Nyt on ovis hyödynnetty.. Pe tuli kosteempaa ja la vähän nippaili alavatsassa ja eilen ihan kunnolla vihloi (varsinkin touhutessa). En muista koska viimeksi (varmaanki poikaa odotellessa =) ) olen näin paljon tuijotellut kalenteria ja odottanut, että menkkojen pitäisi alkaa (toivoen tietty ettei ala). Hitsit, että nyt jo jännittää.. Kirjotelinkin tossa aiemmin, että tein yhden nega testin ennen pojasta plussaamista. Ja silloin mulla oli kaaaaaikki maailman oireet ja olin ihan varma, että olen raskaana. Mulla on aina olla suht säännöllinen kierto ja maltoin odottaa, että menkat oli parilla päivällä myöhässä mutta negahan sieltä silti pamahti. Eli pelkällä jännityksellä sain menkkojen alkua siirrettyä parilla päivällä.. Menkat alko sitten samana iltan kun olin testannut. Plussan testasin muistaakseni negasta seuraavassa kierrossa, kun menkat olivat pari viikkoa myöhässä. Ajattelin etten kumminkaan ole raskaana, kun ei ole mitään oireitakaan. Oli minulla vähän oireita mutten osannut niitä silloin mitenkään yhdistää raskauteen. Mulla oli rinnat tosi arat (ajattelin sen liittyvän menkkojen alkuun vaikka mullahan ei koskaan rinnat ole sattunut ennen menkkojen tuloa ja sitten oli iltapahoinvointia muutamana päivänä.. ) En vaan halunnut testata aiemmin etten taas pettyisi. Jos mä nyt jo lasken kalenterista päiviä ja mietin mahd.oireita plussasta niin aika suurella tod.näkösyydellä saan menkkojen alkua siirrettyä varmaan sillä parilla viikolla vaikka nega tulisi. Mitenköhän tästä kahesta viikosta selviäsi?! Vinkkejä otetaan vastaan. =) Nooh, onneks äijällä alkaa kohta loma ni ehkä se vähän helppaa. Ja sit mäkin "pääsen" jo töihin kiukuttelemaan, jos nega tulee..