

-MeeJoo

Yhteistyössä