Pikkupoika ajoi traktorilla isoisän päälle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis tässä tapauksessahan ukki teki klapitöitä oman aikuisen poikansa kanssa ja tämä lapsenlapsi oli nostettu hyttiin itsekseen. että kyllä siellä oli lapsen isäkin mukana, isä ehti alta pois, ukki ei.. ja varmasti tämä pikku poika isommaksi kasvaessaan tuntee jonkinlaista syyllisyyttä vaikkei se hänen syytään ollutkaan - ihmismieli vaan toimii niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Talonväkeen kuulunut poika oli poliisin mukaan vapauttanut traktorin käsijarrun tutkiessaan ohjausvipuja. Traktori lähti liukumaan taaksepäin ja vyöryi klapikoneella työskennelleen 80-vuotiaan miehen päälle.

:(

Ihmeen vahva kolmivuotias. Kun meen traktorissa (tosin toisessa autossakin välillä) minäkin saan tehdä töitä, että saan sen käsijarrun pois päältä.
 
älkää puhuko asiasta, mistä ette tiedä yhtään mitään!

ensinnäkin tilanteessa oli tapahtunut onnettumuus, ketään ei syytetä, sillä se ei ollut kenenkään vika. suvulla on varmasti vaikeita aikoja nyt käsiteltävänä, mutta lukiessani teidän kommentteja, niin melkee joka kommentissa joku syytti jotakin! ei se ollut kenenkään vika, puhdas onnettomuus. ajatelkaa hyvät ihmiset järjellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Sellainen tasainen paikka ei ole ihan mahdoton kuitenkaan tehdä, jos turvallisuudesta välittää. Tai ne klapit voi tehdä kauempanakin ja kuljettaa sinne halkovajaan.

Ei varmaan ole mahdotonta.
Toisaalta meillä yleensä metsähakkuista jää jonkinlainen pino aina itselle ja jos ne pinot ajattais vieraalla kotiin klapin tekoa varten tulis klapeille hintaa niin paljon että niille tuskin ostajia löytyis. Nyt klapikone ajetaan pinon viereen ja klapit päästetään suoraan kärryyn. Vai ehdotatko että valettais sementistä tasainen alusta joka metsän reunaan?
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä