meillä on kans 3 vuotias poika ja pahaa teki lukea tuo juttu, mut toivottavasti kaikki on nyt hyvin :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Voi että, onneksi oli enkelit mukana.
Mut tästä voisi kaikki ottaa opiksi sen asian, että ei koskaan annettais lapsille ennen nukkumaanmenoa lääkettä taikka semmoista ruokaa jota ei ole ennen saanut, koska voi saada noita reagtioita.
Mutta ap. sinua en syyllistä, itsekin olen saattanut antaa uutta lääkettä yötä vasten! Mutta enää en anna!
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:just ton takia mua jänskättää aika paljon pojan tuleva operaatio kirralla, kun nukuttaavat; vaikka kyse onkin vaan korvien putkituksesta niin silti mua hirvittää.
Ei oo meilläkää tähän mennessä allergioita kyllä ilmenny antibiooteista ainakaan, mut mistäs sitä sitten tietäs näistä muista lääkkeistä :|
niinpä. Uskon kuitenkin että kaikki menee ok, aika rutiinijuttujahan ne tuolleen muuten on lääkäreilleAlkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:just ton takia mua jänskättää aika paljon pojan tuleva operaatio kirralla, kun nukuttaavat; vaikka kyse onkin vaan korvien putkituksesta niin silti mua hirvittää.
Ei oo meilläkää tähän mennessä allergioita kyllä ilmenny antibiooteista ainakaan, mut mistäs sitä sitten tietäs näistä muista lääkkeistä :|
mutta turvassa se lapsi siellä sairaalassa on, varsinkin leikkaussalissa ja heräämössä, ne osaa parhaiten elvyttää =) aina huoli kumminkin on :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvin menee tuol nukutuksessa toi putkitus siellä on tarkkailemassa monia ihmisiä. Mun pojallekkin oli laitettu sydäntä valvovat laitteet vaikka on ihan pienestä sydänviasta kyse joka ei vaadi lääkitystä tai muuta.