PIKKUSEN ON TAAS VAATEPAKETILLA HINTAA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no hiukan on hintaa joo.... itsekkin olen saanut joskus vaatepaketista lähemmäs 500 euroa, mutta on ollut paljon merkkivaatetta mukana ja tois vähän käytettyjä. En kyllä tosta paketista tosiaankaan maksaisi noin paljoa....

mä en hiffaa noita vaatepaketteja, ei vaan mahu jakeluun et miks 1v tenava tarttee niin hirveen kasan vaatteita? mutta joo, hienoa että ne kuitenki kierrätetään eli myydään eteen päin eikä vaan häviteta :)

Joo minäki katoin että moneen kertaa samat vaatteet. Onko kukaan laskenu että montako vaatetta siinä oikeasti on? Minusta pitäs olla lähemmäs 200 vaatetta että kävis järkeen tollanen summa. En tajua ihmisiä. Minun kaverilla on järkevä systeemi, kun myy vaatepaketteja. Se aina ilmottaa, että seuraavasta huudosta lisään pakettiin esim. kengät/housut/puseron. Niin ja se on nimimerkillä funky sister! ;)

Totta on, että nuo tuotteet ovat uutena tehneet yhteensä suurinpiirtein tuon tarjotun summan. H&M-asut ovat siinä 16,90 -29,90 haarukalla ja nuo samat Theo & Pauline-asut on meilläkin, maksoivat uutena 12 euroa/asu. Mutta ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa...

Mä menin jo kuvista päätellen ihan sekasin, et monetko farkut siihen pakettiin kuului, kun eri paitojen kanssa tais olla samat housut. Täytyy sanoa, että kuvista päätellen sai sen kuvan, että pakettiin kuuluu paaaaaljon enemmän vaatetta kun mitä todellisuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
juu. tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa...

voi että sitte kyllästyttää toi lause jo :headwall: aina sitä tukitaan joka hinnanihmetykseen :x

oli tosiaan paketilla hintaa,mutta nättejä vaatteita =) en tosin ite maksais tuommosta summaa :whistle:

Huomasitteko et huutoja oli tullu tosi monta neljän aikaan yöllä eli voihan se olla et on ollu se automaattikorotus (tai mikä nyt onkaan) päällä ja siks hinta noussu noin korkeeks. Ei oo vaan huomannu huutajat laittaa ylärajaa huutosummalle. Mahtaa tulla shokkina toi summa ku en usko et löytyy kahta noin hullua ihmistä... eihän tos paketis ollu mitään niin hienoo et kannattas noin paljoa maksaa. Ja kohta toi on uudestaan toi sama paketti myynnissä kun ei lunasta huutoaan, mistä vetoa?

jos on 81 osaa ja osa on niitä sukkiksia ja muita nyppysiä.

ja sitten nuo kengät.. koskaan ei saisi ostaa käytettyjä kenkiä, kengät muotoutuu jalan mukaan ja silloin ei saisi toinen niitä käyttää. Ei ole hyväksi jalalle ja muulle kropalle. eli ne pois niin ei kyllä oo niin arvokas paketti. Siis mun mielestä...

Yhteistyössä