Pikkulastenkin elämänlaatu romahtanut mamujen takia! Kiitos vihreät ja rkp!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääni persuille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raiskaaja Mustafa Özen sai 4v 9kk. Taitaa olla jo vapaalla jalalla kun tapaus sattunut maaliskuussa 2007, siis tuo 10-vuotiaan raiskaus ja se äijähän oli ahdistellut kahta täysi-ikäistä naistakin! Taisi kuitenkin saada ensimmäisen tuomionsa niin vapaalla jalalla lienee on. :(

On se vapaana jo, muttei asu enää Suomessa. Yhteisö savusti muualle, näin ainakin mun korviini on kantautunut.

4 v 9 kk on ihan liian vähän, mutta yleensähän tuollaisista annetaan tyyliin 3 vuotta ehdollista (mitä se 8 v lapsen kolmesti autiotalossa tms raiskannut kundi sai?). Mun järkeen ei mene nämä olemattomat tuomiot. Kirkonpolttamisesta tai rahan kavaltamisesta tulee kunnon tuomiot, mutta raiskaajat voi jatkaa normaalia elämää melkein samantien.

On se vapaana jo, muttei asu enää Suomessa. Yhteisö savusti muualle, näin ainakin mun korviini on kantautunut.

4 v 9 kk on ihan liian vähän, mutta yleensähän tuollaisista annetaan tyyliin 3 vuotta ehdollista (mitä se 8 v lapsen kolmesti autiotalossa tms raiskannut kundi sai?). Mun järkeen ei mene nämä olemattomat tuomiot. Kirkonpolttamisesta tai rahan kavaltamisesta tulee kunnon tuomiot, mutta raiskaajat voi jatkaa normaalia elämää melkein samantien.

3 vuotta ehdollista:D Ei Suomessa voi saada sellaista tuomiota.:laugh:

[QUOTE="vieras";22720236]3 vuotta ehdollista:D Ei Suomessa voi saada sellaista tuomiota.:laugh:[/QUOTE]

No tuo olikin ihan hatusta vedetty, "tyyliin 3 vuotta" siinä sitäpaitsi lukikin.
Kun ystävä- tai tuttavapiiriini ei kuulu kamalasti näitä rikollisia, niin en tiiä rangaistuksista muuta kuin sen, että ne on liian pieniä :xmas:

No tuo olikin ihan hatusta vedetty, "tyyliin 3 vuotta" siinä sitäpaitsi lukikin.
Kun ystävä- tai tuttavapiiriini ei kuulu kamalasti näitä rikollisia, niin en tiiä rangaistuksista muuta kuin sen, että ne on liian pieniä :xmas:

Minä olen lukenut rangaistusasteikon Suomen Laista, enkä kokemusperäisesti, kuten sinulla tuntuu asian laita olevan.

Mun tuttavapiiriin ei kuulu ollenkaan rikollisia, onneksi sinun piiriin kuuluu vain "ei kamalasti".=)

Anteeksi, mutta olen jotenkin jäänyt nykyajasta varmaan jälkeen.

Kertoisitteko, onko tämä lastenryöstely ja ekaluokkalaisten raiskaaminen Turussa kovinkin yleistä?

Jostain syystä on jäänyt kuulematta :D

10% väestöstä... Tätähän tapahtuu varmaan päivittäin! Linkkejä! Muuten en usko!

Perussuomalaisten ahdistuneet pelottelut toki ovat kuuluneet tänne asti. Mutta faktoja, pliis :D

Mä asun Hesassa ja sellaisessa kaupungin osassa jossa on myös paljon mamuja, etenkin somaleita, mutta ainakin täällä eka-luokkalset kävelevät kouluun ihan rauhassa namusediltä, huolimattomat autoilijat ovat suurempi iski kuin minkäänsortin ahdistelijat.
Eikä ainakaan oma tyttöni ole koskaan maininnut että yksikään mamu olisi häntä tai hänen kavereitaan lähestynyt, lähinnä jotkut suomalaiset kännikalat jotain huudelleet.
Tosin täällähän asuu nimenomaan mamu-perheitä paljon, suurin osa mamu-miehistä siis perheenisiä ja lapset taas ovat syntyneet ja kasvaneet Suomessa. Nuoriso kahinoi ,jos kahinoi ,keskenään, ja lapsilla on omat kinansa, kuten on aina ollut ennen maahanmuuttajiakin.
Oikeastaan suurin ongelma omasta näkökulmastani on ollut ne mamumiehet jotka käyvät baareissa iskemässä seuraa , mutta kun en enää baareissa käy, ainakin minun kohdallani tuo ongelma on poistunut.
Aika sekavasti kirjoitettu, mutta tarkoitus oli sanoa ettei se meininki AINA niin hurjaa ole niillä alueilla joissa mamuja on paljon.

Joopa joo. Lyönpä vetoa, että oikeat tilastot osoittaisivat Suomessa tapahtuvien lastenraiskausten ja -kaappausten pää-tehtailijoiksi lasten suomalaiset vanhemmat tai lähimmäiset.

Mutta. Ruokkikaa nyt sitten sitä pyhää vihaanne, älkää tosin luulko, että kukaan älykäs ihminen ottaa vakavasti argumentteja joissa käytetään esimerkiksi sanaa "neekeri". Mielestäni osoittaa myös mielenköyhyyttä se, ettei kykene asettumaan toisen ihmisen yksilön asemaan, vaan pyrkii hallitsemaan maailmankuvaansa luokittelemalla ja jaoittelemalla ihmisiä mustavalkoisesti ja perusteettomasti.

Siis hetkinen, oon nyt selvästi missanut jotakin....

Asun lähiössä jossa varmaan vähintään kolmasosa asukkaista on mamuja, pääasiassa somaleita. Kuitenkin melkein kaikki ovat samanlaisia lapsiperheitä kuin muutkin alueella olevat, pitäisikö mun nyt alkaa epäillä noita naapurin suurperheen isiä raiskaajiksi? Vai missä ne raiskaajat on? Aika vähän (lue:ei ollenkaan) näkyy "sen oloisia" mamuja että jotenkin epäilyttäisi. Enemmän epäilyttää juopot ja narkkarit jotka kyllä on ainakin täälläpäin kuta kuinkin 100% suomalaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vänks;22719507:
Minä asuin ns. lintukodossa lapsuuteni. 90-luvulla ekat kerrostalot rakennettiin, näihin muutti pari somaliperhettä. Ekat töhryt, tuhopoltot jne. alkoivat myös silloin...muutimme pois, kuten moni muukin perhe. :( Näihin aikoihin myös kouluuni tuli ekat somalit ja muistan varmaan ikuisesti kuinka 6-vuotiaat huorittelivat luokkakaveriani kun ohi kulkivat ensimmäistä kertaa. Opettajamme järkyttyi ja puhui rehtorin + somaleiden opettajien kanssa. Mitään ei tehty tai anteeksi pyydetty, sillä "heillä on ollut vaikeaa". Kuka opetti heille, että suomalaista tyttöä saa huoritella??

Suomalaiset tytöt ei sano toisiaan huorix...ei!

Yhteistyössä