V
vierailija
Vieras
Täällähän minä kuten sinäkinMitäs sinä incel-surkimus taas siellä vikiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällähän minä kuten sinäkinMitäs sinä incel-surkimus taas siellä vikiset?
No kyllähän se mieskin pilalle on mennyt, jos naisilta kysytään. Mutta vain s naiset ovat mielipiteineen aina oikeassa!Voisiko joku ilman veetuilua selittää, miksi suomalainen nainen menee pilalle mamun kanssa seurustelusta, mutta suomalainen mies ei.
Mitä ne s naiset ovat? Saamattomia, surkeita, seksikkäitä, saaneita vai mitä?No kyllähän se mieskin pilalle on mennyt, jos naisilta kysytään. Mutta vain s naiset ovat mielipiteineen aina oikeassa!
Eli on s naisia ja naisia, kumpaan kuulut?
Tähän ei tullut kunnon vastausta ja mitä ne s naiset ovat?Voisiko joku ilman veetuilua selittää, miksi suomalainen nainen menee pilalle mamun kanssa seurustelusta, mutta suomalainen mies ei.
Niin varmaan, unelmoida saat!En ainakaan minä ole huomannut. Minulla oli talvella paneskelemassa ja bunkkaamassa 4 kk pikimusta sudanilainen. Varmasti ympäristö näki meidät yhdessä. Heitin sen pihalle kun se alkoi ylpistelemään pitkällä kullillaan. Otin vanhan paksukaluisemman kantasuomalaisten panijan takaisin. Ehdokkaita oli kyllä muitakin.
Niin varmaan, unelmoida saat!
Se on hienoa että näitä lapatossumiehiä ja sandaalimiehiä on mistä ottaa.. Olet varmaan todella ylpeä itsestäsi. Mutta usko sä näihin sun päiväuniin vaan. Olet joku itiksen lähiö pubin seinäruusu!En ainakaan minä ole huomannut. Minulla oli talvella paneskelemassa ja bunkkaamassa 4 kk pikimusta sudanilainen. Varmasti ympäristö näki meidät yhdessä. Heitin sen pihalle kun se alkoi ylpistelemään pitkällä kullillaan. Otin vanhan paksukaluisemman kantasuomalaisten panijan takaisin. Ehdokkaita oli kyllä muitakin.
Se on hienoa että näitä lapatossumiehiä ja sandaalimiehiä on mistä ottaa.. Olet varmaan todella ylpeä itsestäsi. Mutta usko sä näihin sun päiväuniin vaan. Olet joku itiksen lähiö pubin seinäruusu!
Paskaa puhutEnsinnäkin en käytä alkoholia enkä käy pubeissa.
Toisekseen tämä sudanilainen oli kokeilu, kun mustien miesten varustuksesta on kaikenlaisia legendoja liikkeellä.
Entinen ja taas nykyinen panokaverini oli puolen vuoden YK-komennuksella. Kun näytin hänelle tämän väitteen maineen pilaantumisesta, hän nauroi. Mitä väliä sillä värillä on. Enhän minä ollut sinulle ensimmäinenkään.
Minä olen lähiesihenkilönä terveysalalla ja kantasuomalainen panokaverini on tiiminvetäjä metalliteollisuudessa. Ennen hänen kotiinpaluutaan yritti parikin suomalaismiestä pokata minua. Ei vaan huumori mätsännyt.
Taisi olla joku peräkammarin poika pillun puutteessa. Minua sinunlaisesi nainen yököttää ihan vitusti. Ajattelen sinusta vain kaikkea huonoa!Olen seurustellut näkyvästi intialaisen miehen kanssa, joka päättyi, kun hänen oleskelulupansa päättyi. Kun lähitienoon miehet huomasivat minun liikkuvan yksin, heistä moni tuli iskemään minua. Oliko kyseessä halu näyttää, että pärjää mamulle, vai mikä. Ainakaan mitään maineen pilaantumista en havainnut.
Pölhö-Kustaa on ”pillupoliisin” vakanssilla palstalla heiluttamassa pamppuaan.Taisi olla joku peräkammarin poika pillun puutteessa. Minua sinunlaisesi nainen yököttää ihan vitusti. Ajattelen sinusta vain kaikkea huonoa!
Kuulin, että täällä on keskusteluketju asiasta.
Vuonna 1973, kun Chilessä sotilasjuntta teki vallankaappauksen, tuli sieltä pakolaisia Suomeen. Meillä oli iso omakotitalo ja yläkerrassa kolme huonetta. Minä asuin yhdessä niistä ja kaksi oli tyhjinä. Isälläni oli kirjapaino ja hän otti yhden pakolaisen töihin ja meille yläkertaan asumaan. Minä olin 17v ja seksuaalisuuteni oli herännyt. Kun naapurihuoneessa majaili reilu parikymppinen komistus, seksisuhdehan siitä alkoi. Hankin pillerit ja Jose teki töitä päivät isälle ja opetti seksiä minulle. Yhteinen kielemme oli englanti, ei kummallakaan kovin vahva. Kuljimme myös kylillä käsi kädessä ja välillä suutelimme. Tätä kesti useamman vuoden kunnes tilanne Chilessä helpotti ja Jose lähti takaisin kotiinsa. Hän lähetti minulle kauniin kirjeen ja kuvan perheestään. Josen pakomatkan alussa pojat olivat 1 ja 2 vuotiaita, nyt koululaisia. Vaimo oli tosi kaunis latino.
Pian Josen lähdettyä kysyi naapuri, entinen luokkatoverini, olenko nyt vapaa. Hän oli usein ollut Josen ja minun kanssa iltaa viettämässä ja nähnyt meidän suutelevan. Vastasin myöntävästi ja olemme olleet siitä asti yhdessä ja kolmekymmentä vuotta naimisissakin. Meillä on kaksi lasta ja kaksi lapsenlasta. Mieheni ei tiennyt, että minun maineeni olisi pitänyt Josesta pilaantua.
Lisään vielä, että minä tein elämäntyöni sairaanhoitajana ja mieheni isännöitsijänä. Joku kuitenkin alkaa arpomaan.
Lähettikö Jose myöhemmin uusia tuoreita perhekuvia? Kertoiko hän jo sinun kanssasi naidessaan, että hänellä on perhe?
Palasin vielä tälle sivulle katsomaan ja yllätyin kommenteista. Tietysti Jose kertoi perheestään ja ikävästään. Eihän näyttänyt tulevan paluumahdollisuutta. Hän ihaili ja ihmetteli sheivattua genitaalialuettani. Hänen vaimollaan oli luonnollinen puska.
Toinen asia, mitä hän ihmetteli oli että en tullut raskaaksi vaikka hän laski spermansa sisääni. Hän ei tuntenut e-pillereitä ja olisi luullut tarvittavan kondomia. Hänen vaimonsa tuli raskaaksi vuoden välein.
Lähes kaikessa muussa hän olikin opettaja ja minä oppilas. Minä opin asentoja ja orgasmin pitkittämistä. Sheivasin hänen komean kullinsa varren ja kivekset. Näin pääsimme molemmat nauttimaan karvattomasta suuseksistä. Täytyy kyllä sanoa, että oli ihanin kulli minun kädessäni, suussani ja pillussani. Miehenikin on hyvä, mutta ei yhtä hyvä. Aviovuosien aikana testasin kuutta muutakin, mutta kyllä Josen kulli tai oikeastaan laatukyrpä on ollut yliveto.
Lähettikö Jose myöhemmin uusia tuoreita perhekuvia? Kertoiko hän jo sinun kanssasi naidessaan, että hänellä on perhe?
Sinä palat ennen kun rasistit loppuu maailmastaNyt irtisanoudun tästä palstasta lopullisesti, en kestä tätä myötähäpeää enää. Olisimpa kansalaisuudeltani ihan mikä muu vaan, kuin tän junttilauman jäsen. Kuinka kukaan voi olla noin tyhmä. Rasisti-pelkurit sais polttaa, heillä ei tee kukaan ihan mitään tässä maailmassa.
En kestä.
Setiskö tämä kirjoittaja on?En ainakaan minä ole huomannut. Minulla oli talvella paneskelemassa ja bunkkaamassa 4 kk pikimusta sudanilainen. Varmasti ympäristö näki meidät yhdessä. Heitin sen pihalle kun se alkoi ylpistelemään pitkällä kullillaan. Otin vanhan paksukaluisemman kantasuomalaisten panijan takaisin. Ehdokkaita oli kyllä muitakin.