PiRRRRteää lauantai aamua !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Minä täällä jo kohta suuntaan aamuhölkälle. :) Saa kummasti lisää virtaa.
Sitten kauppaan tytsin kanssa isänpäivälahja ostoksille. :heart: :heart:
Niin ihania nämä viikonloppu , vapaus !! :xmas:

Huomenta!Minä odottelen tässä, että lapset heräisivät ja voisin vielä uintiin, samalla itsekin järveen pulahtamaan, siellä on jo vähän jäätäkin, ihanaa =) Siinä kyllä herää!

Huomenta!
Olis tosiaan niin väsyttänyt, mutta esikoinen päätti herätellä mua vähän väliä. Välillä leikkii itekseen täällä ihan kivasti. Kuopus nukkuu vaan tuolla meijän makkarissa isänsä vieressä, joka on vasta jokin aika sitten kotiutunut töistä.
Mutta on nää vkloput vaan niiiiiin ihania! :D

huomenta! Onpas mukava aamu pitkästä aikaan.Eilen oltiin illalla Uimassa koko perhe.Oon ollut uimassa hallissa itse joskus pari vuotta sitten,en oo saanut itestäni mitään ennen irti.
Aamulla heräsin sitten tuossa kuuden aikaan kun kaikki muut vielä nukkui ja päätin treenata hiukka.Nyt oon kolme kertaa viikossa tehnyt vatsoja yms..
Viikon oon ollut tupakoimatta ja erittäin hyvä.Ei noi lääkkeet anna polttaa kun oksettaa kovin. Äsken huomasin kuinka hyvälle mun vaatteet tuoksuu,haistoin huuhteluaineen tuoksun mitä en ole haistanut VUOSIIN,alkaa siis hajuaisti palautua.
Nyt aamusta pitäisi lähteä ostoksille :D Mies ja tyttö nukkuu ja me pojan kanssa odotellaan että muutkin heräisi :D
Niin ja anteeks nää mun romaanit mutta pakko jonnekkin höpistä :D

Ei niin perteää mutta huomenta kuitenkin! Naapurin idiootti taas möykkäs yöllä pihassaan. |O En ymmärrä miksi pitää humalassa aina huutaa. |O Mies on outo tänä aamuna, jynssää keittiön pöytää puhtaaks ja paistaa kanamunia. :/ Tässä aamussa on on nyt paljon kaikkea outoa. :whistle: Lapsetkaan ei tappele. :heart:

oi että teki juokseminen hyvää. Mahtavaa kun hiljainen kaupunki ja aurinko alkoi nousta !! B) siis huh huh .. että nautin . Nyt puuroa perheen kanssa. Ovat jo päässeet sillä aikana jopa sängyistä ylös :D

Perhoinen84 : Moikat ja huomenet !! :wave:

Huih, huomenta vain! =) |O <-- haukotus..

Täällä väsynyt akka, mikä ihme siinä onkaan kun on itsellä iltavuoro (tai no ilta ja ilta, 9.30 alkaa työt ) niin pienempi lapsista herää ihan varmasti jo klo6! :o :headwall:

Olepas siinä reippaana sitten 9h töissä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Huih, huomenta vain! =) |O <-- haukotus..

Täällä väsynyt akka, mikä ihme siinä onkaan kun on itsellä iltavuoro (tai no ilta ja ilta, 9.30 alkaa työt ) niin pienempi lapsista herää ihan varmasti jo klo6! :o :headwall:

Olepas siinä reippaana sitten 9h töissä :xmas:

kivaa työpäivää sulle ! Koita jaksaa. :wave:

huomenta! täällä pikkunen meni vielä jatkamaan unia, isompi tenava lähti isänsä ja setänsä kanssa jo päiväksi reissuun.. ihana rauhallinen aamu.... =)
muoks. tässähän vois siivotakkin ihan rauhassa, ja jos tekis ylläriksi jo nyt isänpäiväkakun ku eihän se oo yllätys jos huomenna teen ja ukkeli on kotona..

Hyvää huomenta. Aamukahvin kera kohta aamusauhuille. Tänään saakin pakata konkkaronkan autoon ja suunnata mummilaan/vaarilaan viemään vaarille lahja. Onneksi muuton myötä matka lyheli 80kilometrillä.
Eilen löyty keskimmäiselle tytöllekin ihana toppasetti, joten nyt kiitos juu sitä lunta!! =)

Huomenta!
Mä tässä oottelen naamarasvan kuivumista, et pääsen meikkaamaan (ah meikkaamisesta tullut taas ihanaa kun ostin uusia meikkejä ja pensseleitä).
Sit käydään ikeasta kyselemässä varaosaa mun eilen rikkomaan hyllyyn, sit haetaan koiralle pari säkkiä sapuskaa.
Kotona odottaa taas kiitettävä määrä remontoitavaa!

Huomenia pitkästä aikaa minunkin puolesta

Aamu alkaa hitaasti mutta onneksi pian taas kutsuu työmaa, joskaan ei pitkäksi aikaa mutta kuitenkin... noh, saapa itsensä taas hereille. Sen jälkeen ajattelinkin perustaa karibialle uuden valtion, sekä kultin joka palvoo Michael Jacksonin Thriller-albumia.. loppuillan kattelenkin sitten telkkaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Huomenia pitkästä aikaa minunkin puolesta

Aamu alkaa hitaasti mutta onneksi pian taas kutsuu työmaa, joskaan ei pitkäksi aikaa mutta kuitenkin... noh, saapa itsensä taas hereille. Sen jälkeen ajattelinkin perustaa karibialle uuden valtion, sekä kultin joka palvoo Michael Jacksonin Thriller-albumia.. loppuillan kattelenkin sitten telkkaria.

Mitä kriteerejä on tonne valtioon asumaan haluaville?

Yhteistyössä