PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moi!
juu, positiivinen oli se tulos ja siis meni kesken...tänään alkaa olla vuoto lopuillaan..terkka vielä yritti, et jospa vielä jatkuisi raskaus..mutta mä tunnen että masussa ei oo enää mitää :(
uutta yritystä kehiin kun jaksaa.

voi hipsu parka, täältä tulee sähköinen halaus ja sympatiat. noi on noita ikäviä juttuja joita ei toivoisi kenellekkään...

piitu kiitti kun kerroit teiän hankaluuksista, meillä ollaan kovaa vauhtia menossa samoihin linjoihin kun teilläkin. siis poitsu on kans ton 1 v 3 kk ja niin reppana se on että sääliksi käy, se on kanssa käytännössä huutanu noi kaks tarha päivää ja viime yönkin...kipee se ei oo ku käytiin lääkärissäkin varmuuden vuoksi. tänään isukki jäi sen kanssa kotiin ja ne menee yhessä vielä harjottelemaan päikkäriin, jos vaikka helpottais. viime yökin meni taas valvoessa, mä en tajuu miten mä pysyn pystyssä kun viikossa oon varmaan nukkunu yhteensä semmoset kymmenen tuntii, ääh käyn yli kierroksilla itekkin.

mutta siis noista ankeista jutuista ilosempiin, elikkäs miehen pää on käännetty ja yritystä nyt saada se marraskuun lopun/joulukuun alun vauvva, jotenkin musta tuntuu et tää vois olla nyt se meiän kuukaus!!!

meitei 12/28

Pahoittelut hipsulle! Ikävä on tuommoinen!

Hyvä meitei et sait sen miehes pään käännettyä! Tämä voi tosiaan olla teidän kuukautenne!

Piitu, teillä tulee se hääpäivä aika nopsaan, mutta perempi se on ku odottaminen. Meillä hääpäivä on toukokuun lopulla enkä millään jaksaisi odottaa..

Hipsulle pahoittelut ja rutistus!

Meitei: taisi mennä vähän jo peloittelun puolelle tuo minun stoori :) Meillä kans käytettiin lääkärissä välillä ties minkä syyn varjolla, korvatulehdusta epäiltiin yms. mutta ei mitään ollut, rauhoittui heti isin tultua.. Mutta tuo höpöttely, meistä aikuisista niin turhalta tuntuva, ehkä auttoi.. Meidän poika huusi päivän niin lujaa että muut hoitolapset joutuivat leikkimään toisessa huoneessa kun oli oikeasti niin kovaa huutoa :(

Min:lläkin kohta jännät hetket häiden kanssa! Ei meillä ole oikeat häät, ihan siviilivihkiminen vaan, eihän niitä voi sanoa häiksi!!

Piitu

Min ja Piitu: kivaa että teidän häät on molemmilla pian, aivan ihanaa!!! Mikäs niitä on odotellessa, ainakin jotain muuta mikä vie ajatukset pois kakkosesta!

Meitei: jippii - nyt sulla on se oviskin aivan ovella, ja kukas sen tietää tää tosiaan voisi olla teidän kuukausi !! Peukut pystyyn !!

Ketäs me täällä jännäillään? Onko kellääin oireita?

tänne tulee tekstiä näköjään aikasta verkalleen, nyt kun oon ite taas kovasti jännäilemässä, ni tuntuu et juttuu tulis teille pajonkin, mut en viiti ihan yksin puheluks pistää. kumma juttu et niinki hajalla ku mä koko alkukierron olin ni nyt on taas sama tuttu jännitys päällä. ääh kaks viikkoo pitäs jaksaa ootella.
noo nyt on elämässä taas tää työkin ni ei kerkii ihan niin fanaattisesti kuumeilla kun aiemmin, mikä on vaan hyvä. ja nyt on toisaalta ekaa kertaa semmonen fiilis et ei oo maailman loppu vaikka ei nyt tärppäiskään. toivon silti parasta niinkuin teille kaikille muillekin.

ketäs siis nyt jännäillään, eikös piitulla ja ilonallakin kierto lähene loppuaan???? oireita/toiveita???

juu minäkin käyn täällä kurkkimassa aikas usein, mutta uusia viestejä on harvakseltaan. no mulla itellä on kp, hetkinen, 24 vissiin.... ei oo oireita. valkkiksessa oli jotain väriä himppu eilen, ja se aina kyllä enteilee pahaa, mutta se ei ollut selvää verta vaan "jotain". joskus mahaa pistää, oon väsykin ollut, mutta esikko on valvottanut aika rankasti joten siitäkin siis voipo johtua, luultavasti.
mä INHOAN tätä vikaa viikkoa. todellista piinaa. mulla voi menkat alkaa ihan ilman mitään varotusta, mikä on epistä, koska peli voi olla loppu hetkessä. mulla oli viime raskaudessa armoton valkovuoto jo valloillaan tässä vaiheessa, mutta nyt ei mitään, joten ei oo tärpännyt.. voi voi voi kun jaksaisin ja olisin rennompi näinä kierron vikoina päivinä, kierron pituudeksi veikkaan semmosta 28 päivää. oho olipas paljon tekstiä!

meitei onko sulla ovis vielä ollut??? niin ja mitäs teille muille kuuluu???

Ihan tylsää kun joutuu odottelemaan yli 40 päivää ennen kuin tuomio tulee. Mä ajattelin et ois jo normaalit 28päivää, muttei näköjään. Eli täällä vielä odotellaan, ehkä sit ens viikolla...Tosiaan häiden miettiminen vie ajatuksen pois:)

min ja piitu ja tietty kaikki muutkin, meilläkin häät suunnitteilla. aikaa ja paikkaa ei oo varattu, tuntuu mahottomalta ajutukselta järjestää juhlat 150 henkilölle, tai ainakin sadalle.. meno erä ois valtava. mielessä on käyny myös ihan pikku häät, saa nähä, tuskin kuitenkaan tän kesän juttuja ku on jo vuos näin pitkällä ellei siis päädytä ihan pikku juhliin. katellaan miten suuret juhlat teille on tulossa?

ilona toivon sulle kovasti plussa, ilmottele jahka tiiät. mulla meneillään kp 14/28 ja luulen et ovis on just tänään tai sit se oli jo eilen. eilen kuitenkin peuhailtiin ja se saa riittää tälle kierolle, tärppää jos on tärpätäkseen... kyllä sielä niitä simppoja ainenkin on. jos ei onnaa vika on jossain muussa!!

Hohhoijaa, ei mitään uutta täältäpäin. Kp 10 vissiin menossa, joten ensi viikolla saa mies taas kyytiä =) Ei hänellä kyllä mitään sitä vastaan ole, luulisin =D

Plussaus-onnea sitä tällä hetkellä tarvitseville!

Huomenta,
nyt kyllä jännittää. Kp.29/29, ei vielä mitään varsinaisia oireita. Ihmeellistä kyllä naamaan on tullut finnejä. Mulla on todella harvoin mitään näppylöitä ja nyt niitä tulee kuin sieniä sateella. =)
Ei se varmaan mitään merkkaa, mutta kuitenkin....

Aah, odottavan aika on niin pitkä. Oon yrittänyt vaan ajatella että kyllä ne menkat sieltä alkaa, niin ei sitten ois niin iso pettymys.
Illalla ollaan kaverin kanssa lähdössä ulos syömään. Taidan kuitenkin ottaa pari lasia viiniä. En ole ollut ulkona kuin kerran pojan syntymän jälkeen.

Palailen asiaan. Mukavaa lauantaita kaikille.

Minna

Voi hitsi Minna kun siellä on jännät paikat:) Toivotaan positiivista tulosta:)

Me saadaan piakkoin lähetettyä kutsut ja siis n.100 kutsutaan. Kyllä tuntu ensiks vaikealta etsiä sopivan kokoista paikkaa joka olisi vielä sopivan hintainenkin. Me päätettiin päivämäärä jo viime elokuussa, joten on tässä ollut aikaa varailla paikkoja ja miettiä. Tosin kaikki parhaimmat paikat voi mennä jo pari vuotta ennen.

Mullakin alkaa menkat, sen verran paljon jo vuotoa tullut tänään... niin ja taas ilman varsinaista "varoitusta" aaaaaarrrrrggghhhhhhhhhh.....mutta vasta kp 24, nyt on jotain pielessä, osaatteko neuvoa?? Voi hitsi... itku pääsi, täytyy tunnustaa, mutta haliminen esikon kanssa parantaa aina kaiken :)))
Ei muuta tällä erää..

Voi ei Minna ja Ilona! %¤#&%?"@ ja vielä prkl perään! Aikas aikaste alkoi Ilonan menkat, erikoista... Toivottavasti kyseessä ei ollut mikään muu kuin ihan luonnollinen menkkojen alkaminen! Minunkin kierto on ollut kolme viimeistä kertaa 25 päivää, lyhyttä vedellään kiertoa täälläkin.

Nyt lumiukkoa väsäämään kun on suvilumi :)

Hei taas
Piitu meidän kierto on ihan liian lyhyt, oletko samaa mieltä? Tulis ottaa varmaan jotain lääkettä siihen, kiertohan pitää olla minimi 28 päivää......? En tajuu....... miten voi vuoto alkaa jo nyt :(((

Onhan tuossa jotain outoa että tuo kierto on noinkin lyhyt kuin 25 päivää ja sinulla 24 päivää. Huomennapa minä soitan sinne neuvolaan ja kyselen vähän endosta ja pitää muistaa mainita tuosta lyhyestä kierrosta samalla. Saa nähdä tekevätkö mitään...

Meillä on herkkupäivä :) Pitää lähteä kaivelemaan Twixia kaapista :P

Mahtaakohan endolaisilla se limis hylkiä munasolua jotenkin, tai siis vaikuttaa takertumis mahiksiin negatiivisesti.. ilmoittele Piitu mitä sulle sanotaan huomenna! Mäkin haluan herkkuja :)

Harmittelut Minnalle! (samassa veneessä ollaan)..

Häähuumaa teille Min, Piitu ja Meitei! Itselle tulee kohta 2 vuotis hääpäivä, meillä oli ihan pikkuset häät vaan, mutta aaaah niin niin niin ikimuistoiset ja ihanat :)

Kuka meinaa plussata tässä kuussa???? :)))

moi!
meillä on vähän taukoo ton km:n jälkeen alkaa vasta nyt olla vuoto lopuillaan...kurjaa oli, mutta uutta yritystä kyllä heti kehiin ku vaan jaksaa. ei oo havaintookaan missä kierto menee. Neuvolassa sanoivat, että n6vk:n kuluttua yleensä tulee menkat, joten eikös sitä oo mahiksia jo tulla sitä ennen uudelleen raskaaksi ehkä? onko teillä muilla parempaa tietoo?

Piitu sinä kyllä välttelet sinne soittamista ;)

Ite hain uuden clomi satsin ja pyysin ne lugetkin uuteen kiertoon. Sanoivat ettei "muutamalla päivällä liian aikaisen menkat" vielä lugeja vaadi, sanoivat että jos viikkoa liian aikaseen alkaa niin sitten, mutta antavat mulle ne siltikin..
Hanat eivät täällä vielä auenneet, joten odottelen kp 1 alkavaksi luultavasti huomenna..

Niin välttelenkin :D En jaksaisi tätä hyölää, kun vapaa päivät menee kokonaan kaikkeen muuhun kuin lepäilyyn, että ärsyttää. Nytkin minulla kolmen päivän vapaa ja kaksi niistä on jo mennyt hommaillessa; anoppilassa käytiin, yrityksen ja oman veroilmoitusta täytellessä, valoja viritellessä verholautaan... Huoh, milloin sitä kerkeää levätä??

Ai Ilonan toivo ei ole vielä menetetty? Tuhrujako sitä vaan pukkaa?
Pakko huomenna soittaa, mies jo kyseli aamulla että et sitten soittanut?! Meidän terkassa soittoaika vain klo 8-9, että siinä pitäisi ehtiä...

Yhteistyössä