Piristys ketju :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milija

Uusi jäsen
22.04.2010
19
0
1
Kp 1 eikä kenellekkään varmaan tarvi kertoa tunnelmista.
Ajattelin että jos koitettaisiin etsiä jotakin positiivistä tilanteesta ja kerättäisiin tähän ketjuun.

Elikkäs
1. Voin juhlia vappua kuohuvan kanssa

(Jos tällainen ketju on jo niin voisiko joku vinkata sinne reittiä... )

1. Vauvan tulo menee varmasti ensi vuoden puolelle, eli saat sitten isompana pitää häntä kotona vuoden pidempään ennen eskaan ja kouluun menoa :) Loppuvuonna syntynyt olisi mennyt vuotta aiemmin kouluun!

2. Jaksat valmistella ja juhlia joulua, kun et ole vielä niin pitkälti raskaana. Jos sinulla on muita lapsia, jaksat tehdä kaikki jouluhömpötykset heidän kanssaan.

Melko pitkällä tähtäimellä siis mietin näitä positiivisia seikkoja :) Mulla melko sama tilanne, kp 1 tuli viime viikolla, mutta en ole hirmu harmissani, vaan keskityn näihin positiivisiin seikkoihin.

Niin siis sellainen oli ajatuksena että kertoisitte mikä saa teidän oloanne vähän kevyemmäksi. Ei siis ollut tarkoituksena olla sellainen piristäkää minua ketju, vaan että jokainen voisi keksiä jonkun positiivisen asian siitä ettei tärpännytkään. Jos se auttaisi silloin kun tuntuu ettei tämä tuota ikinä tulosta...

Just nyt mä olen super-tyytyväinen siihen, että mulla on piikkimatto. Sen voima ja apu selkäsäryissä on ihan mahtava. Aamulla veetutti, kun heräsin selkäsärkyyn ja otin hetken makoilun piikkisen kaverini päällä ja eipä tarvita särkylääkkeitä. Samoin se saa jotain ihanaa aikaan kropassa ja alkaa hymyilyttämään :) eli HOP kaikki hommaamaan toi!

Mutta jos jokin saa hyvälle tuulelle niin kuppi kuumaa kaakota ja kunnon kirja kouraan + suklaata! :)

kevät ja kesä on juhla-aikaa, jos en raskaudu, niin ei tarvi peitellä juomattomuutta!

voi myös pukeutua ihaniin ja tiukkoihin/niukkoihin kesävaatteisiin, ilman että paljastuu heti!

ja vielä tulee lisää:
SAA olla taas ainaski kuukauden kauemman töissä ja MIELENKIINTOISISSA projekteissa mukana (noi ISOLLA kirjoitetut sanat on kyllä välillä: JOUTUU ja TYÖLÄISSÄ) ;)

Yhteistyössä