Pikkujoulut Turussa hip hei, tip tap

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo jotka listassa paitsi Turkilmas on vielä varmistamatta.

Heippa! Mä olin jo tulossa ilmoittamaan etten tule, mutta päätin tulla kuitenkin :). En varmaan ole kovinkaan pitkään, mutta silti. Paikka on oikein mainio. Mä tulen suoraan töistä ja varmaan hitusen myöhässäkin. Olen siis sangen räjähtänyt ja repsottava töiden jäljiltä. Saatan haista hieltäkin :D. Mutta tulenpa kuitenkin :).

Heippa! Mä olin jo tulossa ilmoittamaan etten tule, mutta päätin tulla kuitenkin :). En varmaan ole kovinkaan pitkään, mutta silti. Paikka on oikein mainio. Mä tulen suoraan töistä ja varmaan hitusen myöhässäkin. Olen siis sangen räjähtänyt ja repsottava töiden jäljiltä. Saatan haista hieltäkin :D. Mutta tulenpa kuitenkin :).

Ja nyt tähän on pakko sanoa naisellinen , IHANAA!!!!:heart:
Luuletko oikeesti et ihan helpolla sua päästetään kun kerran tuut :D
Mä tiedän, että sä olet kuitenkin sangen viehättävä ja repsottamaton kun näemme:heart:

Kivaa että tuut!! :heart:

Mä laitan sellasen mustavalkosen mikälien kotelomekko jossa leveä vyö ja joku pitkähihanen siihen päälle kun oon niin vilunen aina. Ja korkkarisaapikkaat.

Mulla on erivärisiä pallomekkoja kaapit täynnä, jotain niistä olin miettinyt. Tai sitten ehkä joku musta, en tiedä. Ja kenkäongelma mulla on myös. Laitan korkkarit kyllä, mutta en tiedä vielä mitkä.. Tämä on niin vaikeaa välillä..

Mulla on erivärisiä pallomekkoja kaapit täynnä, jotain niistä olin miettinyt. Tai sitten ehkä joku musta, en tiedä. Ja kenkäongelma mulla on myös. Laitan korkkarit kyllä, mutta en tiedä vielä mitkä.. Tämä on niin vaikeaa välillä..

No mä joudun varmaan laittamaan samat vaatteet ku aina ennenki :D Musta mekko ja siihen joku yläosa... Eipä tällä kropalla oikeen oo valinnan varaa jos ei taho näyttää ihan jäätävän kokoselta...

No mä joudun varmaan laittamaan samat vaatteet ku aina ennenki :D Musta mekko ja siihen joku yläosa... Eipä tällä kropalla oikeen oo valinnan varaa jos ei taho näyttää ihan jäätävän kokoselta...

No enpä tiedä minäkään, sopiiko kaikki mun vaatteet just tähän mun rungon malliin. :D Mutta käytän silti, kun tykkään että ovat kivoja..

Yhteistyössä