Pirkka-lehden osoitetiedot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Mulle tuli tänään Pirkka ja pisti silmään, ettei siinä ollut lainkaan osoitetietojani. Voisiko joku katsoa, onko tuossa lehdessä ne osoitetiedot siinä itse lehdessä vai siinä plussapistetiedotteessa? Meinaan kun harvakseltaan käytän K-kauppaa, mutta kyllä sieltä joskus pitäisi se pistetiedotekin tulla. Vai pitäisikö?

pirkka-lehti ja pistetiedot eriytettiin jokin aika sitten ja pistetiedote tulee nykyään kuoressa erikseen ja pirkka tulee joka talouteen eikä vain plussakortillisille.

[QUOTE="vieras";22368998]pirkka-lehti ja pistetiedot eriytettiin jokin aika sitten ja pistetiedote tulee nykyään kuoressa erikseen ja pirkka tulee joka talouteen eikä vain plussakortillisille.[/QUOTE]

Kiitos tiedosta, tuota en tiennytkään.

Minulle tuli eilen ja ei ollut siinäkään osoitetietoja. Vain kadun nimi oli vaaleanpunaisella kynällä käsin kirjoitettu.... Outoa oli ja ihmettelin minäkin.

jeps, Pirkka-lehti jaetaan nykyään kaikkiin osoitteisiin riippumatta siitä, onko K-ketjun jäsen vai ei. Tullut about kesästä saakka tuo lehti joka talouteen. Tiedän siitä, kun aiemmin ei ole lehtiä tullut (en kuulu k-ketjuun) ja jostain kesästä asti on nyt sitten tullut.

Mulle ei taas ole tullut ollenkaan Pirkka-lehteä sen jälkeen, kun Plussasetelet alkoi tulemaan erikseen. Oiskohan syynä se, että ovessa on ilmaisjakelukielto, myös lehdille?

[QUOTE="vieras";22369355]Mulle ei taas ole tullut ollenkaan Pirkka-lehteä sen jälkeen, kun Plussasetelet alkoi tulemaan erikseen. Oiskohan syynä se, että ovessa on ilmaisjakelukielto, myös lehdille?[/QUOTE]

Jep, Pirkka tulee mainospostina

Yhteistyössä