Pimpelipompeli - eipä ollu iltapäiväkerhon täti kovin isolla kauhalla saanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
niin eipä se poista kerhotätien hullua kohtelua. :/

Sanottiinko siis jossain, että ohjaajat olivat naisia, vai teettekö olettamuksia?

Miksi sulle on niin hirmusen tärkeää tietää oliko "tätejä" vai "setiä" ? Ei varmaankaan ollut se olennaisin seikka tässä asiassa?

No ei todellakaan ole olennaisin seikka tässä asiassa, eikä mua edes kiinnosta ko. asia olivatko naisia vai miehiä. Mua vain yleisesti ärsyttää, että ihmiset "lukevat rivien välistä" ja tekevät uutisoinneista olettamuksia ilman faktaa. Olivat ne olettamukset sitten miten oleellisia tahansa kyseisen uutisoinnin kannalta. Usein kun nuo olettamukset sitten elävät ja paisuvat ja niistä syntyy sitten taas uutta "tietoa".

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Mutta avain sentään oli? Se on vähintä, mitä voi tehdä, jotta voi olla ainakin melkein varma, että lapsi pääsee turvallisesti ainakin kotiin, jos ei muualle. Täysi varmistus asialle saadaankin vasta sen jälkeen, kun hankitaan lapselle myös se kännykkä ja voidaan soittaa varmistaakseen, että turvallisesti on perille päässyt ja jos ei päässytkään, niin voi itse soittaa äidille, kun on hätä.

Ei, ei myöskään avainta. Ei poika olis avaimella mitään tehny, koska niin tiukkaan olin kieltäny poikaa lähtemästä mihinkään yksin. Ehkä mä pidin mun ekaluokkalaista vielä täysin vauvamaisena, mutta en luottanu siihen että olis osannu kulkee isot tiet yli turvallisesti.
Mä laitoin lapseni sinne ip kerhoon kato sen takia, että lapsen ei tarvi mennä kotiin yksin missään tilanteessa. maksoin kerhosta. ja oletin että se olis turvallinen. Ja meijän kerho turvallinen kyllä oliki, ei sieltä ketään käännytetty pois.
Kerhossa oli mun puh numero.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
niin eipä se poista kerhotätien hullua kohtelua. :/

Sanottiinko siis jossain, että ohjaajat olivat naisia, vai teettekö olettamuksia?

Ievalle kysymys: Jos jostain kuulet uutisen, että palomies on pelastanut lapsen palavasta asunnosta, niin jankutatko siitäkin, että ovatko varmoja siitä, että mies oli todellakin kyseessä? Kas kun ei sanota palonainen.

En jankuta, koska naispuoliset palomiehet (joita Hgissä yksi) ovat ainakin täällä virkatitteliltään palomies-sairaankuljettajia, aivan kuin miespuolisetkin. :)

Yhteistyössä