"Pillifarkut" ja korkkarit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joku kiva tunika.

Tunikaa itsekin ajattelin, mutta minkä tyylinen sopisi?!
Käyn harvoin ostoksilla, joten en osaa tarjontaa kartoittaa..
En haluaisi näyttää paksummalta kuin olen ;)

Mistä väreistä tykkäät? Ehkä näin kesällä joku raikkaan värinen. Kuitenkin hillittyä niin, että pidät sitten muutenkin. :)

Tykkään kyllä väreistä, mutta helposti pääsyn mustaan väriin, koska ajattelen että se hoikentaa :D
Itse olen hiuksiltani tumma, iholtani aika vaalea.

Mulle tuli heti mieleen just sellanen paita mikä ois muuten löysä mut just se alaosa tiukkaa resoria. Ehkä lohenpunaisena :heart:

http://bubbleroom.fi/product/brooker/19073/top.aspx

tarkoitatko esim. tällaista? :)

Just!! =)

Tuollainen vaakasuora pääntie leventää yläosaa todella paljon. Paras on ns. halterneck - kaventaa tai sitten mieluiten terävä v-aukko. jos olet rintava, kietaisuyläosalla oleva tunika voisi olla kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Joku kiva tunika.

Tunikaa itsekin ajattelin, mutta minkä tyylinen sopisi?!
Käyn harvoin ostoksilla, joten en osaa tarjontaa kartoittaa..
En haluaisi näyttää paksummalta kuin olen ;)

Mistä väreistä tykkäät? Ehkä näin kesällä joku raikkaan värinen. Kuitenkin hillittyä niin, että pidät sitten muutenkin. :)

Tykkään kyllä väreistä, mutta helposti pääsyn mustaan väriin, koska ajattelen että se hoikentaa :D
Itse olen hiuksiltani tumma, iholtani aika vaalea.

Mulle tuli heti mieleen just sellanen paita mikä ois muuten löysä mut just se alaosa tiukkaa resoria. Ehkä lohenpunaisena :heart:

http://bubbleroom.fi/product/brooker/19073/top.aspx

tarkoitatko esim. tällaista? :)

Just!! =)

Tuollainen vaakasuora pääntie leventää yläosaa todella paljon. Paras on ns. halterneck - kaventaa tai sitten mieluiten terävä v-aukko. jos olet rintava, kietaisuyläosalla oleva tunika voisi olla kiva.

tuosta mallista katsoinkin tuota alaosaa. Haluaisin myös että yläosassa olisi enemmän hihoja, ettei käsivarret ole kokonaan paljaana.

Mä vetäisin esim tollasen paidan päälleni. :) Vähän peittää jenkkiksiä kun on löysä tosta mahan kohdalla. Itse siis melkein samoissa mitoissa kun sinä ja vartalon malli samanmoinen sekä olen. :) http://bubbleroom.fi/product/brooker/29001/top.aspx

http://bubbleroom.fi/product/bubbleroom-h/27468/tunic.aspx

Muttei ihan tollasta? Käy tsekkaa gina tricot, seppälä, vero moda ja myyjiltäkin kannattaa kysellä että mikä olis pillifarkkujen kans hyvä sun vartalolle! Osta ne pillifarkut ni osaat ostaa sen jälkeen oikeanlaisen paidan, ja ne korkkarit messiin myös! :)

Alkuperäinen kirjoittaja jjanni:
Mie käytän farkkulegginsien ja 10cm avokkaiden kanssa löysää paitaa jossa alareunassa sellanen leveä tiukempi kaistale. Ei oo vielä ainakaan tullu valitusta että näyttäis tyhmältä tai jotain.

Kuulostaa kivalle :)
Olisiko jotain kuvaa, tai neuvo mistä voisi sellaisen löytää?
Itsestäni tuntuu että semmoinen ns. avohelmainen ei sopisi, hmm...

Tähän hätään ei oo kuvaa, mutta oman lempparini ostin vero modasta. Sellanen turkoosi jossa n. 10cm se alareunan kaistale. Yläosassa tissien alla ommel, eli siis ihan yläosa on "tiukempi" ja mahan päällä löysää. Ja napit tissien välissä (: Toinen kiva on musta h&m:n mammaosastolta ostettu (löytyy varmaan muiltakin osastoilta) sellanen missä yläosa on sellanen "pyöreä" nahkajuttu missä on jotain niittejä. Hankala selittää. Koitan ettiä netista kuvat noista. (: Vai tarviiko enää?

Mie käytän farkkulegginsien ja 10cm avokkaiden kanssa löysää paitaa jossa alareunassa sellanen leveä tiukempi kaistale. Ei oo vielä ainakaan tullu valitusta että näyttäis tyhmältä tai jotain.

Kuulostaa kivalle :)
Olisiko jotain kuvaa, tai neuvo mistä voisi sellaisen löytää?
Itsestäni tuntuu että semmoinen ns. avohelmainen ei sopisi, hmm...

Tähän hätään ei oo kuvaa, mutta oman lempparini ostin vero modasta. Sellanen turkoosi jossa n. 10cm se alareunan kaistale. Yläosassa tissien alla ommel, eli siis ihan yläosa on "tiukempi" ja mahan päällä löysää. Ja napit tissien välissä (: Toinen kiva on musta h&m:n mammaosastolta ostettu (löytyy varmaan muiltakin osastoilta) sellanen missä yläosa on sellanen "pyöreä" nahkajuttu missä on jotain niittejä. Hankala selittää. Koitan ettiä netista kuvat noista. (: Vai tarviiko enää?

kiitos, etsi vaan :)
en ehdi nyt olla pidempään, mutta oon merkannut tämän :) :)

Yhteistyössä