PIKKUSEN ON TAAS VAATEPAKETILLA HINTAA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh huh. Itse olen myynyt just vastaavanlaisia vaatepaketteja mutta tainnut parhaimmillaan saada maks. 80e paketista. Kuvat olleet hyviä, selostukset ja vaatteet kuin uusia, kun ehditty pitää vain kerran pari, mutta kun ei ole "nimeä" myyjänä vielä niin huutoja ei tule. Tää hoh, lumikuu, knaame ja muutama muu voi myydä mitä vain, niin huutoja tulee pilvin pimein. Ihmisiltä näyttää tajunta sumentuvan tuossa huutamisessa, sillä usein samalla summalla sais melkein saman satsin uutenakin kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh huh. Itse olen myynyt just vastaavanlaisia vaatepaketteja mutta tainnut parhaimmillaan saada maks. 80e paketista. Kuvat olleet hyviä, selostukset ja vaatteet kuin uusia, kun ehditty pitää vain kerran pari, mutta kun ei ole "nimeä" myyjänä vielä niin huutoja ei tule. Tää hoh, lumikuu, knaame ja muutama muu voi myydä mitä vain, niin huutoja tulee pilvin pimein. Ihmisiltä näyttää tajunta sumentuvan tuossa huutamisessa, sillä usein samalla summalla sais melkein saman satsin uutenakin kaupasta.

Kyseisillä myyjillä moitteettomat palautteet, heillä on luottoa, joten voivat myydä samaa kuin muut ja huutoja tulee silti tuplasti kuin ehkä vastaavaan muuhun vaatepakettiin.
Onnea myyjälle vaan.
Hieno suoritus, jos tuo nyt vielä lunastetaankin . :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten toisilla pysyy vaatteet noin hyvässä kunnossa. Meillä kaikki vaaleat vaatteet täynnä jonkinmoisia ruokatahroja mitkä ei ole pesussa lähteneet :(

Tahranpoistoaineet ja sappisaippuat käytössä, hyvät pesukoneet, ja kun on paljon vaatetta ei montaa kertaa yhtä vaatetta ehdi edes käyttämään.
Jää jälleenmyyntiarvoa.

Ompas tavaraa ja tavaralla hintaa!!!
Mutta voihan olla , että ostajia huutajan takana onkin useampi,koska eikait tuota määrää yksi lapsi voi ehtiä pitää.Jos ehtii edes kerran kaikkea päällään käyttää.

Yhteistyössä