"pilkka" osui omaan nilkkaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oon ajanu ajokortin vuonna 2002, mut vuosina 2002-2007 ajoin autoo ehkä 10kertaa.. :whistle:

sain aina hepulin kun mies kulki toki autolla töihin ja jos lähdettiin vaikka kauppaan sit illalla ja istuttiin autoon, niin mankassa oli volat ihan kaakossa, kauhee meteli |O

nyt oon sit reilun vuoden ajellu päivittäin autolla työni takia ja mies sit lähti mun autolla käymää tänää raksalla ja soitti sit pihalta et prkl sulla oli mankka kovalla, meinas tärykalvot poksahtaa :saint:

en ennen tykänny autossa yhtään jos oli musiikki liian kovalla ja nykyään huudatan ite niin et auto natisee liitoksistaan ja laulan täyttä kurkkua mukana :laugh:

sama homma meillä..
mies ennen vääns autossa sitä namikkaa ihan älytön..
nyt ku viime talven ajelin päivittäin 50km mutkin töissä niin kyllähän oli kajarit kovilla..
lapset ei tosin olleet huudatuksen aikana autossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oon ajanu ajokortin vuonna 2002, mut vuosina 2002-2007 ajoin autoo ehkä 10kertaa.. :whistle:

sain aina hepulin kun mies kulki toki autolla töihin ja jos lähdettiin vaikka kauppaan sit illalla ja istuttiin autoon, niin mankassa oli volat ihan kaakossa, kauhee meteli |O

nyt oon sit reilun vuoden ajellu päivittäin autolla työni takia ja mies sit lähti mun autolla käymää tänää raksalla ja soitti sit pihalta et prkl sulla oli mankka kovalla, meinas tärykalvot poksahtaa :saint:

en ennen tykänny autossa yhtään jos oli musiikki liian kovalla ja nykyään huudatan ite niin et auto natisee liitoksistaan ja laulan täyttä kurkkua mukana :laugh:

Nimen omaan, just tää! Voi että mä nautin kun sain ajaa yksin aina 60km päähän kouluun, sain huudattaa musaa just niin lujalla kun halusin, ja LAULAA mukana ilman kenenkään vastaansanomisia...

Yhteistyössä