J "joku" Vieras 21.09.2012 #26 pilli, pullo ja vettä ja puhallus. Tehokkaampi kun yskänlääke liman irrotuksella
V Venakko Milanna Vieras 21.09.2012 #27 [QUOTE="joku";27191028]pilli, pullo ja vettä ja puhallus. Tehokkaampi kun yskänlääke liman irrotuksella[/QUOTE] siis ei mulla ole yskä. Se on vaan joku ihme uusi virus joka kerä lima
[QUOTE="joku";27191028]pilli, pullo ja vettä ja puhallus. Tehokkaampi kun yskänlääke liman irrotuksella[/QUOTE] siis ei mulla ole yskä. Se on vaan joku ihme uusi virus joka kerä lima
V Venakko Milanna Vieras 21.09.2012 #30 [QUOTE="vieras";27191051]Paljo venakko painat?[/QUOTE] Kuinka monta kerta siitä jaksetaan kysyä?
Ä äitylikyy Vieras 21.09.2012 #31 Siis se olikin <siika Mä kuules ihka oikeasti nielin mukisematta että joo sika vois olla sillä valmiina se on valkoista lihaa muistuttava eli jotain kalaa se sika uunis on uudella nimella.Mietin et ehkä on perinne nimi jonka olen unohtanut
Siis se olikin <siika Mä kuules ihka oikeasti nielin mukisematta että joo sika vois olla sillä valmiina se on valkoista lihaa muistuttava eli jotain kalaa se sika uunis on uudella nimella.Mietin et ehkä on perinne nimi jonka olen unohtanut