piristystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piparinmurunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Automobiilithan on tämän ajan aikakoneita, joilla matka taittuu.

En pistä pahaksi vaikka tuuppaudut lähelleni,vaikka mielessä liikkuu monia kysymyksiä...

Fyysistä ikää on 31.Olen sinua reilu 10cm pitempi ja sama pätee painooni. Kyllähän täs pyhinä pikkasen yksinaäiseksi itsensä tuntee kun ei ole tuota tonttutyttöä tälläkertaa vierellä.

Mutta en täs kuitenkaan ole aivan allapäin asiasta ;) Syöty on ja levätty.

Kuinka sinulla joulu on menny,noin muuten?

joulu on kohta mennyt..onneksi.
syöty on, juotu on kohtuudella ja levätty on sitäkin..liikuttu on aivan liian vähän..mutta arkena taas mennään..

kysy vaan kysymyksesi,ettei jää kalvamaan..?

nuori olet..kovin nuori.Nyt tunnen itseni taas täti-ihmiseksi..Missäs ovat tonttutytöt?Jos saa kysyä..Ja saahan sitä kun kysyy vaan:)
Onko sua elämä riepotellut,jos pientä alakuloa on aistittavissa kuitenkin?

Heh,vai tätiksi.Taidat siis olla lähempänä 40 kuin 35 ;)

En ole pahemmin alakuloinen vaikka nyt ei ole löytyny tonttutyttöä ja eikö pienet vaikeudet vain kasvata??

Sain tehtyä ihan itseni näköisen joulun tälläkertaa!Mutta missäs sinun joulutonttusi on?Kun niin kaipaat lämmintä kainaloa?

Toivottavasti et pettynyt kauheasti ikääni ja toivottavasti en herätelly sinussa aivan väärää mielikuvaa.Kun edellisen viestisi kirjoitustapa hieman muutti suuntaa?

..no täti mikä täti.En fyysisesti kuitenkaan..kaukana siitä;)
ja kyl se kuitenkin on ikäni lähenpänä 35 kuin 40..hih,hih mutta enemmän kuin sulla kuitenkin..

Enkä mä tuijota numeroita,ehkäpä vain yllätyin..jotenkin mielsin sut vanhemmaksi..;)
Ja joulutonttua en edes kaipaa vaan kunnon pukkia..en niinkään isoa vatsanympärystää,mutta voimakasta,lujan luonteen omaavaa pukkia minä olisin vailla;)
ja tietenkin sitä lämmintä ihanaa ihoa,turvallista kainaloa..

Nou hätä muuten..ja kyllä vaan vaikeudet jalostavat..onkohan siitäkin jaloudesta jotakin hyötyä joskus..jos oikein elämä potkii päähän ja jalostuu vain jalostumistaan..siinä meille miettimistä..mutta ei kuitenkaan nyt..vaan nyt voisit tukkia suuni jollain?

Enenkuin alat pohtimaan ääneen suurempia elämän kysymyksia,otan sinua kiinni,käännän kasvosi minuun päin ja annan kiihkeän kielarin.Ja pyydän pöytään.Mulla on katsos kinkkua ja muita jouluherkkuja tarjolla.

Jälkiruoka on sitten yllätys...Ei kun syömään

eeeiiii!!!!
kidutuksesta ei ollut mitään puhetta sopimusta laadittaessa.
En suostu syömään enää murustakaan jouluruokaa..eeeiii!!!ei torttuja ei laatikoita ei mitään jouluun viittaavaakaan....Ei!

Kielarista en kieltäydy..päin vastoin...nojaudun lähemmäksi sinua ja tunnen lämpöisen ihosi omaani vasten ja huulemme koskettavat toisiaan...
hellästi ja hapuillen...kielemme löytävät toisensa ja aloittavat leikkinsä..
Syö sinä vatsasi täyteen..minä odottelen sitä jälkiruokaa...josko et nyt kuitenkaan ahmimaan siellä ala...
liika on aina liikaa ja vatsa pian painaa..ja silmät lumpsuvat kiinni ja nukahtaa..?

No niinhäs siinä kävi että tuli syötyä liikaa ja joutu ottamaan pienet ruokalevot :( Et kai ole turhautunut. Olet ainakin korjannu astiat pois...:) Niin, se jälkiruoka...

Tuutko filtin alle niin jutellaan siitä jälkiruuasta?

..olen käynytkin jo saunassa..sinä se vaan kuorsaat...en hennonut herättää sinua..nukuit kuin lapsi siinä filttisi alla..raasu..vatsa pömpöllään..

mutta nyt kampean itseni siihen viereesi ja otan saunatakkinikin pois..huomaatkohan kun alaston,saunapuhdas nainen kapuaa viereesi..raotatko edes silmiäsi..edes vähän...?

Otanko kovan kyynärpää taktiikan ja mojautan silmääsi,ettäs minut huomaan..en sentään?tuuppaan vaan kylkeesi,ettäs hätkähdät hereille..ja sitten...

Uuuh,joudun hieraisumaan rähmät silmiäni.Oli sen verran makeat unet...Mut katos ketä siihen on tullu ja hiuksetkin on vielä pikkasen märät.Ja tuoksutkin puhtaalle. Olet ollu saunassa :)

Mikäs sen parempaa kuin vatsassa hyvää ruokaa, pikku tirsat ja vierellä herätessä saunanpuhdas alaston nainen!

En tarvitse paljoakaan aikaa kuin sormeni lähtee seikkailemaan hiuksiisi ja huuleni kohti sinun naisellisia huulia...Käteni vaeltaa hiuksiltasi alas kohti rintojasi josta jo odottavat ottajaansa. Ja nännejä jotka tahtovat suukollelua,imemistä ja näykkimistä.Mutta jatkan suukottelua..vien kättäni lämmintä ja pehmeätä ihoa pitkin niskasta hiljallee selän kautta pakaroille. josta takaisin rinnoillesi....Otan rintasi puristeltavaksi...Aaah juuri käteen sopivat :) Mull alkaa olla jo kuuma täs filtin alla...autas vähän...

voi sua..taasko olet pukenut lempivillapaitasi päällesi ja tunkeutunut filttisi alle..kuumahan siinä väkisinkin tulee...Otetaan paitasi pois...noin ja farkut..ihan kohta..haluan ensin hetken ihailla etumustasi,joka jostain kumman syystä näyttää niin pullealta..höllään hiukan vyötäsi ja avaan nappejasi ja sujautan käteni housujesi sisään...hhmmmnnn...mitä löydänkään...puoli jäykän kalusi..
hyväilet selkääni ja imet nännejäni niin ihanasti nyt...nännini odottavat jäykkinä suutasi lähemmäksi..ja sormeni tunnustelevat elintäsi...
Kuumahan tässä tosiaankin tulee..riisutaanko farkkusi pois vallan...
nuolaisen huuliani..riisut ja tulet uudelleen siihen viereeni..nojaan lähemmäksi...tykkäätköhän jos...?

Nännisi sojottavat edelleen ja otan toisen suuhuni käsittelyyn..puren helläs ja huokaat.Vien käteni reisiesi väliin ja ne avautuvat kuin itsestään.Vaikka lantiosi yrittää saada sormiani sisään,en niitä laita,vaan kiusottelen ja pyörittelen niitä siinä ympärillä.Välillä hieman hipaisen kosteita ja turvonneita häppäreitä sekä klittaasi.Huomaan että olet jo täysin valmis mutta saat vielä odottaa kiltisti.

Jos nyt tukittaisi se sun suusi?Ja ohjaan sut pois sofvalta ja nousen itse istumaan.Tulet itse lattialle polvilles jalkojeni väliin ja tartut päättäväisesti kalusta kiinni. Alat hiljalleen runkata ja kaluni jäykistyy täyteen mittaansa..ja katsot minua silmiin...

...kuules..heitä sp-osoite niin jatketaanko siellä...mulle tuli ujo..kaikkien näitten silmäparien edessä...Jos kiinnostaapi?
Oottelen tässä filtin alla hetken..käykö??