Pinoutukaa taas yökköset ja vastatkaa

No mä luen blogeja tai pelaan nettipelejä. Tai sitten katton ylen arkistoa, netti-tv:tä kuten yle arenaa, subin, mtvn ja nelosen nettitv:tä sekä ulkomaisia tv-nauhoituksia netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Töissä minäkin ja tietysti toivon että olisin ainoa joka osastollani valvoo... :whistle:

olen samaa mieltä :laugh: välillä nää hiljaset yöt on ihania ;)

Jeps. Kerrankin pientenlasten äiti saa olla ihan kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa... Oli aivan hämmästyttävä kokemus palailla töihin mammalomilta. :D

Oikeasti riippuu paljon omasta vireydestä. jos väsyttää jo valmiiksi hiljaisen yön valvominen on tuskaa. Mutta kun on päivällä saanut nukuttua ja olo pirteä tämä on ihan mukavaa.

meilläkin 2 alle 4v lasta joten nautin :) nyt vaan "pelkään" että olen raskaana, menkkamaisia kipuja eilis illasta asti, vessas ravaan, alaselkää jomottaa ym. menkkojen pitäis alkaa viikon päästä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyi hitsi mä en uskaltais.. siis valvoa yksin jossain laitoksessa :| (katsoo liikaa kauhuelokuvia )

Noita ei kannata liiemmälti miettiä.

Itse en kummituksia pelkää, mutta edellisessä työpaikassa oli sijainti vähän levoton ja joskus sinne oli narkkeja pyrkimässä sisään ja kerran yön aikana joku pääsi murtautumaankin sisälle. Vanha ja sokkeloinen talo jota vaikea valvoa, siksi välillä pelotti.

Nyt onneksi sijainti on rauhallisempi ja talo helposti valvottavissa. Silti toivoisin että saisin ottaa koiran mukaan...

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/keskustelu/

Tuolla tykkään käydä lukemassa Odotus- ja Vauvan hoito-palstoja. Siellä ihmiset kirjottaa mukavasti ja usein, pääsee ihan kiinni toisten odotuksiin. Itse kun olen siis raskaana.

Sitten iltapäivälehtien sivuilla käyn, mutta ne nyt ei öisin uusiudu. Samoin Stara.fi

Ja pakko myöntää että mainoksen uhrina tilasin netti-BB:n ja koukkuun jäin.

Siis voi tätä nälkää! Mä tiesin että haluan rasvaita ja suolaista, mutta tahallani otin vaan kevyttä etten muka lihois liikaa. Voi että miksen ottanut herkkuja mukaan...

Mä syön evääni aina siin 5 aikaa aamulla vasta...tosin nyt jo olis nälkä mut kituutan :D
Mä luen vakkarisivut aina yövuoros. Seuraavaks pitäis mennä asuntoja kattelee oikotiehen.

Töissä minäkin ja tietysti toivon että olisin ainoa joka osastollani valvoo... :whistle:

olen samaa mieltä :laugh: välillä nää hiljaset yöt on ihania ;)

Jeps. Kerrankin pientenlasten äiti saa olla ihan kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa... Oli aivan hämmästyttävä kokemus palailla töihin mammalomilta. :D

Oikeasti riippuu paljon omasta vireydestä. jos väsyttää jo valmiiksi hiljaisen yön valvominen on tuskaa. Mutta kun on päivällä saanut nukuttua ja olo pirteä tämä on ihan mukavaa.

meilläkin 2 alle 4v lasta joten nautin :) nyt vaan "pelkään" että olen raskaana, menkkamaisia kipuja eilis illasta asti, vessas ravaan, alaselkää jomottaa ym. menkkojen pitäis alkaa viikon päästä....

Heh, siinä onkin jännä viikko edessä. ;)

Itse ajattelin kuopuksen (lapset nyt 3,5v ja reilu 2v) jälkeen ettei vauvoja ihan heti lisää. Nyt olen viimepäivinä herännyt tajuamaan että vauvakuume nostaa sittenkin päätään. :o Niin moni kaveri on raskaana ja samalla tietty haikeutta kun ei nuo ole enää "vauvoja". ja kun kaikki vauvatavaratkin olisi vielä kätevästi valmiina... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä syön evääni aina siin 5 aikaa aamulla vasta...tosin nyt jo olis nälkä mut kituutan :D
Mä luen vakkarisivut aina yövuoros. Seuraavaks pitäis mennä asuntoja kattelee oikotiehen.

Minä syön yleensä siinä vaiheessa kun osasto rauhoittuu, eli äsken juuri palailin ruuan äärestä. Voin sitten jotain omenaa haukata aamusesta jos nälkä iskee.

Asuntoja ajattelin itsekin vilkuilla vielä tässä yön aikana ja facebuukissa olen löytänyt muutaman vanhan kaverin, eli heidänkin kuulumisiinsa tutustun.

Madicken04 meillä esikoinen 3.5v ja nuorimmainen tulee nyt 23pvä 1v ;) siks laitoin et "pelkään" kun en nyt ehkä ihan vielä sitä 3 haluis :ashamed: hulinaa riittää kahdessakin :D mutta tietysti tulee jos tulee, elämä on :laugh:

Madicken04 meillä esikoinen 3.5v ja nuorimmainen tulee nyt 23pvä 1v ;) siks laitoin et "pelkään" kun en nyt ehkä ihan vielä sitä 3 haluis :ashamed: hulinaa riittää kahdessakin :D mutta tietysti tulee jos tulee, elämä on :laugh:

Onnittelut pienelle päivänsankarille! :flower:

Ei siinä varmaan vapaa-ajan ongelmia enää jäisi kolmen kanssa. Itse olen järkeillyt että kolmas olisi kiva siinä vaiheessa kun nämä isommat aloittelisivat koulutietä. Silloin vauvanhoito olisi taas jotain jännää ja erilaista ja saisi samalla olla kotona vastassa koulusta kotiutuvia.

Mut ans kattoo nyt mihin asti päädytään odottamaan. Tietty olisi helpompi jos olisi sukulaiset lähellä, mutta nyt ollaan aika omillamme että saa miettiä voimavarojaan myös. Marras-joulukuussa olisi kolmella kaverilla lasketut ajat joten täytyy olla tyrkyllä vauvoja hoitamaan jos siitä saisi vastalääkettä tuohon kuumeeseen (tai sitten käy päinvastoin).

Ja öitä Minttuhirviölle!

täällä myös hoitsu valvoo.. tekemisen puute ku facebookissa ei enää tekemistä ja vakkaripalstat tullu luettua... mitäs nyt keksis :( ruokakaan ei näin yövuoroissa oikein maistu.

vielä ois muutama kuivitus/ vessa reissu ja sit roskat ja postin haku... jos tossa viiden aikaa alottelis :whistle: pitää vissiin herää ajoissa ja soittaa tk:n kun tuo vatsakipuilu ei lähde pois, ettei vaan oo tulehdusta tai muuta..

janita: yksinkö valvot? nii kannattaa kyllä soittaa :/
tääl edessä enää yks huonekierto ja sit vaa ootellaan aamuvuorolaisia... ei oo tääl psyk.puolella ees mitään kuivituksia ym mihin menis aikaa.. 3,5 tuntia viel :( no onneks aika nopsaa menny kumminki aika tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
pariin kysymykseen..

Miksi et oo nukkumassa?
Monelta aamulla herätys?
Ootko yksin hereillä siellä?

Mä en oo nukkumassa koska tyttö hihkuu tuolla sängyssä niinku ei aikois ikinä nukahtaa. Heräs tuossa puolen yön pintaan ja uni ei oo vissiin tulossa. Muutenki olen yöeläjä jos vaan on mahdollisuus. Huomenna ei tarvi herätä mihinkään, onneksi. Ja mies nukahtaa sillä sekunnilla kun saa pään tyynyyn. Kohta alkaa kuorsaus kuulumaan. Mulleki tuollaset unenlahjat! :attn:

Oon töissä..
Ööö.. Viimmeistään 15.00, et ehdin hakea pojan hoidosta puol 4.
On meitä täällä vajaa sata. :)

Uusimmat

Yhteistyössä