pikkujoulut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas mentiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no-no-no:
Alkuperäinen kirjoittaja jokkupiulu:
Eikö olisi työnantajankin etu, kutsua henkilökunta avekkeineen, silloin vältyttäisiin työntekijöiden perheriidoilta, jotka taatusti aiheuttavat työkyvyn alenemista.

Mietipä kustanuuksia! Ne tuplaantuvat, jos avecit on mukana.

Jos kustannuksia pitää miettiä,silloin johtaja järjestää pippalot omassa kotonaan kaikkien työntekijöittensä kanssa siipat mukana.Sapuskat ja juomat ei niin paljon maksa etteikö reilusti voi hankkia.Samalla siipatkin saavat tutustua toisiinsa ja työnantajaan tai hänen edustajaansa.Sitten kun joku pariskunta haluaa poistua juhlista,simppelijuttu,soitto daksidolballe.Ei tarvi jossain lähestyttäessä Tallinnan satamaa alkaa tuntea koti-ikävää.Ei olekkaan ihan noin vaan kotiinlähtö omaan lämpöiseen punkkaan tai saunaan.Oltava vaan vaikkei yhtään huvittas.On se vaan sillain.

sohfvffis puhuu nyt sitten pikkufirmoista. Vai tarkoitatko, että minun johtajamieheni siis kutsuisi kaikki 1800 alaistaan puolisoineen meille kotiin? Aika tiukkaa tekisi tilan kanssa...

Vai tarkoitatko, että minun johtajamieheni siis kutsuisi kaikki 1800 alaistaan puolisoineen meille kotiin? Aika tiukkaa tekisi tilan kanssa...

Jos sinun johtajamiehelläsi on tuollainen määrä alaisia, luulisi tiukka tulevan ennemminkin budjetin, kuin tilan kanssa;).
Tai sitten nimesi on Ollila.

Alkuperäinen kirjoittaja Kostiainen:
Vai tarkoitatko, että minun johtajamieheni siis kutsuisi kaikki 1800 alaistaan puolisoineen meille kotiin? Aika tiukkaa tekisi tilan kanssa...

Jos sinun johtajamiehelläsi on tuollainen määrä alaisia, luulisi tiukka tulevan ennemminkin budjetin, kuin tilan kanssa;).
Tai sitten nimesi on Ollila.

No kustannuksista minä alunperin puhuinkin, mutta ne eivät sohfvffiksen mielestä ole ongelma. Eiköhän Nokialla ole vielä paljon enemmän ihmisiä töissä.

Eipä tullut mieleen noin isot pippalot.Pienen pajan duunissa olen ollut ja siitäkin otin loparit.Tosiaankin,järjestää kotonaan pikkujoulukarkelot 1800 henkilölle.Siinä olis savottaa kerrakseen.Kun meikäläinen pienissä kuvioissa ikänsä pyörinyt,ei noin isot kuviot juolahda meikäläisen mieleen.

Yhteistyössä