V
vieras
Vieras
No mä luen blogeja tai pelaan nettipelejä. Tai sitten katton ylen arkistoa, netti-tv:tä kuten yle arenaa, subin, mtvn ja nelosen nettitv:tä sekä ulkomaisia tv-nauhoituksia netistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja janita:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Töissä minäkin ja tietysti toivon että olisin ainoa joka osastollani valvoo...![]()
olen samaa mieltävälillä nää hiljaset yöt on ihania
![]()
Jeps. Kerrankin pientenlasten äiti saa olla ihan kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa... Oli aivan hämmästyttävä kokemus palailla töihin mammalomilta.![]()
Oikeasti riippuu paljon omasta vireydestä. jos väsyttää jo valmiiksi hiljaisen yön valvominen on tuskaa. Mutta kun on päivällä saanut nukuttua ja olo pirteä tämä on ihan mukavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyi hitsi mä en uskaltais.. siis valvoa yksin jossain laitoksessa :| (katsoo liikaa kauhuelokuvia )
Alkuperäinen kirjoittaja janita:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja janita:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Töissä minäkin ja tietysti toivon että olisin ainoa joka osastollani valvoo...![]()
olen samaa mieltävälillä nää hiljaset yöt on ihania
![]()
Jeps. Kerrankin pientenlasten äiti saa olla ihan kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa... Oli aivan hämmästyttävä kokemus palailla töihin mammalomilta.![]()
Oikeasti riippuu paljon omasta vireydestä. jos väsyttää jo valmiiksi hiljaisen yön valvominen on tuskaa. Mutta kun on päivällä saanut nukuttua ja olo pirteä tämä on ihan mukavaa.
meilläkin 2 alle 4v lasta joten nautinnyt vaan "pelkään" että olen raskaana, menkkamaisia kipuja eilis illasta asti, vessas ravaan, alaselkää jomottaa ym. menkkojen pitäis alkaa viikon päästä....
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mä syön evääni aina siin 5 aikaa aamulla vasta...tosin nyt jo olis nälkä mut kituutan
Mä luen vakkarisivut aina yövuoros. Seuraavaks pitäis mennä asuntoja kattelee oikotiehen.
Alkuperäinen kirjoittaja janita:Madicken04 meillä esikoinen 3.5v ja nuorimmainen tulee nyt 23pvä 1vsiks laitoin et "pelkään" kun en nyt ehkä ihan vielä sitä 3 haluis :ashamed: hulinaa riittää kahdessakin
mutta tietysti tulee jos tulee, elämä on
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:pariin kysymykseen..
Miksi et oo nukkumassa?
Monelta aamulla herätys?
Ootko yksin hereillä siellä?
Mä en oo nukkumassa koska tyttö hihkuu tuolla sängyssä niinku ei aikois ikinä nukahtaa. Heräs tuossa puolen yön pintaan ja uni ei oo vissiin tulossa. Muutenki olen yöeläjä jos vaan on mahdollisuus. Huomenna ei tarvi herätä mihinkään, onneksi. Ja mies nukahtaa sillä sekunnilla kun saa pään tyynyyn. Kohta alkaa kuorsaus kuulumaan. Mulleki tuollaset unenlahjat! :attn: