pillerit ja raskaana? lue...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiin väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niiin väsynyt äiti

Vieras
syön cerazetteja ja kerran mulla jäi 1 pilleri ottamatta (muutama liuska sitten). mutta muuten olen säännöllisesti niitä napsinut ja nyt musta tuntuu et oon raskaana. jopa pieniä potkuja mahassa tuntunu (haamupotkujako?), ja muitakin raskausoireita on ollu (voi kyllä pelkästään johtua myös pillereistä), ja jopa maitoa tuli tissistä ku äsken kokeilin (en ole imettänyt ja nuorin on nyt yli 1v.).
voi helvetti mua pelottaa, mä en jaksa kolmatta lasta. olen suunnitellut töihin menoa. saunakaljojakin on tullut otettua välillä reippaastikkin ja nuo pillerit... testiä mä en uskalla tehä, pelottaa jos se on positiivinen...
auttakaa ihmiset mua...

Virheistään oppii. Tuskin enää toista kertaa jätät pillerin ottamatta.

P.S Maitoa voi tulla vielä parikin vuotta sen jälkeen kun imetys on loppunut eikä se tarkoita et olisi raskaana.

:hug: miten sinua voisi auttaa?
Testin teko lienee ainut ja ensimmäinen asia mikä sinun täytyy tehdä ennenkuuin kukaan mitenkään voi auttaa!

potkut tuskin olis vielä vauvasta jos yhden pillerin unohdun on tapahtunut n. 60 vrk sitten. Harvemmin ekalla raskauskolmanneksella selviä äpotkuja tuntee.

Tuohon maidon tuloon niin mulla tuli vaikka neljä vuotta synnytyksestä. Liikkeet voivat olla haamupotkuja, en oikein usko raskauteen......tee testi niin selviää. Voit saada vastauksen siihen jo tänään.

Yhteistyössä