Pissa, kakka ja oksentaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TinoK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TinoK

Uusi jäsen
15.09.2025
1
0
1
37
Mielenkiinnosta kyselisin, että onko täällä muita joita kiinnostaa pissa, sekä kakkaleikit, entä oksentaminen?

Minulla on itsellä melkoinen pulma purtavaksi.. Olen ollut kiinnostunut näistä leikeistä jo niin kauan kuin muistaa jotain elämästä. Olen ollut muutamassa eri suhteessa, enkä ole uskaltanut kertoa fantasioistani kumppaneille. Paitsi yhden kerran koitin puhua varovasti aiheesta, mutta sain selvän vastauksen että hän ei niitä pysty koskaan toteuttamaan. Kiinnostaisi kyllä alkaa tapailla jotakuta, mutta miten ihmeessä kerron että tykkään moisista leikeistä? Ensimmäisillä treffeille ei tuommoisista voi alkaa puhua ja kun suhde syvenee ja on aika puhua esim fetisseistä niin pelottaa, että hänkään ei pysty täyttämään toiveitani ja suhde päätyisi taas siihen.

Minua taas kiihottaa kun ihmisiltä pääsee pissat tai kakat housuihin. Tykkään myös itse esimerkiksi kakata housuihin ja jatkaa päivän askareita jonkin aikaa, jonka jälkeen hieron ulostetta housuissani etu sekä takapuolelle, joskus myös paitaan, kunnes menen peseytymään. Minua myös kiihottaa kakata esim vaaleisiin kireisiin housuihin julkisella paikalla, sekä käveleskellä jonkin aikaa ympäriinsä, jotta uloste housuissa leiväisi kunnolla ja vahinkoni huomattaisiin. Tykkäisin myös jos nainen tai mies voisi tehdä samaa. Tai että nainen ulostaisi esimerkiksi naamalleni ja istuisi tämän jälkeen päälleni ja hieroisi ulostetta pyllyllään pitkin kasvojani. Myös kiinnostaisi jos nainen ratsastaisi selkä päin minua ja samalla ulostaisi päälleni, jonka jälkeen hieroisin ulostetta pitkin naista ja itseäni. Haluaisin myös että voisin kumppanini kanssa kaiken tuon lisäksi tehdä niin että molemmat ulostaa toistensa päälle ja maalattaisiin koko kehomme ulosteen peittoon ja rakasteltaisiin pitkään.. Vielä lisäksi en ole koskaan ollut miehen kanssa yhdynnässä, mutta ajatus kiinnostaisi että voisin myös miehen kanssa leikkiä kakkaleikkejä. Olisi hienoa vaikka kakata pylly pystyssä housuihin, jonka jälkeen mies tulisi taakseni, laskisi housuni alas ja panisi minun kakkaista pyllyäni. Haluaisin myös tehdä samoin. Tai että mies kakkaisi boksereihinsa, jonka jälkeen levittäisin ulostetta hänen pakaroihinsa ja penikseen ja alkaisin runkata.. Voisin vielä ottaa tuon kakkaisen peniksen suuhuni ja alkaa imeä samallakun runkkailisin häntä. Ja tämä tietysti myös toisinpäin. Kaikenlaista..

Pissaleikit toissijainen kiinnostuksen kohde. Tykkään myös pissata housuihini julkisella paikalla ja kävellä tämän jälkeen kotiin. Minusta myös on todella kiihottavaa nähdä esim nainen vaalean sinisissä kireissä farkuissa pissaamassa housuihin. Tykkään myös jos nainen pissaisi esimerkiksi naamalleni. Ja että minä myös pissaisin hänen naamalle. Olen myös pissannut omalle naamalleni ja paidalleni.

Viimeisimpänä kiinnostuksen kohteena tuo oksentaminen. Olisi jotenkin kiihottavaa jos nainen vaikka istuisi sylissäni ja oksentaisi rinnuksilleni. Tai että suutelisin naisen kanssa kiihkeästi kunnes hän oksentaa suuhuni ja naamalleni.

Olipa stoori. Mutta muilta kokemuksia tai ajatuksia aiheesta?

Kuulostaa ihan vähän sellaiselta joita olen itsekin silloin tällöin kokeillut. Kasvoilleni on kakattu ja suuhuni pissattu. Oksentamista en ole kokeillut. Ehkä joskus voisi sitäkin kokeilla. On mukavaa kun joku uskaltaa tuoda vähän tällaisia rohkeitakin fantasioita esille. Sen voin kertoa että käytän matalalanteisia farkkuja ja joskus kun paita nousee kävellessä vähän yli niin pyllyvakoni näkyy. Mutta ihan puhtaana ei kakkaisena kuitenkaan. T Teija

Kuulostaa ihan vähän sellaiselta joita olen itsekin silloin tällöin kokeillut. Kasvoilleni on kakattu ja suuhuni pissattu. Oksentamista en ole kokeillut. Ehkä joskus voisi sitäkin kokeilla. On mukavaa kun joku uskaltaa tuoda vähän tällaisia rohkeitakin fantasioita esille. Sen voin kertoa että käytän matalalanteisia farkkuja ja joskus kun paita nousee kävellessä vähän yli niin pyllyvakoni näkyy. Mutta ihan puhtaana ei kakkaisena kuitenkaan. T Teija

Kiitos vastauksestasi. Jouduin muuttamaan nimimerkkini jostakin syystä kun kirjauduin uudestaan sisälle.

Kuullostaa kiihottavalta. Saanko kysyä oliko se sinusta kiihottavaa, kun joku pissasi suuhusi, entä kun kakkasi naamalle? Joo aina kannattaa kuitenkin kokeilla, jos vähääkään kiinnostusta olisi, eipä siinä mitään menetä. Ajattele joskus asiaa jos yhtään kiinnostaa, että jos se pyllyvako ei olisikaan niin puhtaana. Omasta mielestäni se tuntuu hyvältä, kun kakat leviävät pyllyssä.

Kiitos vastauksestasi. Jouduin muuttamaan nimimerkkini jostakin syystä kun kirjauduin uudestaan sisälle.

Kuullostaa kiihottavalta. Saanko kysyä oliko se sinusta kiihottavaa, kun joku pissasi suuhusi, entä kun kakkasi naamalle? Joo aina kannattaa kuitenkin kokeilla, jos vähääkään kiinnostusta olisi, eipä siinä mitään menetä. Ajattele joskus asiaa jos yhtään kiinnostaa, että jos se pyllyvako ei olisikaan niin puhtaana. Omasta mielestäni se tuntuu hyvältä, kun kakat leviävät pyllyssä.
Kyllä se tuntui kiihottavalta, ensin hieman jännitti ja sitten siihen tottui. Suuhun pissaaminen on ihan ok mutta tuota toista en ole kovin usein tehnyt. Riippuu tilanteesta miten toimitaan. T:Teija

Yhteistyössä