Pimpin hiplaus pannassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jessica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jessica

Vieras
turhautumisen huipentuma:

Mies ei halua, että kosken klitoristani yhdynnän aikana. Se on kuulemma masturbaatiota, ja runkkaus ei kuulu parisuhteeseen. Ja jos en koske, en laukea. Mutta sekin on sitten parempi vaihtoehto äijälle, kuin se että klitorista vähän hipsuteltaisi sormin.

Mies kyllä voisi itse tehdä sen yhdynnän aikana- se on kuulemma ihan ok- mutta eipä siitä oikein mitään kyllä sitten tule- opettamisesta huolimatta.

Kuitenkin mies on valmis siihen, että työntelen vaikka dildoa tai porkkanaa sisääni- kunhan en silloinkaan koske klitoristani.

Eli mitä tahansa voi työnnellä pippiin ja se ei kuulemma ole masturbaatiota ja äijälle ok.

Mutta klitoriksen koskeminen itse on jotain luonnotonta ja pannassa.

MIEHET- onkö teitä muita näin rajoittuneita??

NAISET- mitä tekisitte minun asemassani??

Mies kuulostaa tanan kahelilta. Tarvitsisi hoitoa ilman muuta. Suostuuko lukemaan kirjoja? Onkohan hänelle joskus tapahtunut jotain hvyin ikävää, sen verran sairaalta mies tuntuu. Monista miehistä tuntuu ahdistavalta kun nainen kiihottaa itseään tai tarvitsee apuvälineitä. Kuulostaa aikamoiselta tyhmyydeltä ja äärimmäiseltä vallankäytöltä. Ei sentään vaadi, että leikkaat klitan pois. Sellaista tapahtuu maailmassa koko ajan. Samasta asiasta on kysymys.

Voisit kiihottaa itsesi valmiiksi ennen kuin ollenkaan menet tuon miehen alle. Päällehän tuollaine tyranni ei naista päästäisikään.
Tulee mieleen Juha Miedon vitsi: Ajattele itses märiäksi sillä aikaa kun käyn huusis.

Mies ei halua, että kosken klitoristani yhdynnän aikana. Se on kuulemma masturbaatiota, ja runkkaus ei kuulu parisuhteeseen. Ja jos en koske, en laukea. Mutta sekin on sitten parempi vaihtoehto äijälle, kuin se että klitorista vähän hipsuteltaisi sormin.

Mies kyllä voisi itse tehdä sen yhdynnän aikana- se on kuulemma ihan ok- mutta eipä siitä oikein mitään kyllä sitten tule- opettamisesta huolimatta.

Kuitenkin mies on valmis siihen, että työntelen vaikka dildoa tai porkkanaa sisääni- kunhan en silloinkaan koske klitoristani.

Eli mitä tahansa voi työnnellä pippiin ja se ei kuulemma ole masturbaatiota ja äijälle ok.

Miehenä ei todellakaan ole mitään sitä vastaan, että nainen hivelee klittaansa! Monesti lisää vaan fiilistä entisestään!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naishenkilö;11388367:
äärimmäiseltä vallankäytöltä

Varmasti juuri tästä on kyse. Mies haluaa hallita ja määrätä sinua ja nautinnon kieltäminen sinulta on hänelle hyvä keino siihen. Ilmeisesti hänellä on sellainen kieroutunut ajatus, että seksissä naisen ainoa tehtävä on ottaa sisäänsä sen, mitä mies sinne haluaa tunkea, eikä naisen nautinnolla ole mitään merkitystä. Tai pikemminkin se on väärin ja "syntiä". Juuri tällainen ajatusmallihan vallitsee naista alistavissa maissa.

Millainen mies on muuten? Pyrkiikö hän määräämään ja hallitsemaan sinua muutenkin kuin seksin suhteen? Haluaako hän olla se joka sanelee aivan kaikessa mitä saat ja mitä et saa tehdä?

Kannattaisi ehkä harkita onko järkeä jatkaa tuollaisen miehen kanssa. Kunnollisia ja järkeviäkin on kuitenkin olemassa.

Klitan koskettaminen on ok, mutta itse en kyllä suvaitse apuvälineiden käyttöä sängyssä. Mielestäni saa olla joko minä tai dildo. Ei molemmat. Yhtä hassulta varmasti tuntuisi naisesta, mikäli minä naisen kanssa sängyssä ollessani tarvitsisin kiihottuakseni välillä tekopimpsan oikean sijasta...

Klitan koskettaminen on ok, mutta itse en kyllä suvaitse apuvälineiden käyttöä sängyssä. Mielestäni saa olla joko minä tai dildo. Ei molemmat. Yhtä hassulta varmasti tuntuisi naisesta, mikäli minä naisen kanssa sängyssä ollessani tarvitsisin kiihottuakseni välillä tekopimpsan oikean sijasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Tätämieltä;11389902:
Klitan koskettaminen on ok, mutta itse en kyllä suvaitse apuvälineiden käyttöä sängyssä. Mielestäni saa olla joko minä tai dildo. Ei molemmat. Yhtä hassulta varmasti tuntuisi naisesta, mikäli minä naisen kanssa sängyssä ollessani tarvitsisin kiihottuakseni välillä tekopimpsan oikean sijasta..

On kaikenlaisia äijiä maailmassa, en kyllä muuta sano. Ei ihme, että on naisia paljon lähtökuopissa kun tuollaisten puolivillaisten kahjojen kanssa pitää elää.Taidat lepertää, ei voi olla mies noin heikoilla koskaan. Asia on nyt niin, että et tiedä naisesta mitään.
Aikamoista omnipotentti harhaa podet jos ajattelet, että kalusi kaiken klaaraa. Toivottavasti viesti oli pilaa.

Hiplaa IHMEESSÄ pimppiäs jos siltä tuntuu, luulen ja oon varma et äijältä tulee melko heti. Ymmärtäisin tästä että masturboit anyway (niin kuin normaalia on), ei tässä ole mitään sen pahempaa.

Viimeksi muokattu:
En oo rasisti mutta onko miehesi muslimi tms.? Kuulostaa ihan vastaavalta naisenalistajalta! Ihan pöpiä! Mun Nainen saa käyttää samalla vaikka dildoa kun rakastelemme, ei se multa pois oo mitenkään. Tietysti päinvastoin jos hän saa siitä kunnon nautinnon. Ja kyllä mulla itsetuntoa sen verran on että voin sanoo ettei se mun vehkeestä tai sen käytöstä johdu jos nainen haluu samalla tyydyttää itseään.

Just tuon takiahan muslimit silpovat naisensa, jotta nämä eivät vain pääsisi salaa nautiskelemaan.

Kyllä se klitan hierominen pitää mieheltä onnistua yhdynnänkin aikana. Lähetyssaarnaaja-asennossa hierominen on toki hankalaa, mutta onnistuu. Pitää olla tarkkana, ettei käsivarsi paina naista.

Meillä toimii niinkin, että nainen on vatsallaan ja mies tulee takaapäin ja sujauttaa kätensä naisen alle sinne... :) Naisen pakarat alakavat värähtelemään ja tärähtelemään h-hetken lähestyessä.

Toki nainen tulee kyllä muutenkin, mutta tuollaisella tekniikalla vähän turhankin nopeasti.

Naisen orkun jälkeen hieronta pitää loppua heti ja helposti loppuukin, kun mies tulee samalla.