Pillua!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen39

Vieras
Monipuolisesta ja tyydyttävästä (hetero)seksielämästäni huolimatta minua ei jätä rauhaan toive saada nuolla ja imeä kauan ja hartaasti ihanan, rehevän naisen pillua ja rintoja. Ajatus ihanista kivikovista nänneistä ja turvonneesta sykkivästä, kosteasta klitoriksesta kiihottaa minua todella. Ja fantasiassani nainen on nimenomaan tavallinen, mielellään pyöreä nainen, jolla voi hyvin olla selluliittia ja vaikka riippurinnat. Aah, pääsisinpä toteuttamaan haaveeni! Toinen haave on innokkaan ja kyltymättömän nuoren miehen tutustuttaminen seksin ihanuuksiin.
Vaan mistä löytäisi vastakumppanin?! Deittipalstat ei kiinnosta eikähän kapakassa voi mennä tällaisia ehdottelemaan vaikka tiedän, että hyvinkin saattaisi tärpätä. On se niin väärin...

Kultaseni , kirjoitustyylisi ja halusi ovat kovasti maskuliinisia ja jopa aika nuoria.
Jos nyt vastoin kertoimia olisit kuitenkin nainen ,niin kyllähän sinä noita löydät vaikka millä mitalla. Jos olet valmis nuolemaan riipurintojakin , niin minusta kyllä hieman paradoksaaliselta kuullostaa , jotta deittisivut olisivat niiiiin pahoja , että sinne ei voi mennä. Minua ainakin on onnistanut. Ravintolassa ei kellekään tarvi ehdotella , kyllä sen huomaa milloin ja missä mennään , jollei ole ihan dorka. Niin että onnea vaan !

Kultaseni, ehkäpä sitten olen jotenkin maskuliininen... Nuoreksi en kyllä itseäni enää katso.
Mutta syy miksi haaveilen tavallisesta naisesta epätäydellisine (?) vartaloineen on se, että itse olen samanlainen enkä jostain syystä lainkaan kiihotu trimmatuista, pystyrintaisista naisista. Ehkä syynä se etten voi kuvitella heidän kiihottuvan minusta.
Ja deittisivuissa mättää se, että tässä fantasiassa tärkeintä on juuri ulkokuori, ei ajatukset, kysehän on pelkästä seksistä eikä netissä näe toisen ulkoista olemusta (en tarkoita pelkkää ulkoNÄKÖÄ).
Ja ilmeisesti olen sen verran estoinen/vanhoillinen ettei minulle tulisi MIELEENKÄÄN mennä kapakassa jollekin ventovieraalle naiselle ehdottomaan seksiseikkailua.
Toivoisin varmaan, että sopiva nainen lähestyisi minua ehdotuksineen + että hänellä olisi vielä paikka jonne voisimme saman tien mennä. Ja minä olisin liikkeellä yksin ettei tarvitsisi ystäville selitellä tms. Jne., jne. Eli ei helppoa.

Yhteistyössä