Pillua nuoltavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KieliNiilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
K

KieliNiilo

Vieras
Olisiko täällä tarjolla halulkkaita kiimaisia naisia, joiden kiimapillua voisin nuolla? Työntäisin naamani syvälle haaroihisi, nuolisin pilluasi pitkillä kielivedoilla ja työntyisin välillä kielelläni syvälle pilluusi. Myös peppureikäsi nuolisin. Tekisin tämä kaiken vaikkapa työpaikallasi, kotonasi tai jossakin muussa sopivassa paikassa.

Tämän jälkeen voisin naida sinua kovalla kyrvällänin, jos sitä haluaisit.

Oma mies meni äsken töihin ja mä olen niin kiimainen, haluan ja haluan. Pilluni hiplaan ja se on niin kostea. Mäkin heitän vaatteeni pois ja täällä on paljs pillu sulle, levitän jalkojani ja saat tehdä mitä haluat...

Tykkään, istun konen ääressä ja aivan alastomana parasta aikaa, pilluni on ihan turvoksissa... Tule ja ota minut..miten hyvin sä nuolet mua..

polvistun eteesi jalkojesi väliin, suutelen napaasi, alaspäin häpykumpuasi, levität jalkojasi, suukottelen pillunhuuliasi, kielellä raotan huuliasi, pyörittelen nappulaasi, edestakaisin kielenkärjellä....vaihdetaan asentoa....

oooh...miten hyvältä se tuntuu...pilluni sykkii ja tunnen että minulta atulee kohta orkku kun nuolet minut noin...älä vielä lopeta jatka...anna lisää....

käymme lattialle 69:n, imutan ihanan märkää pilluasi, levitän käsillä pakaroitasi, ylös alas liuutan pillun vaossa kieltä, hieron klitoristasi, painat pilluasi lujemmin kieltä vasten, kiihdytän pillusi hieromista, maistan kiimaisen pillusi,mmmmh....voisitko imeä kaluani samalla.....

Käymme lattialle 69:n, olen sinun päälle ja nuolet minun kosteaa pilluni tosi hyvin, levität pakaroitani ja tunnen kuinka pilluni sykkii ja nesteet valuu minusta, jatkat nuolemista ja olen nyt niin kiimainen että minä haluan levittää mehuni sinulle, hankaan pilluni sinun kasvojasi vasten ja otan kullistasi otteen ja aloitan runkkaa sitä tosi rajun ja pitkin vedoin...vedän oikein kunnolla alas ja sinä huohotat minulle ja kysyt voinko imeä kalusi...

Ei noin sanon sulle...härkä nuolee minun pilluni ja kun olen hänen päälle niin tule mun takaa ju työnnä kullisi mun pilluun...ota minut tosi rajusti ja nopeasti, täytä mut....annan kaikki nesteet tulle niin että ne valuu ulos pillustani ja härkä saa niitäkin nuolla...sitten on hänen vuoronsa...

Toisitko Ninnu pillusi KieliNiilolle nuoltavaksi. Nuolisi kiimalle tuoksuvaa pilluasi hartaasti niin, että vaikeroisit ja valuttaisit kiimanesteesi kasvoilleni. Välillä nuolisin neitsytpyllyäsi.

Tämän kaiken jälkeen saisit kovaa, suonikasta kyrpääni ensin pilluun ja sitten pyllyyn. Kiinnostaisiko?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä