V
vieras
Vieras
Alkaa jo mennä hermo, 2 viikkoa minulla kestänyt, nuhaa, yskää, kuumetta, jälkitauteja, johon 2 antibioottikuuria(korvatulehdus, poskiontelutulehdus jne.)
Nyt ei ole kuumetta, mutta kauhea räkis vieläkin.
Sanokaa nyt, että jään henkiin
Nyt ei ole kuumetta, mutta kauhea räkis vieläkin.
Sanokaa nyt, että jään henkiin