PIRISTÄ SINKKU NAISEN ILTAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VALOA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sokeri sulaa suussa, huomaat että se on hyvää ja maistuu aina vain.
Olen kanssa yksinäinen ja sinkku, piristän itseäni kulttuurilla ja kuntoilulla.
Taide antaa työn ja opiskelun lisäksi suolan vain se sokeri puuttuu???
Mitenkä tässä näin kävi???

Varmasti sulaa, nainen on parhaimmillaan yli 40 vuotiaana. Olen siellä läsnä, istut kai tuolissa. Tiedät että olen jossain takanasi. Kurkistan olkasi yli. Mitä näen?
Puseronko, jonka sisällä piirtyvät tisulien ääriviivat. Näenlö reisiäsi vähän polven yläpuolelle. Olet haluttavan näköinen ja oloinen. Onko sinulla vatsanpohjassa lämmin tunne? Tuoksut hyvältä, silitän kokeeksi hiuksiasi. pidät koketuksesta. Suukotan kevyesti kaulaasi. Huomaan että taivutat oikein päätäsi niin että minun on helppo suudella korvan takaa. Tunnut pitävän koketuksesta. Varovasti vien käteni hartioillesi. Sitten siirrän niitä kuin vahingossa alemmas, toinen käteni hipaisee rintaasi. Kohennat asentoasi niin että käteni painaa rintaa selvemmin.
Vien kevyesti molemmat kädet rinnoillesi ja kosketan hellästi. Kuulenko hyväksyvän huokaisun? Alan hyväillä rintojasi kankaan päältä voimakkammin. Nostat kätesi ylös taakse ja kiedot ne kaulaanani. Käännän päätäi sivulle ja suutelen suulle. Siitä tulee pitkä ja intohimoinen suudelma. Samalla hameesi nousee ylemmäs ja paljastaa reisiäi enemmän. Käteni hierovat nyt rintojasi vapautuneesti, nostan puseroasi ylemmäs, työnnän rintsikat pois rintojen päältä. Lämmin ihosi tuntuu käsissäni ihanalta. Tunnen nännien terhakkuuden. Nostan sinut seisomaan, sinä huomaat että pikkuhoususi ovat kostuneet. Avaan hakaset selästä, vedän puseron pois. Suutelen kauniita rintojasi, käteni kulkeutuvat pakaroillesi ensin hameen päälle......

Kuinka olet oikeasti pukeutunut, kerro kaikki yksityiskohdat jotta osaan kuvitella!.