pillereistä huolimatta taas raskaana ! miten voi olla mahdollista !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
olen raskaana vaikka olen syönyt pillereitä. en ole unohtanut ottaa yhtäkään. sama juttu oli maaliskuussa mutta se raskaus meni kesken jo viikolla 4 ja nyt olen viikolla 6.

Voi todellakin olla mahdollista..
Söin pillereitä -> tulin raskaaksi
Käytin rengasta -> tulin raskaaksi
Hormonikierukka -> tulin raskaaksi
Nyt kun mulla on viisi lasta menin steriloitavaksi, saa nähdä kuin käy..

Käyttäkää nyt herranjesta sitten vaikka tupla tai tripla ehkäsyjä, on se nyt jumaliste kumma jos niidenkin läpi vielä joku sikiää!!! Ja toiset ei tuu paksuks vaikka panee ilman mitään vuosikausia, on se niin VITUN epäreilua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no voi v....:
Käyttäkää nyt herranjesta sitten vaikka tupla tai tripla ehkäsyjä, on se nyt jumaliste kumma jos niidenkin läpi vielä joku sikiää!!! Ja toiset ei tuu paksuks vaikka panee ilman mitään vuosikausia, on se niin VITUN epäreilua!!!

joku katkera siellä kun ei itse tule paksuksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi v....:

joku katkera siellä kun ei itse tule paksuksi :D

hehheh! viha ja katkeruus hiukan paistaa läpi :D :D

ap, tuo että olet tullut kahteen kertaan raskaaksi pillereiden kanssa noin pienellä ajalla tarkoittaa sitä ettei ne pillerit enää valitettavasti sinulle sovi. niiden teho ei enää riitä ehkäisyyn. taitaa kroppa olla tottunut valitettavasti niihin. taitaa olla edessä merkin vaihto tai uuden ehkäsiykonstin etsiminen.