Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin::wave: Luonnonuskova.
jotenkin näin minäkin itseni luonnehtisin, se on aika monimutkainen juttu...
ÄläJos yrittäisin identifioida itseni tarkkaan niin siitä tulisi varmaan jotain eklektinen jumalatar-suomalainen kansanperinne-kelttiuskova
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:No itseasiassa mäkin luin että : Pinotaan pakarat..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:No itseasiassa mäkin luin että : Pinotaan pakarat..![]()
![]()
Jotenki mä luulen ettet oo ainut..
Hyi ku teil on likanen mielikuvitus! :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:No itseasiassa mäkin luin että : Pinotaan pakarat..![]()
![]()
Vetoan paskasiin rilleihin :attn:
Suomenuskoisena mulla on monta jumalaa. Mutta en ole puhdasoppinen suomenuskoinen, vaikka uskossani 90% onkin suomenuskoisuutta. 10% on sitten eklektistä panteismia.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ylipäätänsä monijumalaisuus kiehtoo ja pidän sen huomattavasti todennäköisempänä vaihtoehtona kun monoteismin. mutta keltit, mä tykkään!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:No itseasiassa mäkin luin että : Pinotaan pakarat..![]()
![]()
Siirtyks se likaisuus niistä rilleistä jotenki korvien väliin?!?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Suomenuskoisena mulla on monta jumalaa. Mutta en ole puhdasoppinen suomenuskoinen, vaikka uskossani 90% onkin suomenuskoisuutta. 10% on sitten eklektistä panteismia.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ylipäätänsä monijumalaisuus kiehtoo ja pidän sen huomattavasti todennäköisempänä vaihtoehtona kun monoteismin. mutta keltit, mä tykkään!
Mukava tavata muitakin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hedona::wave: Suomen muinaisusko :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Parempi tuokin kuin uskotonAlkuperäinen kirjoittaja päätön:täysin uskomaton![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Parempi tuokin kuin uskotonAlkuperäinen kirjoittaja päätön:täysin uskomaton![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:No itseasiassa mäkin luin että : Pinotaan pakarat..![]()
![]()
Siirtyks se likaisuus niistä rilleistä jotenki korvien väliin?!?!![]()
kyllä se voi, mulla on lovi toisessa linssissä ja se ainakin aiheuttaa kaikki lukihäröjä sun muuta
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Kiva että joku puolustaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mukava tavata muitakin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hedona::wave: Suomen muinaisusko :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Kiva että joku puolustaa![]()
Tällä hajataitolla kyllä voi olla ittekki ihan hiljaa..Välillä meinaa ittensä tappaa nauruun ku lukee ihan mitä sattuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Tää mun nk. lukihärö aiheuttaa USEIN mielettömiä naurukohtauksia kun ollaan miehen kanssa jossain liikenteessä.
![]()
![]()
Paras oli varmaan Audiocenter, luin että dildocenter.. ja tästä oon kuullu noin vuoden..
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä uskon lähinnä itseeni, omiin valintoihini ja tekoihini. Pakanaksi ovat tituleeranneet, mutten mä niitä kriteerejä taida täyttää...
Pakana= ei mihinkään maailman valtauskontoon kuuluva/uskova.