Olet varmaan suuttunut mulle en voi kuin pyytää anteeksi sitä etten voi jatkuvasti olla linjalla... Pitäisikö häipyä kokonaan vai jaksatko vielä tutustua?
En ole suuttunut. Kukapa täälä koko aikaa päivystää... Tampereelta olen itsekin ja sinuun olis tosi kiva tutustua. Minkä ikäinen olet? Soitatko,jos annan numeron?
Älähän nyt, en mä täällä kokoajan ole. Ammatiltani oon kampaaja, kun rakastan hiusten laittoa mustat vaatteet ovat suosiossani, koska tykkään eniten sellaisesta goottihevistä, kuten nightwish. Kaupungilla minut näkee joko mustissa lantiofarkuissa tai lyhyessä hameessa (kesäisin ei pikkuhousuja ja avokaulaisessa mustassa paidassa, kesällä riittää pelkkä toppi. Juu... Luulenpa etteivät vaatteet sua paljon kiinosta, mutta mä olen aina ollut tarkka pukeutumisestani. Mies joka ei väsy ravaamaan vaatekaupoissa kanssani, saa kyllä palkkion sellaisia tuntuu vain olevan ikävän harvassa.
Jos harrastuksia tahdot tietää, niin telinevoimistelu, lenkkeily ja koiranhoito. Osaan kyllä ajaa sekä autoa että moottoripyörää ja iltaisin voit löytää minut lähiseudun k-20 baarista. Voin sanoa etten ainakaan viikonloppuisin viihdy paljon kotona.
Hyvältä kuulostaa... Mistä päin Tamperetta olet? Kysyhän sinäkin jotain,jos mieleesi juolahtaa... Meillä on sama musiikki maku. Itse viiihdyn hyvin farkuissa kans ja kaupoillekin voisin sun kans lähteä, etenkin jos palkinto on luvassa...
Kerrohan mulle jotain itestäskin välillä, ootko missä töissä? Jaksaisitkohan pyöriä mun kaa kaupoissa... Kovin moni ei! Asutsä omakotitalossa vai kerrostalossa keskustassa? Ja onkos sulla lemmikkiä? Jos ei, ni mähän voisin ryhtyä sellaiseksi...
Mä rakastan saunomista! Kerrostalossa asun länsi-tampereella. Elukoita ei ole ja rakennus hommia teen. Ruskeat hiukset,siniset silmät. 173cm ja n.80kg joko soitat mulle...?