Pikkukakkonen haaveissa, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumetta pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumetta pukkaa

Vieras
Täällä olis yks kohta 10 kk:n ikäisen poitsun äiti, joka haaveilee toisesta lapsesta. Imetän vielä esikoista ja tavoitteena olis sinne vuoden ikään asti jatkaa. En kuitenkaan haluaisi imettää ja olla raskaana samaan aikaan, se on mun periaate. Olen nyt alkanut miettimään, että missä vaiheessa tuo poitsu voi siirtyä kokonaan tavalliseen maitoon? Onko se vasta vuoden ikäisenä? Korviketta ei ole koskaan saanut enkä sitä haluaisi antaakaan. Eli jos vaikka tärppäisi aika pian ( se on kyllä varmaan toiveajattelua, esikoinenkin tuli vasta 9 vuoden odotuksen jälkeen ), niin haluaisin, että voisin sitten alkaa antaa jo "oikeaa" maitoa. Eli pitääkö nyt vaan malttaa mielensä velä muutama kuukausi? Anteeksi sekava sepustus, toivottavasti joku sai tolkkua :)

Meillä ainakin tutteli annettiin kylmänä nokkamukista, niin kuin tavallinenkin maito. Siis jos meinaat tavallista maitoa siksi, ettet pulloon halua opettaa? Imetys siis loppui 8kk iässä ja 11kk ollaan siirrytty tavalliseen (muutama päivä sekoiteltu).

minä alotin jo tuon ikäisenä antamaan vähäsen maitoa ja sekoitin tutteliin aina joka viikko enemmän oikeeta maitoa. siten jätin tuttelin kokonaan pois ja maito maistui kun oli 11kk vanha. nyt on siis juonu 4 kk pelkkää tavallista maitoa.

MIkset halua korviketta antaa? Ihan uteliaisuudesta kysyn... Meillä imetys loppui 7kk, sitten sai korviketta nokkamukista 4 kk ja pikkuhiljaa korvike vaihtui tavalliseen maitoon.

Yhteistyössä