Pinotkaa naamanne?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
=) Ja jos joku on tehnyt takinkääntötemppuja ja vaihdellut nimimerkkiään täällä, niin ilmoittakaa sekin. Tuntuu että uusia on paljon tai sit vanhoilla on vaihtoviikot :snotty:

Eli naama, nimi, osoite ja puhelinnumero pinoon :D kun mä oon mennyt jo vähän sekaisin että kuka on kuka :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No niin oon menny minäkin! :o
Ja naama on profiilissa, klikkaa isommaksi jos et selvää saa, vääristää nääs :snotty: :laugh:

:D Mulla on loistava naamamuisti, joten vaikka täällä vaihtelis nikkejään, mutta säilyttäis naamansa - niin mä pysyisin kyllä kärryillä. Luulisin :xmas:

Mun mielestä semmonen lista olisi hyvä, johon olisi aina jokaisella valvollisuus ilmoittaa nikinvaihdoista :D Mä juurikin...eilen(?) ihmettelin, että kenen kanssa mä oon menossa shoppailureissulle kun täällä turistiin. Kyllähän se sitten valkeni, ilona onkin cingcing nykyään :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tässä naama :D

Nimi on Marjo-Susan

Osotteen ja puhelinnumeron jos jättäsin salaisuudeks :)

Ja nikki on ollu iänkaiken sama vartooja...

:) mä en muuten ole ennen nähnyt susta kuvia, joten kiitän :)

Missä hitossa sä oikeen oot ollu :laugh: Harvase kuukaushan mä laitan omia kuviani haukuttavaks, siis kun tuo hiustyyli aika usien vaihtuu... Eli on niitä kuvia täällä 7v aikana ollu varman liiankin kanssa :laugh:

Tässä naama :D

Nimi on Marjo-Susan

Osotteen ja puhelinnumeron jos jättäsin salaisuudeks :)

Ja nikki on ollu iänkaiken sama vartooja...

:) mä en muuten ole ennen nähnyt susta kuvia, joten kiitän :)

Missä hitossa sä oikeen oot ollu :laugh: Harvase kuukaushan mä laitan omia kuviani haukuttavaks, siis kun tuo hiustyyli aika usien vaihtuu... Eli on niitä kuvia täällä 7v aikana ollu varman liiankin kanssa :laugh:

En mä kyllä käsitä :D kyl mä yleensä täällä oon päivittäin... Mut multa menee ilmeisesti vähän juttuja ohi joskus. Pitäis istua tässä 24/7
:D

En mä kyllä käsitä :D kyl mä yleensä täällä oon päivittäin... Mut multa menee ilmeisesti vähän juttuja ohi joskus. Pitäis istua tässä 24/7

Siis sä oot missannu mun kuvia :o :'( *heh*
Nyt kyllä jatkossa istut 24/7 siinä koneen ääressä ette vaan menetä mitään :laugh:

roviilissä se kuva on,nimeni on mirka ja olen 25v kotoisin lohjalta.... :D
eipäs ookkaan kuvaa roffassa,ku jostain syystä toi ei anna mun vaihtaa kuvaa siihen.
mut tässä on:

Nyt kyllä jatkossa istut 24/7 siinä koneen ääressä ette vaan menetä mitään :laugh:

Kyl sun mun mielestä pitäis alkaa mainostamaan itteäs vähän enempi. Pitämään tiätkö meteliä :saint:

Kyl sun mun mielestä pitäis alkaa mainostamaan itteäs vähän enempi. Pitämään tiätkö meteliä :saint:

No hitto... OSTAKAA OSTAKAA MIUN TEKEMII HELMIÖTÖKÖITÄ :laugh:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=masutu&album_id=2018901

Riittäsköhän tuo nyt alkuun...

No hitto... OSTAKAA OSTAKAA MIUN TEKEMII HELMIÖTÖKÖITÄ :laugh:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=masutu&album_id=2018901

Riittäsköhän tuo nyt alkuun...

Hölmö! Sun pitää tehdä oma avaus! MONTA omaa avausta "kattokaas mua!" :D

Hölmö! Sun pitää tehdä oma avaus! MONTA omaa avausta "kattokaas mua!" :D

Aijaaa :o Siis vaikka mä oon täällä niin monta vuotta ollu, en tajunnu... Onhan tuolla jo yks mun avaus (toivottavasti vielä etusivulla ) :D Ja kohta voisin laittaa toisen...

Yhteistyössä