pillereiden lopettaminen ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lopetin pillerit->vuoto, sitten seuraavaa vuotoa odoteltiin ja olin raskaana. Näin 2 kertaa käynyt, olen tosi kiitollinen että niin helpolla tulin raskaaksi. Muoks ja olin syönyt pillereitä ens 6 vuotta, sitten vuoden.

Mulla on napsahtanut kahdesti ihan heti lopettamisen jälkeen,yksiäkään menkkoja ei kerjennyt tulemaan viimeisen tyhjennysvuodon jälkeen.
Ja ekalla kerralla pari vuotta pillereitä ja toisella vajaa vuosi.

Ekalla kerralla meni kierto ihan sekasin, menkat jäi tulematta kokonaan. Mutta sitten olinkin yllättäen jo raskaana. Eli "ekasta" (pitkästä sellasesta) tärppäs.
Tokasta tärppäs tokalla kierrolla.

Pilsuja olin ehtinyt ensin syömään 7v. ja toisella kerralla 2v.

Meillä näin: söin pillereitä noin 7vuotta ja sitten jätettiin ehkäisy pois vauvahaaveiden takia. Vauvaa odoteltiinkin sitten 1,5 vuotta ennen kuin tärppäsi. Eli kauan meni mutta onneksi monien pettymysten jälkeen saatiin ihana kullannuppu. :heart:

Minä lopetin pillerit helmikuun lopulla, kahdet menkat vasta tullut, kun kierto ihan sekasin. Se tasoittua hyvinkin nopeasti, tai siihen voi mennä aikaa. Yrit olla stressaamatta, sillon ne menkat ei varmasti ala.

Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:
Lopetin pillerit->vuoto, sitten seuraavaa vuotoa odoteltiin ja olin raskaana. Näin 2 kertaa käynyt, olen tosi kiitollinen että niin helpolla tulin raskaaksi. Muoks ja olin syönyt pillereitä ens 6 vuotta, sitten vuoden.

Minulla myös näin. Paitsi vain kerran =)

Yhteistyössä