N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paro:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:170 ja 59läski
![]()
taas lihonut vaikka vielä 1kk sitten olin 55 jo
Höpö höpö sä mikään läski ole! Just hyvä paino nyt.
Mulla mitat on 157 cm ja 47 kg.
Mutta mä haluan olla 50,mutta, kun hyvään ruokahalun takia en pystyy diettillä olla :/ omasta mielestä ainakin läski tai en läski mutta en laiha,kun mä olin ennen lapsia 44-45 ja 15-20kg lisää tuntu isolta
juuh, haluat siis ehdoin tahdoin että painoindeksisi on viidentoista hujakoilla. Olet joko sairas tai sitten yksinkertaisesti vain huomionhakuinen.
joo,olen sairas B) :xmas:
Kyllä toi vähän sairaanloiselta kieltämättä kuulostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ei ne luut paistaa jos olen 50 =) mulle paino ei sopi
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:n.168cm ja n.74kg..on mistä ottaa kiinni, mut ei vissiin liikaa..Ja joo, 6-8kg haluisin pois, jos vaan löytäisin itsekurini jostain. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ei ne luut paistaa jos olen 50 =) mulle paino ei sopi
No omapahan on kroppasi, mikäpä mä oon mitään siihen sanomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ei ne luut paistaa jos olen 50 =) mulle paino ei sopi
Suomalaisilla on aika jytky luusto muihin verrattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:165 / 50 - 51Ja on lihastakin .
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ei ne luut paistaa jos olen 50 =) mulle paino ei sopi
Suomalaisilla on aika jytky luusto muihin verrattuna.
No mulla ei oo jytky luusto ollenkaan, pituutta 165 senttiä ja painoa 45-47 kiloa. Ja kyllä vaan lantioluut töröttää ja kylkiluut paistelee. Mut jos se on jonkun mielestä kaunista, niin tavotelkoot sitä rauhassa. Mua ei haittais, jos painoa kertyis vähän lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:159cm 54kg (Vielä viis kiloa pitäis saada pois)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:159cm 54kg (Vielä viis kiloa pitäis saada pois)![]()
Sie meet tuulessa kumoon jos viisi kiloa katoaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: