pirteälle lenklle !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään jää lenkki väliin ja lähden lenkkikenkäostoksille... Eilen juostuani 30min kotoa poispäin iski niin hirmuinen kipu kantapäähän, että kävelinpä ihanassa aamuauringon paisteessa paljain jaloin lenkkarit kädessä kotiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Tänään jää lenkki väliin ja lähden lenkkikenkäostoksille... Eilen juostuani 30min kotoa poispäin iski niin hirmuinen kipu kantapäähän, että kävelinpä ihanassa aamuauringon paisteessa paljain jaloin lenkkarit kädessä kotiin :D

Huu, eikö sun jalat paleltuneet... :o Minä sain vilunväristyksiä pelkästä ajatuksesta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:

Huu, eikö sun jalat paleltuneet... :o Minä sain vilunväristyksiä pelkästä ajatuksesta. :D

Ei niinkään kylmyys vaivannut, mutta kun tie oli sellaista "amerikansepeliä" niin sai kivan jalkapohjahieronnan samalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kunhan saan aamukahvin juotua ja aamupalan syötyä . Sitten lenkille !!! Onko muita lähtijöitä ? :wave: ihana auringon paiste.

Mä kävin vaunuilemassa pitkän lenkin aamulla koiran kera. Vähän ripsi alussa vettä, mutta lopetti melkein heti. Ihana oli kävellä, ku ei ollu kuuma ja hiki kokoa ajan. =)

Yhteistyössä