pinna kiristyy kun tuntuu että loppuu vuorokaudesta tunnit kesken *turhaa jupinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kotonakaan pysty rauhottuun ja ottaan rennosti kun koko ajan kauhee "kiire" ja tekeminen ei lopu millään |O :ashamed:
tää on ihan kamalaa,tuntuu et nuppi leviää. aina aamulla kamala kiire vaikka kuinka ajoissa heräis ja kauheella vauhdilla lapsi hoitoon ja itse töihin ja töissä paska työilmapiiri saa pinnan kireelle ja sit lapsi hoidosta ja kotiin ja siivousta,pyykkäystä,tiskausta,ruuanlaittoo,takan lämmitystä.. lempisarjakin tulis ja sauna olis lämmin mut iltapala tekemättä ja lapsi vielä hereillä ja kaikki leviää käsiin :ashamed:
oon nyt viikon hokenu koko ajan et väsyttääväsyttääväsyttää, kyllästyttää jo itseeki hokee sitä miten väsynyt olen koko ajan. onks tää nyt elämäni eka kevätmasennus vai mitä ihmettä? :ashamed:

No jospa muutat asennetta. ei se nyt yhdelle lapselle voi olla noin kova työsarka yksi ruoka päivässä laittaa eikä yhdestä lapseesta pyykkiäkään tule paljon.

Jos joudut kotona kaiken yksin tekemään niin jaa edes niitä hommia useammaksi päiväksi?
Ja tee kerralla vaikka parin päivän ruoat, niin ei ole pakko joka päivä sitä(kään ) tehdä.

Mix täytyy stressata niin paljon? Voisitko hakea johonkin muuallle töihin jos siellä et viihdy? Ei kai joka päivä tarvi siivota? Ruoan laitosta selviää helpommallakin, tee vaikka viikonloppuna isompia satseja pakkaseen valmiix ja viikolla vaan lämmität. Ihan ensin RAUHOITU hyvä ihminen :hug:

se tässä se ongelma onkin kun en osaa rauhottua. oon koko ajan väsyny ja pahalla päällä ja oudosti ylikierroksilla :ashamed: kyllä mies kotihommissa auttaa ja aiemmalle vieraalle tiedoks että jos haluan telkasta kaks sarjaa viikossa katsoa koska tykkään niistä ja ne on mun lempisarjoja,niin se ei tarkota et niit ehtisin katsoo.
äh.
meen nukkuu ja rauhottuun.. :wave:

Yhteistyössä