Pilasin sitten lapseni hiukset :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoks:
menisit parturiin. kiva ny pojan kaljuna olla. =(

ei tosta voi muuta tehdä kuin kajun, kun tukka on NIIIIIIN lyhyt :( Halusinkin ihan millisiilin, mutta en olettanut olevan näin vaikeaa :(: Ei pitäisi leikkiä parturia :D

Tämän vuoksi ajattelen, ettei minun tarvitse osata kaikkea - kampaajat ja parturit hallitsevat hiustenleikkauksen, ja minä yritän olla hyvä sitten omassa työssäni...

Sinuna veisin pojan parturiin, ja ajeluttaisin puliksi, kasvaahan se tukka siitä sitten ajallaan.

Mitäs poika itse tuumaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoks:
menisit parturiin. kiva ny pojan kaljuna olla. =(

ei tosta voi muuta tehdä kuin kajun, kun tukka on NIIIIIIN lyhyt :( Halusinkin ihan millisiilin, mutta en olettanut olevan näin vaikeaa :(: Ei pitäisi leikkiä parturia :D

Meillä 5v. pojan tukka on ennen leikattu hiustenleikkuu koneella lyhkäseksi ja muutama päivä sitten höylättiin ihan kaljuksi. Mitäs tuosta? Kasvaahan ne nopsaa taksin ja poika ei ollut moksiskaan.

ja mua äsrsyttää kun olin leikannu pojalle komian kesätukan niin sen isä oli menny ja leikannu ,varmasti vittuilessan kaljuksi. ja pojalla oli komia vaalia aika pitkä kiharatukka 1,5v. oisin halunnu ainakin vielä vähän aikaa pitää sitä:(

Koneella vaan. Meillä poika tuskastui paksuun tukkaan ja tukaluuteen, vaati että tukka pois koneella. Nyt on tyytyäinen sänkipää. En ihmettele kun kattelin sitä tukkamäärää minkä enksin saksin ja lopuksi ajelin. Samanmoinen pehko ku mullakin. Kasvaa pojan tukka takasin eikä oo kokoaika hikimärkä tukka.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Tämän vuoksi ajattelen, ettei minun tarvitse osata kaikkea - kampaajat ja parturit hallitsevat hiustenleikkauksen, ja minä yritän olla hyvä sitten omassa työssäni...

Sinuna veisin pojan parturiin, ja ajeluttaisin puliksi, kasvaahan se tukka siitä sitten ajallaan.

Mitäs poika itse tuumaa?

Ei poika tajua itse miten kamala tuo tukka on :D :D Voisi jopa tykätä olla kalju, mutta siitä höyläämisestä ei kyllä tykkää :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja s:
miehen partakoneen lipsu osalla vetelet pään, tai viet parturiin

Kiitos :)

Suosittelen sitä parturia, jos ei ole aika olematon tukka, menee vain kone pilalle. terv. Parturi

Voiko parturi tehdä tuolle mitään, tukka on leikattu millisiiliksi ja jokunen kalju kohta takana? Plus tietty pitkiä haivenia :D :D Ne nyt saa kuka vaan lyhkäseksi, paitsi tietty minä :D :D

Nopeestihan se kasvaa. Ei varsinkaan kesällä haittaa vähän hassut hiukset ;)

Musta on huvittavia nämä miksi leikit parturia. Ennen lasten hiukset leikattiin kotona järin. Ja hiustenleikkuun oppii, kun muutamia kertoja harjoittelee. Se ei ole mitään avaruustiedettä vaan asia, jonka oppii kuten pyörälläajon ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja s:
miehen partakoneen lipsu osalla vetelet pään, tai viet parturiin

Kiitos :)

Suosittelen sitä parturia, jos ei ole aika olematon tukka, menee vain kone pilalle. terv. Parturi

Voiko parturi tehdä tuolle mitään, tukka on leikattu millisiiliksi ja jokunen kalju kohta takana? Plus tietty pitkiä haivenia :D :D Ne nyt saa kuka vaan lyhkäseksi, paitsi tietty minä :D :D

Ilman hiustenleikkuu konetta et saa tasasta ilman höylää ja miehen trimmeri menee vaan pilalle jos sillä yrität jos on paljon leikattavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Missä päin asustat? Jos olet Tampereella niin tule meille käymään, mä hurautan pojan tukan trimmauskoneella kaljuksi. Ja tulee sileä,ilman lommoja :D

Asutaan Turussa :(

No voi harmi. Mä meinaan ajan miehen pään jatkuvasti eli varmasti olisin osannut sun pojalle tehdä kesäsiilin.

Yhteistyössä